Οι γερμανικές αρχές διεξάγουν και πάλι έρευνες στον όμιλο VW αυτή τη φορά για τα λανθασμένα CO2.Και αυτό γιατί σε αυτή την περίπτωση υπάρχει κρατική απώλεια εσόδων, καθώς σε πολλές χώρες οι εκπομπές CO2 καθορίζουν τη φορολόγηση ενός αυτοκινήτου. Μην ξεχνάμε πως στη δική μας χώρα τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2, επομένως αν αυτές είναι μεγαλύτερες τότε το κράτος έχει χάσει σημαντικά έσοδα.
Πλέον, εισαγγελείς από το Braunschweig εξετάζουν τις λανθασμένες τιμές εκπομπών και σε βενζινοκίνητα μοντέλα. Πάντως το θέμα είναι πολύπλοκο, λένε οι ίδιοι οι εισαγγελείς καθώς οι κατηγορίες αφορούν σε άλλα αυτοκίνητα και άλλα πρόσωπα από αυτά που είχαν εμπλακεί στο dieselgate. Μάλιστα είπαν πως ερευνώνται πέντε ύποπτοι, χωρίς να τους κατονομάσουν.
Η VW είχε παραδεχτεί στις 3 Νοεμβρίου ότι μια εσωτερική έρευνα έδειξε πως 800.000 αυτοκίνητα, κυρίως στην Ευρώπη, έχουν αντιφάσεις στις εκπομπές CO2, ενώ εκτίμησε πως το κόστος από την παραποίηση των εκπομπών CO2 ανέρχεται σε περίπου 2 δις ευρώ. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται και η αποζημίωση κυβερνήσεων για διαφυγόντα φορολογικά έσοδα.