Λίγες μέρες μετά τις πρώτες διαρροές, αποκαλύφθηκαν σε πολύ καλύτερη ποιότητα οι εικόνες για το εσωτερικό της.
Το πρώτο πράγμα στο οποίο πέφτει το μάτι είναι η παρουσία δύο μεγάλων οθονών αφής, με την πάνω να χρησιμοποιείται για το σύστημα infotainment και την κάτω για το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού HVAC. Λίγο πιο κάτω διακρίνεται το σύστημα ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), μέσω του οποίου ο οδηγός έχει την δυνατότητα να επιλέξει ένα από τα 6 διαθέσιμα mode οδήγησης ανάλογα με την επιφάνεια του οδοστρώματος και τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον.
O πίνακας οργάνων φαίνεται ότι θα υιοθετήσει το Virtual Cockpit της Audi σε μια πιο εξελιγμένη έκδοση, ενώ τα πλαστικά της κονσόλας αναμένονται να είναι κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας υλικά. Οι αεραγωγοί είναι εξαγωνικοί, τα καθίσματα φαίνεται πως θα είναι δερμάτινα ενώ επιβεβαιώνεται ότι θα προσφερθεί με αυτόματο κιβώτιο.
Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, οι φήμες λένε ότι το μοτέρ του Urus θα είναι biturbo χωρητικότητας 4,0 λτ. με απόδοση που θα κυμαίνεται κοντά στους 650 ίππους. Η πλατφόρμα λέγεται ότι δεν θα είναι καινούρια αλλά θα πρόκειται για την MLB Evo του VW Group που χρησιμοποιούν μοντέλα όπως το Audi Q7, η Cayenne κ.α με λίγες απαραίτητες τροποποιήσεις.