Και αφού εξηγήσαμε γιατί δεν πρέπει να βάζεις νεκρά και να αφήνεις το αυτοκίνητο να ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο, ας δούμε πως τα καινούρια αυτοκίνητα το καταφέρνουν, δηλαδή «σβήνουν τον κινητήρα» ή δουλεύουν στο ρελαντί και κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα, την ώρα που ταυτόχρονα δεν καίνε παραπάνω.
Αν νομίζετε πως ένας τέτοιος δρόμος είναι ιδανικός για να τον κατηφορίσετε με νεκρά ταχύτητα, σκεφτείτε ξανά. Όχι μόνο δεν εξοικονομείτε καύσιμο, άλλα βάζετε εσάς και το αυτοκίνητο σας σε κίνδυνο.
Η τεχνολογία ονομάζεται sailing ή coasting (σ.σ. δεν υπάρχει ακριβής ελληνικός όρος), συναντάται κυρίως στα ήπια υβριδικά μοντέλα (mild hybrid) και ουσιαστικά κάνει το εξής: Όταν o οδηγός αφήσει το πόδι του από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει για μερικά δευτερόλεπτα (3-4 δλ. συνήθως) λόγω αδράνειας, τότε ο κινητήρας σβήνει ή μπαίνει σε ρελαντί. Η ενέργεια που χρειάζεται για τα υπόλοιπα περιφερειακά συστήματα δίνεται από το δευτέρων ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου. Όταν, τώρα, ο οδηγός πατήσει το γκάζι, ή κάνει πιο έντονες κινήσεις με το τιμόνι, ή «τσιμπήσει» το φρένο τότε ο κινητήρας ενεργοποιείται ακαριαία.
Η παραπάνω τεχνολογία συναντάται κυρίως στα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο, όμως κάποιες εταιρείες την χρησιμοποιούν και στα χειροκίνητα. Μία από αυτές για παράδειγμα είναι η Hyundai όπου τα ήπια υβριδικά σύνολα συνεργάζονται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (iMT) τεχνολογίας by-wire που έχει αυτή τη λειτουργία.