Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας Toyota Corolla Touring Sports ήρθαν στη δημοσιότητα αποκαλύπτοντας το εσωτερικό του ευρωπαϊκού μοντέλου, για το οποίο δεν είχαμε εικόνα έως και σήμερα.
Αρκιβώς μία εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της Toyota για την επιστροφή της ονομασίας Corolla, αντί του Auris, γίνεται η πρεμιέρα της station wagon εκδοχής της, την οποία οι Ιάπωνες έχουν «βαφτίσει» ως Touring Sports. Ωστόσο, το σημαντικότερο στοιχείο είναι πως, πλέον έχουμε τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του ευρωπαϊκού μικρομεσαίου μοντέλου, για το οποίο οι άνθρωποι της Toyota κρατούσαν ερμητικά κλειστά τα χαρτιά τους μέχρι πρότινος.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση της wagon εκδοχής της νέας Corolla, ο σχεδιασμός της οποίας έχει γίνει στο ευρωπαϊκό κέντρο σχεδίασης της μάρκας στο Zaventem, ενσωματώνει όλα τα στοιχεία του πιο πρόσφατου Auris, το οποίο και αντικαθιστά. Επιπλέον, παρατηρούμε τις απαραίτητες αλλαγές που έχουν γίνει στο πίσω μέρος, λόγω της επέκτασης της οροφής μέχρι πίσω, που δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να έχει χωρητικότητα αποσκευών της τάξεως των 598 λίτρων.
Πέραν του πορτμπαγκάζ το ιαπωνικό wagon, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) πάνω στην οποία έχει «χτιστεί» και το C-HR, είναι ευρύχωρο και για τους επιβάτες, κάτι που έρχεται ως απόρροια του μεταξονίου των 2.700 χλστ., με την εταιρεία να υπόσχεται τους καλύτερους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών στην κατηγορία. Υπογραμμίζουμε μάλιστα πως, η απόσταση μεταξύ της πλάτης του εμπρός και πίσω καθίσματος ορίζεται στα 928 χλστ., αριθμός γεναιόδωρος για τους πίσω επιβάτες. Πέραν αυτών, αξίζει να αναφερθεί πως στη νέα Corolla Touring Sports θα γίνει προαιρετικά για πρώτη φορά χρήση του μεταβλητού συστήματος ανάρτησης AVS (Adaptive Variable Suspension) το οποίο έχουν στη φαρέτρα τους τα μοντέλα της Lexus, που είναι το premium παρακλάδι της ιαπωνικής φίρμας.
Έπειτα, όσον αφορά στην καμπίνα, οι προβολείς πέφτουν στην οθόνη αφής 7 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, με το υπόλοιπο σύνολο να χαρακτηρίζεται από μεγάλες επίπεδες επιφάνειες και σε γενικές γραμμές λιτή σχεδίαση με όμορφες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως η μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια που χωρίζει κατά μήκος στα δύο το επενδεδυμένο με δέρμα ταμπλό (σ.σ. λογικά θα προσφέρεται με επένδυση στις πλουσιότερες εκδόσεις). Αναφορικά με τον εξοπλισμό, η νέα wagon εκδοχή της Corolla θα έχει στη λίστα της αρκετά καλούδια όπως το 3-D Driver΄s meter -ένα σύστημα που ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε μοντέλα της Toyota και δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες προς το παρόν-, Head-Up Display, ηχοσύστημα JBL, ασύρματη φόρτιση smartphone κ.α.
Τέλος, περνώντας στα μηχανικά σύνολα, η φίρμα θα προσφέρει το νέο Corolla Touring Sports με τρεις επιλογές. Η πρώτη είναι αυτή του 1,2 λίτρων υπετροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 116 ίππους, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις: μία με τον 1,8 λίτρων κινητήρα συνολικής ισχύος 122 ίππων που έχουμε συναντήσει και στο C-HR και η δεύτερη ολοκαίνουργια επιλογή με τον δίλιτρο κινητήρα που σε συνεργασία με το ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδει 180 άλογα.
Το ντεμπούτο της νέας Toyota Corolla Touring Sports θα γίνει στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, που θα ανοίξει τις πύλες του στις 4 Οκτωβρίου.
Den katalaveno giati soon kai kala prepi oposdipote hybrid.Giati?Den thelo re file hybrid.Thelo 2000 cc moter katharo kai me 150 aloga.I akoma kai 1600 cc atmosfera.I diesel.Giati Toyota apokleis emas pou den goustaroume hybrid.Ti einai ayto me ta 1200 cc???Vale turbo ama xreiastei.Pare to 1600 turbo apo tin BMW i apo PSA omilo me ta 200 aloga.Ti mania me ta hybrid?
οντως ..τα επομενα χρίνια θα μας τρελανουν με υβριδιο ηλεκτρικά... μονο η Αλφα Ροπμεο παραμενει για να εχει αυτοκίνητα για οδηγούς... δυστυχως ή ευτυχώς...!
Εμφανισιακά ,ποιοτικά, για τους χώρους του , για τον κυβισμό του (...Ελλάδα γαρ), θετικό πρόσημο. Η υβριδική έκδοση επίσης θα προσφερει αρκετη οιοονομία και παρα τις επιφυλάξεις τελικά θα είναι ισως η πιο ενδιαφερουσα.
Den katalaveno giati soon kai kala prepi oposdipote hybrid.Giati?Den thelo re file hybrid.Thelo 2000 cc moter katharo kai me 150 aloga.I akoma kai 1600 cc atmosfera.I diesel.Giati Toyota apokleis emas pou den goustaroume hybrid.Ti einai ayto me ta 1200 cc???Vale turbo ama xreiastei.Pare to 1600 turbo apo tin BMW i apo PSA omilo me ta 200 aloga.Ti mania me ta hybrid?
οντως ..τα επομενα χρίνια θα μας τρελανουν με υβριδιο ηλεκτρικά... μονο η Αλφα Ροπμεο παραμενει για να εχει αυτοκίνητα για οδηγούς... δυστυχως ή ευτυχώς...!
Εμφανισιακά ,ποιοτικά, για τους χώρους του , για τον κυβισμό του (...Ελλάδα γαρ), θετικό πρόσημο. Η υβριδική έκδοση επίσης θα προσφερει αρκετη οιοονομία και παρα τις επιφυλάξεις τελικά θα είναι ισως η πιο ενδιαφερουσα.