Nέες εικόνες για την ολοκαίνουρια γενιά του Renault Captur ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, με το πολύ δημοφιλές στην Ευρώπη crossover να υιοθετεί κατά μεγάλο μέρος την μοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα που συναντήσαμε στα υπόλοιπα νέα μοντέλα της μάρκας.
Με την πρώτη ματιά, την παράσταση κλέβουν τα νέα φωτιστικά σώματα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους που έχουμε δει στα καινούρια Megane και Clio. Αρκετά διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, αφού περιλαμβάνει δύο νέας σχεδίασης αεραγωγούς ενώ το καπό φαίνεται πως είναι λίγο πιο μυώδες. Αντίθετα, ίδια με το τωρινό μοντέλο είναι η γρίλια αλλά και η σχεδίαση του πλαϊνού μέρους. Ριζικά διαφοροποιημένη είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους, αφού τα νέα φωτιστικά σώματα θα έχουν σχήμα C (για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault), ενώ παράλληλα ο προφυλακτήρας και χαμηλότερα ο διαχύτης δεν θυμίζουν σε τίποτα την τωρινή γενιά.
Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, πληροφορίες αναφέρουν πως το επόμενο Captur θα έχει μήκος 4,23 μέτρα (11 εκατοστά μακρύτερο) και ότι το μεταξόνιό του θα μεγαλώσει κατά 2 εκατοστά στα 2,63 μέτρα ενώ λέγεται πως θα προσφέρονται, ανάλογα την έκδοση, και 18άρες ζάντες που θα κάνουν το crossover πιο επιβλητικό.
Αν και δεν υπάρχουν φωτογραφίες από τον εσωτερικό διάκοσμο, αναφορές κάνουν λόγο για την ύπαρξη μιας πολύ μεγάλης οθόνη αφής για το σύστημα infotainment ενώ για τον πίνακα οργάνων, θα προσφέρονται, ανάλογα την έκδοση, δύο οθόνες 7 και 10,2 ιντσών. Σε ό,τι αφορά τους χώρους, το νέο Captur φημολογείται πως θα είναι ακόμα πιο εργονομικό και οι πίσω επιβάτες θα έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους, χάρη στο μεγαλύτερο μήκος και το αυξημένο μεταξόνιο. Στον τομέα των αποσκευών, οι πληροφορίες μας λένε πως η χωρητικότητα του πορτ-μαγκάζ θα αυξηθεί στα 536 λίτρα.
Η νέα γενιά του Captur θα βασιστεί στην CMF-B πλατφόρμα που επιτρέπει στην Renault να εξοπλίσει το μοντέλο με νέα κινητήρια σύνολα. Συγκεκριμένα, η αρχή γίνεται στην βενζίνη με το μοτέρ TCe των 3 κυλίνδρων στο 1,0 λίτρο και απόδοση έως 100 ίππους. Από εκεί κι έπειτα θα αναλαμβάνει δράση ο νέος κινητήρας των 1,33 λίτρων ο οποίος πέρα από τα ήδη γνωστά σκαλοπάτια των 140 και 160 ίππων θα λανσάρει και μια έκδοση 115 ίππων.
Από την άλλη πλευρά οι ντίζελ προτάσεις θα μπορούσαν να στηριχτούν στον 1,5 Blue dCi κινητήρα με 85 και 115 ίππους. Με βάση τα σημερινά δεδομένα θεωρείται πολύ πιθανό να υπάρξουν αυτά τα σύνολα αν και κανείς δε ξέρει μέχρι ποιο βάθος χρόνου θα διατηρηθούν. Το πιο ουσιαστικό νέο στοιχείο πάντως αφορά την προσθήκη ενός υβριδικού συνόλου, χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες.