Η πληθώρα εκδόσεων που δημιουργεί η Porsche για την 911 είναι πλέον κάτι που δεν εκπλήσσει το κοινό. Στο πλαίσιο αυτό η γερμανική φίρμα προχώρησε στην αποκάλυψη μίας ακόμα επιλογής που θα έχουν οι πελάτες της και συγκεκριμένα της 911 GTS. Το εν λόγω μοντέλο θα καθίσει μεταξύ της Carrera S και της Turbo στη γκάμα των εκδόσεων, συνδυάζοντας λίγο περισσότερη ισχύ από την S με μερικές επιπλέον αναβαθμίσεις απόδοσης.
Στο επίκεντρο της έκδοσης GTS βρίσκεται ο εξακύλινδρος twin-turbo 3λιτρος κινητήρας που προσφέρει 480 ίππους και 570 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει 30 ίππους περισσότερους από την Carrera S και από την προηγούμενη 911 GTS. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλό συμπλέκτη (PDK), είτε με το επτατάχυτο χειροκίνητο.
Η Porsche θα προσφέρει την Carrera GTS σε πισωκίνητες και τετρακίνητες επιλογέςσε εκδόσεις κουπέ και κάμπριο, ενώ η Targa 4 GTS θα βρίσκεται αποκλειστικά σε τετρακίνητη παραλλαγή. Η Porsche υπογραμμίζει πως η 911 GTS χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα.
Εξωτερικά η 911 GTS θα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες χάρη στα μαύρα χαρακτηριστικά στο εξωτερικό μέρος αφού θα εξοπλίζεται με το πακέτο SportDesign. Οι οπτικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν το εμπρόσθιο αεροδυναμικό Satin Black χείλος, σκούρα LED φωτιστικά σώματα, ζάντες αλουμινίου με κεντρικό κλείδωμα, μαύρη σχάρα στην περιοχή του κινητήρα και φυσικά το λογότυπο GTS.
Στο εσωτερικό, το GT Sport τιμόνι, το πακέτο Sport Chrono και η εφαρμογή Porsche Track Precision είναι στάνταρ, όπως και τα καθίσματα Sport Seats Plus με ρυθμιζόμενη πλευρική υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων. Το υλικό Race-Tex καλύπτει τα κέντρα των καθισμάτων, το χείλος του τιμονιού, τις λαβές των θυρών, τον επιλογέα ταχυτήτων και το καπάκι στο ντουλαπάκι. Τέλος το μοντέλο λαμβάνει και την τελευταία γενιά του συστήματος ψυχαγωγίας Porsche Communication Management.
Κλείνοντας να πούμε πως η μάρκα τροποποίησε την ανάρτηση, η οποία έχει μειώσει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο είναι αυτό που βρίσκουμε και στην 911 Turbo. Τέλος η Porsche προσφέρει επίσης στην GTS ένα προαιρετικό πακέτο για μείωση βάρους κατά 25 κιλά.