ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα Skoda Enyaq και Enyaq Coupe Laurin & Klement με 286 ίππους

 Σχολιάστε 
5.701 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2023)
Νέα Skoda Enyaq και Enyaq Coupe Laurin & Klement με 286 ίππους
13 Φωτογραφίες »

Το νέο Skoda Enyaq Laurin & Klement κάνει το ντεμπούτο του με περισσότερη ισχύ, αυτονομία και εξοπλισμό, παρουσιάζοντας ένα νέο σύστημα κίνησης και μία μεγαλύτερη μπαταρία.

Η κορυφαία έκδοση του Enyaq

Η Skoda είχε γνωστοποίησε πως ανάμεσα στα νέα μοντέλα που ετοιμάζει υπάρχει και μία κορυφαία έκδοση Laurin & Klement για τα ηλεκτρικά Enyaq και Enyaq Coupe. Σήμερα η τσεχική μάρκα προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη των νέων Skoda Enyaq και Enyaq Coupe Laurin & Klement, που φέρνουν μεγαλύτερη μπαταρία, περισσότερη ισχύ, μικρότερους χρόνους φόρτισης και το πιο πρόσφατο λογισμικό οχημάτων της εταιρείας, ανάμεσα από άλλα.

Με 286 ίππους τόσο το πισωκίνητο όσο και το τετρακίνητο

Συγκεκριμένα, το Enyaq L&K 85 κάνει το ντεμπούτο του με ένα κινητήριο σύνολο 286 ίππων (210 kW), το οποίο μελλοντικά θα πλαισιώσει και άλλα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Skoda. Μάλιστα, όπως υπογραμμίζει η φίρμα, τόσο η πισωκίνητη όσο και η τετρακίνητη έκδοση του Enyaq L&K θα έχει την ίδια ισχύ, δηλαδή 286 ίππους. Αυτό πιθανώς να οφείλεται σε κάποια ειδική διαμόρφωση του λογισμικού του μοντέλου που θα περιορίζει την ισχύ των δύο ηλεκτρικών μοτέρ στο τετρακίνητο μοντέλο.

Αυτονομία έως 570 χιλιόμετρα

Από κει και πέρα, η κορυφαία έκδοση Laurin & Klement, έρχεται επίσης με μεγαλύτερη μπαταρία που επιτρέπει στο πισωκίνητο μοντέλο να πετυχαίνει αυτονομία έως 570 χιλιόμετρα (WLTP) και 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά το τετρακίνητο μοντέλο Enyaq L&K 85x, η αυτονομία του ορίζεται στα 550 χιλιόμετρα (WLTP) ενώ το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 6,6 δευτερόλεπτα. Αμφότερα έχουν τελική ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα.

Εξοπλισμένα με σύστημα προθέρμανσης μπαταρίας

Επιπλέον, τα τσεχικά ηλεκτρικά επωφελούνται από σύστημα προθέρμανσης μπαταρίας και μικρότερους χρόνους φόρτισης, με 30 λεπτά να απαιτούνται για να φτάσουν από το 10 έως το 80%. Ο προθερμαντήρας μπορεί να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα από έναν διακόπτη στην οθόνη του συστήματος infotainment ή μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα με δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης όταν το αυτοκίνητο είναι καθ' οδόν προς έναν σταθμό ταχείας φόρτισης. Η λειτουργία προθέρμανσης μπαταρίας είναι μέρος του πιο πρόσφατου λογισμικού ME4 που θα φτάσει σε όλες τις εκδόσεις του Enyaq αργότερα φέτος.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS