ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
9 φωτογραφίες »

Tο νέο VW Golf GTI.

Νέα VW Golf GTI, GTD και GTE

6.931 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2020)

Ενόψει της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης όπου θα δώσουν το παρών, η VW προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη τριών ακόμα εκδόσεων του νέου Golf. Ο λόγος για τα ισχυρά GTI και GTD, αλλά και του plug-in υβριδικού GTE.


Ξεκινώντας από το νέο VW Golf GTI, όπως αναμένονταν σε σχέση με το απλό Golf το πρώτο πράγματα που συναντούμε είναι κάποιες αλλαγές στο εξωτερικό μέρος που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα της 8ης γενιάς του μοντέλου. Ο «ανοιχτός» προφυλακτήρας με αεροδυναμικά βοηθήματα και η κυψελωτή μάσκα είναι μπροστά τα δύο βασικά στοιχεία. Παράλληλα τα μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ που σχηματίζουν μια ενιαία οπτική γραμμή από το μπροστινό σπλίτερ, μας μεταφέρουν στον διαχύτη που βρίσκεται στο πίσω μέρος όπου και φιλοξενεί τις δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Τα φωτιστικά σώματα και στις δύο άκρες είναι τεχνολογίας LED.
 
Περνώντας στο εσωτερικό θα δούμε ένα νέο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι με χειριστήρια αφής, διάτρητο δέρμα και διακριτικό κόκκινο σήμα GTI σε χρώμιο παίζει κυρίαρχο ρόλο. Λίγο πιο δίπλα βρίσκεται μία οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Φυσικά όπως και στο απλό Golf, έτσι και το GTI έρχεται με όλες τις hi-tech ανέσεις, αναφορικά με τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.
 
Για την ισχύ επιβεβαιώνεται αυτό που σας είχαμε αναφέρει στο παρελθόν. Το μοντέλο εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων που συνδυάζεται με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο ή προαιρετικό κιβώτιο DSG επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και τη τεχνολογία «shift-by-wire». Η ισχύς ανέρχεται στους 245 ίππους και στα 370 Nm ροπής.
 
Golf GTD

Αναφορικά με το εξωτερικό μέρος του Golf GTD οι διαφοροποιήσεις που υπάρχουν με αυτό του GTI που είδαμε πιο πάνω είναι ελάχιστες και σίγουρα δεν είναι αυτό που μας απασχολεί σε πρώτο βαθμό στην προκειμένη περίπτωση. Το ίδιο συμβαίνει στο εσωτερικό, όπου το μοντέλο μοιράζεται πολλά στοιχεία με το GTI, όντας μεταξύ άλλων εξοπλισμένο με συρόμενους διακόπτες αφής και ψηφιακές οθόνες αφής.
 
Φτάνοντας λοιπόν στον κινητήρα αρκεί να πούμε πως το GTD έρχεται με 200 ίππους και 400 Nm ροπής, κάτι που το καθιστά το το ισχυρότερο Golf μοντέλο με TDI κινητήρα. Το μοτέρ 2,0 λίτρων συνδυάζεται με στάνταρ το αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη(DSG). Τέλος η VW υποστηρίζει πως η τεχνολογία Twin-Dosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
 
Golf GTE
 
Τελευταίο αλλά όχι καταϊδρωμένο είναι το plug-in υβριδικό Golf GTE. Το νέο υψηλών επιδόσεων έχει ισχύ 245 ίππων και 400 Nm ροπής που προέρχεται από τον συνδυασμό ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης  1,4 λίτρων και ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Με 50% μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο η μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στα περίπου 60 χιλιόμετρα, ενώ το γεγονός πως ξεκινά με ηλεκτροκίνηση το κάνει να μην εκλύει ρύπους, σύμφωνα με όσα αναφέρει η VW.
 
Ένα από τα χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν είναι το προαιρετικό Travel Assist που προσφέρει στους οδηγούς του στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση έως τα 210 χλμ./ώρα.
 
Τέλος να πούμε πως εξωτερικά το μοντέλο δεν έχει εμφανείς απολήξεις εξάτμισης, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει το λεγόμενο Digital Cockpit αλλά και το σύστημα πολυμέσων με ειδικό GTE-μενού απεικονίσεων και πληροφοριών σχετικά με την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία.

FORD
Leapmotor