Nα επεκτείνει τις δραστηριότητές μακριά από την κατασκευή και πώληση αυτοκινήτων και τη συμμετοχή της στους μηχανοκίνητους αγώνες θέλει η Ferrari όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το Reuters. H πασίγνωστη ιταλική φίρμα ηγείται των προσπαθειών για να ξεκινήσει μια νέα σειρά ρούχων και να ανοίξει ένα νέο εστιατόριο σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει νέες πηγές κερδών που θα προσελκύσουν πλούσιους πελάτες, εκτός της παραδοσιακής βάσης της εταιρείας. Εξελίξεις και στα δύο μέτωπα αναμένεται να έχουμε τις επόμενες ημέρες.
Η σειρά ρούχων της Ferrari έχει ως επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Armani και τον δημιουργικό διευθυντή της Ferrari, Rocco Iannone. Η εταιρεία ελπίζει ότι η διευρυμένη παρουσία της μάρκας θα αντιπροσωπεύει το 10% των κερδών της μέσα σε μια δεκαετία και θα την βοηθήσει να γεμίσει τα ταμεία της. Σύμφωνα με το Reuters, η χορηγίες και οι εμπορικές δραστηριότητες της Ferrari αντιπροσώπευαν το 11,3% των καθαρών εσόδων της πέρυσι.
Η Ferrari θα μπει δυναμικά στην αρένα του fine-dining ανοίγοντας ξανά το εστιατόριο Il Cavallino, όπου ο ιδρυτής της εταιρείας Enzo Ferrari κάποτε γευμάτιζε με φίλους, αστέρια της F1 και άλλους πασίγνωστούς ανθρώπους. Ο Ιταλός σεφ Massimo Bottura με αστέρι Michelin θα ηγηθεί του νέου ξεκινήματος. Η διακόσμηση του εστιατορίου θα περιλαμβάνει τμήματα από μονοθέσια της F1, φωτογραφίες του Enzo, αφίσες και άλλα αναμνηστικά Ferrari.
Αυτή η επέκταση σε νέους τομείς ανακοινώθηκε αρχικά το 2019 υπό τον πρώην CEO Louis Camilleri. Ωστόσο, η πανδημία καθυστέρησε την εφαρμογή αυτών των σχεδίων.