Η Honda έδωσε στην δημοσιότητα νέα στοιχεία και φωτογραφίες για το σκληροπυρηνικό Civic Type R, το οποίο αποκαλεί ως «το δυνατότερο Type R που έχει κατασκευαστεί».
Θυμίζουμε ότι το ιαπωνικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο μόνο ως 5θυρο, ενώ η Ευρώπη θα το υποδεχθεί από τον Ιούλιο του 2015. Κινητήριος δύναμη του είναι ο 2λιτρος VTEC τούρμπο κινητήρας βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 310 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε ότι αφορά στις επιδόσεις του νέου Honda Civic Type R, όπως ανακοινώθηκε θα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 270 χλμ./ώρα. και την κατανάλωση να παραμένει σε γήινα επίπεδα με 7,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 170 γρ./χλμ.
Κινητήριος δύναμη του είναι ο 2λιτρος VTEC τούρμπο κινητήρας βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 310 ίππους και 400 Nm ροπής
Να ενημερώσω τους αδαής - ημιμαθείς ότι η φράση <<καίει λάδι>> είναι άγνωστη στους κατόχους και γενικά στην πιάτσα για τα αυτοκίνητα Honda. Μια ερεύνα στο net δια του λόγου το αληθές.
Δεν καίνε και δεν καίγονται γιατι εξελίσσονται χρόνια πριν μπουν στην παραγωγη.
Δεν παίρνουν μια καρότσα βάζουν ενα μοτέρ πασπαρτού και το στέλνουν για πώληση.
Σεβασμος στα λεφτά του καταναλωτή. Όχι εξέλιξη στα αυτοκίνητα των πελατών.
Κανείς κατασκευαστής δεν μπόρεσε να φτιάξει τέτοιον κινητήρα όπως η Honda τον F20C για το S2000 (1999–2009), ατμόσφαιρα με 237 ΑΛΟΓΑΤΑ στις 8.300 rpm. Καθίστε να βαυκαλίζεστε οι πιστοί της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ.
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ OTAN H ΗΟΝDA ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΟΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ HONDA ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ. ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΝ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ HONDA TA ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ MERCEDES KAI ΒΜW. Η HONDA ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΛΟΓΩ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, ΤΙΜΗΣ, ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΗ BMW NA KΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ 6,8,10 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ Ο V10 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Μ5 ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ, ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 370ΚΜ/Η ΣΤΗ ΜΟΝΤΣΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ Μ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΟΣΤΡΟΦΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΒΕΒΑΙΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ HONDA EXOYN ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. ΤΟ HONDA NSX TOY 1990 ΜΕ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ VTEC ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ SENNA ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑ ΕΦΤΑΝΕ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΑ 300ΧΛΜ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 8000 ΣΤΡΟΦΕΣ KAI ΤΕΡΜΑΤΙΖΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΜΕ 4Η ΚΑΙ 5Η ΣΧΕΣΗ.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ MCLAREN HONDA ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ MONO ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ. ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ. OTAN OI ΙΑΠΩΝΕΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΟΙ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MCLAREN KAI HONDA ΞΕΚΙΝΑ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΞΕ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ. ΣΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ 1992 ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΗΣ MCLAREN ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ AYRTON SENNA ΡΑΓΙΖΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΘΕΩΡΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ MCLAREN. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC ΤΥPE R ΛΟΓΩ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΜΕ V12 ΤΗΣ HONDA ΕΤΡΕΧΕ Ο SENNA ΑΠΟ ΤΟ 1989-1992, ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΛΥΣΟΥΣΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 13.000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΥΣ 1000 ΙΠΠΟΥΣ. ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2004 ΦΗΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΒΜW KAI HONDA ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ JENSON BUTTON KAI Χ.Π ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΥΣ 1000 ΙΠΠΟΥΣ ΣΤΙΣ 20.000 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΤΡΟΜΕΡΟ ΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ(ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ) Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΟΧΙ ΣΕ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΦΟΥ ΗΡΘΕ Η BUGATTI ΤΟ 2003 ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΡΙΨΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΩΝ 400ΧΛΜ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗ MCLAREN ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ MCLAREN ΕΧΟΥΝ ΤURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΒUGATTI VEYRON SUPER SPORT TΩΝ 1200 ΙΠΠΩΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 430ΧΛΜ. ΓΙΑ ΤΟ 1993 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο V12 ΤΗΣ ΒΜW ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ Η MCLAREN HTAN KATI EΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ Η MERCEDES CLK GTR ME V12 6900 KYBIKA.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2015 ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ, Η BMW M4 KAI TO LEXUS RC-F ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ LEXUS OTAN TO ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.
Κύριε Ναστο, εσεις μπήκατε πιο πριν σε τέτοια σύγκριση σε αναφορά αλλαγή σκυτάλης σε οτι αφορά τις επιταχύνσεις που ήταν και αυτή ανόμοια με το McLaren και το Bugatti λόγο διαφορά βάρους αλλα και με Τούρμπο και χωρίς.
Τέλος πάντων γνωρίζουμε λιγο πολυ όλοι.
Λέγετε οτι τελικώς παραμενει ο θρόνος σε αυτόν τον V12 τις BMW
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΕΓΩ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ Η MCLAREN F1 HTAN TO TAXYTERO AYTOKINHTO ΜΕΧΡΙ ΠOY ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Η BUGATTI VEYRON. Η BUGATTI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ GT ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΖΥΓΙΖΕΙ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Koennigsegg agera R ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ BUGATTI ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 600 ΚΙΛΑ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ BUGATTI, ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΑΡΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
Τωρα τι συγκρίνετε το Bugatti και επιτάχυνσεις και πράσινα άλογα με το McLaren F1. Εδώ δεν μιλάμε για επιταχύνσεις μιλάμε για τον πιο τέλειο κινητήρα που εχει ψηφιστεί ποτέ χωρίς Τούρμπο και εχει πιάσει 391 km/h
Αν μιλάμε για επιταχύνσεις δείτε το Koennigsegg agera R τι κανει το Bugatti
Κύριε Ναστο, για την ακρίβεια το McLaren F1 έβγαινε απο το 1993-1997 και έβγαζε απο 6,1 λίτρα 627-680 ίππους. Το 1993 είδη είχα δει προσωπικώς μονο τον κινητήρα σε έκθεση στο Μόναχο. Αναφέρατε πολυ σωστά για μειονεκτήματα στην Honda που προσωπικά θα έλεγα για τους περισσότερους ειδικούς ειναι κάπως σε δευτερεύων μοίρα το οικονομικό στειχειο λογο της αυξημένης φθοράς στο μπροστινό σύστημα, απο το οτι δεν μπορεις εάν θέλεις να έχεις την απόλυτη αίσθηση του τιμονιού με την άσφαλτο να έχεις την κίνηση, διευθηνση, και το περισσότερο βάρος στον μπροστινό άξονα. Αυτό απογοητεύει πολλούς λάτρες της σπορ οδήγησης.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ Η MCLAREN F1 HTAN ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ 1994-1998 ΚΑΙ ΑΠΕΔΙΔΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ 6ΛΙΤΡΟ V12 ΚΙΝΗΤΗΡΑ 627 ΙΠΠΟΥΣ, ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η BUGATTI VEYRON ΤΟ 2003 ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ.
ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ. ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Σωστά... και Γιαυτο σχολίασα γιατί αναφέρατε πιο πριν "τυφλά να έχουν οι BMW και μερσεντές" Ναι θυμίσω και τον επιχρυσωμένο V12 που χρησιμοποίησε η McLaren στα τέλη τις δεκαετίας του 80 ο οποίος λέγετε ως ο πιο κορυφαίος κινητήρας που εχει βγει ποτέ. 😀
Ολα καλα κύριε Ναστο συμφωνώ αλλα οχι να πιάνουμε και BMW αφήστε την BMW οι κινητήρες της ειναι οι πιο κορυφαίοι παγκοσμίως με τα περισσότερα βραβεία, και για όσους έχουν οδηγήσει 6κυληνδτα κσι ιδίως M μοτέρια με απίθανα άμεση απόκριση ευστροφία και σε ευρει φάσμα ροπή με πολυστροφια 8-9 rpm ειναι απλά μοναδικοί και ασυγκρητοι
Δεν υπαρχει κινητήρας στον κόσμο που να μην καίει λάδι, η ροπή που έλειπε έως τωρα απο τα μοτέρ της HONDA θα έρθει με το Τούρμπο, αλλα μέγα λάθος που παραμένει σε ολα τα μοντέλα της στην μπροστινή κινιση.
Ειδήσεις : Έκτως τον κύριο Ναστο είστε οι πιο πολλοί άσχετοι λυπάμαι, θα μπορούσατε να βρείτε τόσα θετικά και τεκμηριωμένα σχόλια όσον αφορά για την παράδοση κινητήρων στην HONDA και μου λέτε μόνον δεν καιει λάδι...
Να ενημερώσω τους αδαής - ημιμαθείς ότι η φράση <<καίει λάδι>> είναι άγνωστη στους κατόχους και γενικά στην πιάτσα για τα αυτοκίνητα Honda. Μια ερεύνα στο net δια του λόγου το αληθές.
Όποιος βρει, όχι πολλά, ένα Honda που να καίει λάδι, να μας το πει να του κάνουμε δώρο ένα καινούργιο Type R.
Δεν καίνε και δεν καίγονται γιατι εξελίσσονται χρόνια πριν μπουν στην παραγωγη. Δεν παίρνουν μια καρότσα βάζουν ενα μοτέρ πασπαρτού και το στέλνουν για πώληση. Σεβασμος στα λεφτά του καταναλωτή. Όχι εξέλιξη στα αυτοκίνητα των πελατών.
Κανείς κατασκευαστής δεν μπόρεσε να φτιάξει τέτοιον κινητήρα όπως η Honda τον F20C για το S2000 (1999–2009), ατμόσφαιρα με 237 ΑΛΟΓΑΤΑ στις 8.300 rpm. Καθίστε να βαυκαλίζεστε οι πιστοί της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ.
Ε ρε γελιο που θα πεσει οταν θα αρχισει και αυτο να καιει λαδια! Να δω εσεις οι κολλημενοι σχιστοματιδες ποσες αβασιμες δικαιλογιες θα λετε μετα!
Το νέο Honda Civic Type R το συγκρίνω μόνο με Minigun.
ta vlepoume stin formula ta savouria... gelaei o planitis
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ OTAN H ΗΟΝDA ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΟΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ HONDA ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ. ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΝ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ HONDA TA ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ MERCEDES KAI ΒΜW. Η HONDA ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΛΟΓΩ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, ΤΙΜΗΣ, ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΗ BMW NA KΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ 6,8,10 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ Ο V10 ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Μ5 ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ, ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 370ΚΜ/Η ΣΤΗ ΜΟΝΤΣΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ Μ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΟΣΤΡΟΦΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΒΕΒΑΙΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ HONDA EXOYN ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. ΤΟ HONDA NSX TOY 1990 ΜΕ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ VTEC ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ SENNA ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑ ΕΦΤΑΝΕ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΑ 300ΧΛΜ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 8000 ΣΤΡΟΦΕΣ KAI ΤΕΡΜΑΤΙΖΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΜΕ 4Η ΚΑΙ 5Η ΣΧΕΣΗ.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ MCLAREN HONDA ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ MONO ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ. ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ. OTAN OI ΙΑΠΩΝΕΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΟΙ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MCLAREN KAI HONDA ΞΕΚΙΝΑ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΞΕ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ. ΣΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ 1992 ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΗΣ MCLAREN ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ AYRTON SENNA ΡΑΓΙΖΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΘΕΩΡΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ MCLAREN. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΕΟ CIVIC ΤΥPE R ΛΟΓΩ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΜΕ V12 ΤΗΣ HONDA ΕΤΡΕΧΕ Ο SENNA ΑΠΟ ΤΟ 1989-1992, ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΛΥΣΟΥΣΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 13.000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΥΣ 1000 ΙΠΠΟΥΣ. ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2004 ΦΗΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΒΜW KAI HONDA ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ JENSON BUTTON KAI Χ.Π ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΥΣ 1000 ΙΠΠΟΥΣ ΣΤΙΣ 20.000 ΣΤΡΟΦΕΣ. ΤΡΟΜΕΡΟ ΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ(ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ) Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
Πολυ εργαλεία !! http://youtu.be/i9A3eY8PRtQ
Πολυ εργαλεία !!
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΟΧΙ ΣΕ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΦΟΥ ΗΡΘΕ Η BUGATTI ΤΟ 2003 ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΡΙΨΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΩΝ 400ΧΛΜ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗ MCLAREN ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ MCLAREN ΕΧΟΥΝ ΤURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΒUGATTI VEYRON SUPER SPORT TΩΝ 1200 ΙΠΠΩΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 430ΧΛΜ. ΓΙΑ ΤΟ 1993 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο V12 ΤΗΣ ΒΜW ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ Η MCLAREN HTAN KATI EΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ Η MERCEDES CLK GTR ME V12 6900 KYBIKA. ΣΗΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2015 ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ, Η BMW M4 KAI TO LEXUS RC-F ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ LEXUS OTAN TO ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.
Κύριε Ναστο, εσεις μπήκατε πιο πριν σε τέτοια σύγκριση σε αναφορά αλλαγή σκυτάλης σε οτι αφορά τις επιταχύνσεις που ήταν και αυτή ανόμοια με το McLaren και το Bugatti λόγο διαφορά βάρους αλλα και με Τούρμπο και χωρίς. Τέλος πάντων γνωρίζουμε λιγο πολυ όλοι. Λέγετε οτι τελικώς παραμενει ο θρόνος σε αυτόν τον V12 τις BMW
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ ΕΓΩ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ Η MCLAREN F1 HTAN TO TAXYTERO AYTOKINHTO ΜΕΧΡΙ ΠOY ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Η BUGATTI VEYRON. Η BUGATTI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ GT ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΖΥΓΙΖΕΙ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Koennigsegg agera R ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ BUGATTI ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 600 ΚΙΛΑ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ BUGATTI, ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΑΡΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
Τωρα τι συγκρίνετε το Bugatti και επιτάχυνσεις και πράσινα άλογα με το McLaren F1. Εδώ δεν μιλάμε για επιταχύνσεις μιλάμε για τον πιο τέλειο κινητήρα που εχει ψηφιστεί ποτέ χωρίς Τούρμπο και εχει πιάσει 391 km/h Αν μιλάμε για επιταχύνσεις δείτε το Koennigsegg agera R τι κανει το Bugatti
Κύριε Ναστο, για την ακρίβεια το McLaren F1 έβγαινε απο το 1993-1997 και έβγαζε απο 6,1 λίτρα 627-680 ίππους. Το 1993 είδη είχα δει προσωπικώς μονο τον κινητήρα σε έκθεση στο Μόναχο. Αναφέρατε πολυ σωστά για μειονεκτήματα στην Honda που προσωπικά θα έλεγα για τους περισσότερους ειδικούς ειναι κάπως σε δευτερεύων μοίρα το οικονομικό στειχειο λογο της αυξημένης φθοράς στο μπροστινό σύστημα, απο το οτι δεν μπορεις εάν θέλεις να έχεις την απόλυτη αίσθηση του τιμονιού με την άσφαλτο να έχεις την κίνηση, διευθηνση, και το περισσότερο βάρος στον μπροστινό άξονα. Αυτό απογοητεύει πολλούς λάτρες της σπορ οδήγησης.
ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ Η MCLAREN F1 HTAN ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ 1994-1998 ΚΑΙ ΑΠΕΔΙΔΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ 6ΛΙΤΡΟ V12 ΚΙΝΗΤΗΡΑ 627 ΙΠΠΟΥΣ, ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η BUGATTI VEYRON ΤΟ 2003 ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ.
ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ. ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Συγνώμη εννοούσα το 1993 το McLaren F1 του δρόμου και οχι στους αγωνες της F1 ναι βέβαια πως ειναι δυνατόν να μην το γνωρίζω.
Σωστά... και Γιαυτο σχολίασα γιατί αναφέρατε πιο πριν "τυφλά να έχουν οι BMW και μερσεντές" Ναι θυμίσω και τον επιχρυσωμένο V12 που χρησιμοποίησε η McLaren στα τέλη τις δεκαετίας του 80 ο οποίος λέγετε ως ο πιο κορυφαίος κινητήρας που εχει βγει ποτέ. 😀
Ολα καλα κύριε Ναστο συμφωνώ αλλα οχι να πιάνουμε και BMW αφήστε την BMW οι κινητήρες της ειναι οι πιο κορυφαίοι παγκοσμίως με τα περισσότερα βραβεία, και για όσους έχουν οδηγήσει 6κυληνδτα κσι ιδίως M μοτέρια με απίθανα άμεση απόκριση ευστροφία και σε ευρει φάσμα ροπή με πολυστροφια 8-9 rpm ειναι απλά μοναδικοί και ασυγκρητοι
Δεν υπαρχει κινητήρας στον κόσμο που να μην καίει λάδι, η ροπή που έλειπε έως τωρα απο τα μοτέρ της HONDA θα έρθει με το Τούρμπο, αλλα μέγα λάθος που παραμένει σε ολα τα μοντέλα της στην μπροστινή κινιση.
Ειδήσεις : Έκτως τον κύριο Ναστο είστε οι πιο πολλοί άσχετοι λυπάμαι, θα μπορούσατε να βρείτε τόσα θετικά και τεκμηριωμένα σχόλια όσον αφορά για την παράδοση κινητήρων στην HONDA και μου λέτε μόνον δεν καιει λάδι...
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ