
Δείτε τις τιμές της γκάμας της Toyota. Ποιο είναι το φθηνότερο και ποιο το ακριβότερο μοντέλο της;
Νέες τιμές από την Toyota
6.657 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2016)
Η Toyota HELLAS μας έστειλε το νέο τιμοκατάλογό της. Δείτε τις τιμές αφετηρίας για κάθε μοντέλο της και κάθε έκδοση κινητήρα ξεχωριστά. Ποιο είναι το φθηνότερο και ποιο το ακριβότερο Toyota;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν, το φθηνότερο μοντέλο αυτή τη στιγμή στην γκάμα της είναι το Aygo, το οποίο ξεκινά από τα 10.070 ευρώ στην τρίθυρη έκδοσή του και από τα 10.410 ευρώ στην πεντάθυρη. Το νέο Yaris 1,0 λτ. ως 3θυρο κοστίζει 12.205 ευρώ και ως 5θυρο 12.600 ευρώ. Το Yaris 1,33 λτ. ξεκινά από τα 13.405 ευρώ, ενώ το πετρελαιοκίνητο 1,4 D-4D ξεκινά από τα 14.810 ευρώ ως 3θυρο και από τα 15.290 ως 5θυρο. Από την άλλη, η υβριδική του έκδοση κοστίζει 17.015 ευρώ.
To Auris ξεκινά από τα 15.970 ευρώ με τον 1,33 λτ., ενώ η τιμή αφετηρίας για το 1,2T είναι τα 19.065 ευρώ. Το diesel 1,4 D-4D ξεκινά από τα 19.555 ευρώ, ενώ το υβριδικό από τα 20.505 ευρω.
Το Avensis με τη σειρά του έχει ως τιμή αφετηρίας τα 18.755 ευρώ στην έκδοση 1,6 λτ. ενώ με τον αντίστοιχης χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρα είναι στα 23.955 ευρώ. Από την πλευρά της η Corolla κοστίζει 15.750 ευρώ με τον 1,33 λτ. 16.560 ευρώ με τον 1,6 λτ. και 18.530 ευρώ με τον 1,4 λτ. D-4D.
Περνόντας στα πιο ακριβά μοντέλα της Toyota συναντάμε το νέο Prius στα 30.195 ευρώ, ενώ το RAV4 ξεκινά από τα 26.080 ευρώ ως 2λιτρο βενζινοκίνητο και από τα 27.720 ευρώ ως diesel ίδιας χωρητικότητας. Η τιμή της υβριδικής του έκδοσης από την άλλη εκτοξεύεται στα 39.920 ευρώ.
Το GT86 ξεκινά από τα 38.055 ευρώ ενώ το σκληροτράχυλο Land Cruiser από τα 81.110 ευρώ για να φτάσει τα 90.060 ευρώ στην πιο πλούσια έκδοση. Τιμή που το καθιστά και το ακριβότερο μοντέλο της Toyota στη χώρα μας.
Για το τέλος αφήσαμε το νέο Hilux το οποίο ξεκινά από τα 23.185 ευρώ ως μονοκάμπινο δικίνητο και από τα 27.785 ευρώ ως τετρακίνητο.
Ομορφα και ωραια μας τα λεει η toyota μονο που πρεπει να ανακοινωσει εαν μοιραζει και λεφτα για τους πελατες της. Γιατι το θεμα σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι εαν βγαλω και εγω τον καταλογο των οικονομικων μου δεν θα φτασω μεχρι την κοντινοτερη αντιπροσωπεια της για να αγορασω αυτοκινητο αλλα....μινιατουρα!
Δυστυχως φτασαμε στο σημειο να θελεις για ενα μικρομεσσαιο αυτοκινητο να θελεις 19000+ και αυτη ειναι η τιμη εκκινησης αν καταλαβα καλα δλδ βασικο εξοπλισμο και ο πιο αδυναμος κινητηρας..Τι να πεις...
Οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα, με πρώτη την TOYOTA τρελάθηκαν. Δεν είναι δυνατό για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό να δίνει κάποιος 19000+ για μια βασική έκδοση! Δηλαδή για να μη ξεχνιόμαστε το λιγότερο 6.500.000 δραχμούλες! Μετά να μην παραπονιούνται για πτώση πωλήσεων και για το ότι στις αντιπροσωπείες, λίγοι πλέον πατάνε ακομα και για service! Επίσης στους τιμοκαταλόγους να βάζουν όλα τα έξοδα που χρεώνουν για (λέμε τώρα) "προετοιμασία"! και άλλα πράσινα άλλογα, δηλαδή άλλα 500 ευρώ περίπου! Στην κρίση λογικό είναι να περιορίσουμε όλοι το ποσοστό κερδών μας. Θα επιβιώσουν αυτοί που θα προσαρμοστούν στους νέους κανόνες...