- Τέλος τα έργα στον Κηφισό.
- Μπήκε νέα άσφαλτος στο 55% της συνολικής επιφάνειας.
- Αλλάχτηκαν πινακίδες σήμανσης, μπήκαν νέες πινακίδες Matrix και LED φώτα.
- Καμία συντήρηση από το 1990, λέει η Περιφέρεια.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει, με τις σχετικές παρεμβάσεις οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αφού αξιολογήθηκε ο βαθμός επικινδυνότητας και φθοράς, επετεύχθη η αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα σε ποσοστό 55% επί της συνολικής επιφάνειας. Ταυτόχρονα έγιναν νέες διαγραμμίσεις, αντικαταστάθηκαν φθαρμένες πινακίδες σήμανσης, προστέθηκαν νέες ηλεκτρονικές πινακίδες Matrix για την καλύτερη πληροφόρηση των οδηγών και έγιναν ουσιαστικές παρεμβάσεις σε σημεία μειωμένης οδικής ασφάλειας. Επιπλέον βελτιώθηκαν σημαντικά οι συνθήκες της νυχτερινής οδήγησης με το νέο φωτισμό χαμηλής κατανάλωσης Led και την τοποθέτηση ειδικού φωτισμού σύμφωνα με αρχιτεκτονική μελέτη στις γέφυρες.
Από το Φαληρικό Δέλτα μέχρι τον κόμβο της Αττικής Οδού
Να σημειωθεί ότι η συντήρηση της Λεωφόρου Κηφισού είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής. Ο αυτοκινητόδρομος είναι συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων και εκτείνεται από το Φαληρικό Δέλτα μέχρι τον κόμβο της Αττικής Οδού. Αποτελεί τμήμα της διεθνούς οδικής αρτηρίας Ε95 (Νέα εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Πρόκειται για την κεντρικότερη και την πλέον πολυσύχναστη οδική αρτηρία της χώρας.
Καμία συντήρηση από το 1990
Μάλιστα, η Περιφέρεια γνωστοποιεί πως από το 1990 που έγινε ο εγκιβωτισμός του ποταμού Κηφισού και κατασκευάστηκε η Λεωφόρος, δεν έγινε καμία ουσιαστική παρέμβαση συντήρησης. Το οδόστρωμα είχε καταστραφεί στο μεγαλύτερο τμήμα του με αποτέλεσμα να καταγράφονται αρκετά προβλήματα στην οδική ασφάλεια.