ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο υδρόψυκτο σύστημα εκκίνησης με λειτουργία start-stop, προορίζεται για χρήση αποκλειστικά σε αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με ηλεκτρικό σύστημα 48V.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο υδρόψυκτο σύστημα εκκίνησης με λειτουργία start-stop, προορίζεται για χρήση αποκλειστικά σε αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με ηλεκτρικό σύστημα 48V.

Νέα τεχνολογία μειώνει κατανάλωση & ρύπους!

6.978 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2017)

Ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα πρόκειται να δώσει πιο οικολογικό χαρακτήρα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διαβάστε πως λειτουργεί και τι αποτελέσματα πετυχαίνει!

Όσο αυξάνονται οι απαιτήσεις των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, τόσο περισσότερες καινοτόμες ιδέες οικολογικού χαρακτήρα θα βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Αυτή τη φορά, πρόκειται να μας απασχολήσει ένα νέο σύστημα που αναπτύχθηκε από την βρετανική εταιρεία Controlled Power Technologies (CPT), σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Βιέννης.

Ήδη έχει διαπιστωθεί μείωση εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 9%, μείωση κατανάλωσης και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 5%.

Ήδη έχει διαπιστωθεί μείωση εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 9%, μείωση κατανάλωσης και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 5%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Πρόκειται για ένα νέο υδρόψυκτο σύστημα εκκίνησης με λειτουργία start-stop, το οποίο προορίζεται για χρήση αποκλειστικά σε αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με ηλεκτρικό σύστημα 48V και υπόσχεται περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων στους Euro6 κινητήρες. Πέρα από την ενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, το συγκεκριμένο σύστημα εκκίνησης λειτουργεί μερικώς και σαν ηλεκτροκινητήρας εκμεταλλευόμενο την κινητική ενέργεια κατά την επιβράδυνση, μιας και μπορεί να μεταφέρει συνεχόμενη ισχύ της τάξης των 7 kW (στιγμιαία 13 kW) στον στροφαλοφόρο άξονα μέσω ενός ιμάντα.
 
Ποια είναι, όμως, τα αποτελέσματα στην πράξη; Μετά από εφαρμογή του συστήματος σε V6 κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, διαπιστώθηκε μείωση εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 9%, αλλά ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 5%. 
 
Παράλληλα, σύμφωνα με την βρετανική εταιρεία, το συγκεκριμένο σύστημα θα προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μείωση πολυπλοκότητας στις εξατμίσεις κινητήρων πετρελαίου Euro6, μιας και τα συστήματα παγίδων οξειδίων αζώτου (LNT) και μετεπεξεργασίας καυσαερίων (SCR) θα διαχειρίζονται μειωμένες ποσότητες βλαβερών ρύπων. 
 
Κείμενο: Θεόδωρος Κολονέλος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NEXEN ENDIAFERON