Το βραβείο Compasso d'Oro ADI, το οποίο δημιουργήθηκε το 1954, απονέμεται με βάση την προεπιλογή που κάνει η ADI (Italian Industrial Design Association) Osservatorio Permanente del Design, που αποτελείται από μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων, σχεδιαστών, κριτικών, ιστορικών και από ειδικευμένους δημοσιογράφους, που εργάζονται συνεχώς κάθε χρόνο, για τη συλλογή πληροφοριών και την αξιολόγηση των καλύτερων προϊόντων. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε χθες στο Castello Sforzesco - Cortile della Rocchetta στο Μιλάνο, όπου το κοινό θαύμασε μια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, το πιο ισχυρό σεντάν για το δρόμο που δημιουργήθηκε ποτέ από τη φίρμα, μαζί με μια 4C Spider "Italia" Special Edition. Σημειώνουμε πως, η Giulia Q εφοδιάζεται με τον V6 BiTurbo αλουμινένιο βενζινοκινητήρα που παράγει 510 ίππους και 600 Nm, όντας ικανός να επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Η Alfa Romeo Giulia δημιουργήθηκε εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο την ιταλική φινέτσα, αντλώντας στοιχεία από τη μεγάλη κληρονομιά της μάρκας. Οι αναλογίες βασίζονται στον τεχνικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, ενώ οι στυλιστικές λεπτομέρειες χαρακτηρίζονται από το στιλ που συνοδεύει την ιταλική φίρμα σε όλη της την πορεία. H νέα Giulia ξεχωρίζει για τη χαμηλή μετόπη, το μακρύ καπό και τα μακριά μπροστινά φτερά. H καμπίνα των επιβατών έχει «μετακινηθεί» προς τους κινητήριους πίσω τροχούς ενώ τα μυώδη πίσω φτερά, ουσιαστικά δείχνουν το σημείο εκείνο, που απελευθερώνεται η δύναμη στο δρόμο. Έπειτα, τo πίσω μέρος εξισορροπεί τις αναλογίες του αυτοκινήτου και προσφέρει επαρκή χωρητικότητα.
Στη δυναμική συμπεριφορά της Giulia συμβάλλει ακόμα, η τοποθέτηση του κινητήρα σε διαμήκη διάταξη και η υιοθέτηση της μετάδοσης στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίζουν καλή κατανομή βάρους, όπως ισχυρίζονται οι άνθρωπο της φίρμας. Βασικό στοιχείο έμπνευσης για τον σχεδιασμό της νέας Giulia, είναι, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της Alfa Romeo, ο ίδιος ο οδηγός. Τέλος, το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική εμπειρία με την κεντρική κονσόλα να έχει μια διαγώνια κλίση προς τον οδηγό, με το τιμόνι, το οποίο συγκεντρώνει όλα τα κύρια χειριστήρια, να είναι στο σωστό μέγεθος.