Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τo Genesis GV80 βρίσκεται προ των πυλών.

Οι εικόνες διέρρευσαν μέσω του διαδικτύου.

Tο ταμπλό να έχει σχεδιαστεί κομψά φιλοξενώντας στο κέντρο του την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Το εσωτερικό βλέπουμε πως έρχεται με ένα δερμάτινο τιμόνι δύο ακτινών.

Οι πλουσιότερες εκδόσεις θα αποκτήσουν ψηφιακό πίνακα.

Νέα διαρροή εικόνων του Genesis GV80

1.672 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2019)

Τo Genesis GV80 βρίσκεται προ των πυλών και νέες εικόνες που διέρρευσαν έρχονται για να προσφέρουν μία καλύτερη ματιά από ότι είχαμε μέχρι αυτή τη στιγμή.

Οι εικόνες διέρρευσαν μέσω του διαδικτύου και εκτός από το εξωτερικό μέρος έρχονται για να μας φανερώσουν και ένα μέρος της καμπίνας. Το εξωτερικό μέρος χαρακτηρίζεται από μια ευρεία γρίλια, ενώ οι δυναμικές γραμμές και τα μεταλλικά στοιχεία, προσδίδουν σπορ και συνάμα πολυτελή χαρακτηριστικά.
 
Το εσωτερικό βλέπουμε πως έρχεται με ένα δερμάτινο τιμόνι δύο ακτινών που με τη σειρά του μεταφέρει τα μεταλλικά χαρακτηριστικά που είδαμε και στο εξωτερικό μέρος. Από τις εικόνες φαίνεται επίσης να υπάρχει ένας αναλογικός πίνακας οργάνων, όμως σύμφωνα με πληροφορίες αυτό θα ισχύσει στη βασική έκδοση. Οι πλουσιότερες θα αποκτήσουν ψηφιακό πίνακα.
 
Από κει και πέρα βλέπουμε το ταμπλό να έχει σχεδιαστεί κομψά φιλοξενώντας στο κέντρο του την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η οποία έχει μακρόστενη διάταξη. Το ίδιο μοτίβο ακολουθούν και οι αεραγωγοί ακριβώς από κάτω, ενώ παρατηρούμε πως η πλειοψηφία των διακοπτών στην κεντρική κονσόλα είναι περιστροφικοί.
 
Στα μηχανικά σύνολα η Hyundai ανακοίνωσε ότι το GV80 θα λάβει βενζινοκίνητο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων (304 ίππους), βενζινοκίνητο V6 κινητήρα 3,5 λίτρων και εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων.
 
Κορεατικά μέσα που είναι κοντά στην εταιρεία αναφέρουν πως ο T-GDi 3,5 λίτρων θα έχει ισχύ 380 ίππων και 530 Nm ροπής. Παράλληλα υποστηρίζουν πως ο εν λόγω κινητήρας θα περιλαμβάνει επίσης ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης και ένα νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου. Όσο για τη νέα πετρελαιοκινητήρα, τα ίδια μέσα κάνουν λόγο πως η ισχύς του θα κυμαίνεται στα 278 άλογα και τα 589 Nm ροπής. Παράλληλα η Hyundai θα εισαγάγει επίσης ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ωστόσο μένει να φανεί αν αυτή η επιλογή θα συνδυάζεται και με τους τρεις κινητήρες.

Toyota
TI YOKOHAMA AGORAZO