Tο νέο Honda Jazz θα πωλείται πλέον μόνο ως υβριδικό.
Νέα στοιχεία για το υβριδικό Honda Jazz
3.562 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2020)
Είναι γνωστό πως το νέο Honda Jazz θα πωλείται πλέον μόνο ως υβριδικό, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν είχαμε συγκεκριμένα στοιχεία για το σύστημα κίνησης που θα υιοθετήσει. Αυτό μέχρι τώρα καθώς ήρθαν στη δημοσιότητα τα στοιχεία που έλειπαν!
Σύμφωνα με τη μάρκα το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV του νέου Jazz «προσφέρει ένα εξαιρετικό συνδυασμό ισχυρών και αβίαστα οδηγικών επιδόσεων και εντυπωσιακής οικονομίας καυσίμου». Αλλά ποιο είναι αυτό το σύστημα; Η μάρκα ανέφερε πως το ιαπωνικό μικρό, γνωστό και με την ονομασία Fit σε άλλες αγορές θα διατίθεται με ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Ο συνδυασμός θα προσφέρει ισχύ ανάλογη των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, που θα κατευθύνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός εξατομικευμένου κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης για πιο γραμμική καμπύλη επιτάχυνσης. Η Honda ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Οι οδηγοί θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις τρόπους οδήγησης που αφορούν την πηγή ισχύος. Είτε το μοντέλο θα κινείται με τον κινητήρα βενζίνης, είτε μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, είτε συνδυαστικά και με τους δύο. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης θα είναι παρών φορτίζοντας την μπαταρία. Η Honda αναφέρει κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτρ./100 χλμ.
Θυμίζουμε πως τη νέα τέταρτη του Honda Jazz έκανε πρεμιέρα τoν Οκτώβριου του περασμένου έτους, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020, με τιμές που ξεκινούν στη Γερμανία από 22.000 ευρώ για το βασικό Jazz και 26.250 ευρώ για την έκδοση Crosstar.
Τα 22 και 26 που βλέπω για Γερμανία αν ισχύσουν και εδώ, δυστυχώς δεν θα βοηθήσουν να κάνει καλές πωλήσεις ένα εξαιρετικό κατά τα άλλα μοντέλο