Θέτοντας την ασφάλεια του πιλότου ως πρωτεύον κριτήριο στους αγώνες Formula 1, η FIA έχει υπό εξέταση ένα νέο τεχνολογικό επίτευγμα, με σκοπό να προστατεύσει τους οδηγούς ακόμη και σε επικίνδυνα ατυχήματα.
H FIA επεξεργάζεται μια νέα τεχνολογία, την αποκαλούμενη «Halo», η οποία είναι μια μπάρα που εγκαθίσταται περιμετρικά της καμπίνας του μονοθεσίου και σε περίπτωση ατυχήματος προστατεύει τον οδηγό.
Οι περισσότεροι θεατές της Formula 1 αλλά και οι πιλότοι, αναρωτιούνται πως θα εξελισσόταν το τρακάρισμα του Alonso εάν υπήρχαν γύρω από το πιλοτήριο οι μπάρες. Μία από τις κύριες ανησυχίες, ήταν ότι ο οδηγός δεν θα είχε χώρο για να βγει από το αυτοκίνητο, ειδικά στη γωνία που προσέκρουσε η McLaren, ύστερα από τις αρκετές «τούμπες» που έφερε το μονοθέσιο.
Ο αναπληρωτής Διευθυντής της FIA, Laurent Mekies, υπογράμμισε στις δηλώσεις του πως εξέτασαν προσεκτικά το συγκεκριμένο ατύχημα προτού προβούν στη δημιουργία του «Halo» και από τις μελέτες συμπέραναν πως πραγματικά μια τέτοια μπάρα θα ήταν ζωτικής σημασίας. Όπως ανέφερε η Planet F1, το «Halo» θα μπορούσε να εισαχθεί ως μέσο ασφαλείας το 2018 στους αγώνες, αντίθετα όμως η FIA δεν έχει δώσει ακόμη τη συγκατάθεσή της, μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα.
Ότι είναι για την ασφάλεια είναι καλό, μετά από μελέτες, δοκιμές, κ.τ.λ.με συνδιασμό, κ.τ.λ. όπως και με ενεργητική ασφάλεια...