ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η μία και μοναδική (one-off) Ferrari 365 GTB/4 Daytona shooting brake, θα δημοπρατηθεί αυτή την εβδομάδα στο Gooding & Co`s Monterey.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μία και μοναδική (one-off) Ferrari 365 GTB/4 Daytona shooting brake, θα δημοπρατηθεί αυτή την εβδομάδα στο Gooding & Co`s Monterey.

«Νεκροφόρα» Ferrari

10.695 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2016)

Στο σφυρί βγαίνει μια Ferrari 365 GTB/4 Daytona, που έγινε κατά παραγγελία σε shooting brake αμάξωμα. Δείτε πόσο αναμένεται να πιάσει η ιδιαίτερη αυτή -one-off- «νεκροφόρα» των 70s…

Η μία και μοναδική (one-off) Ferrari 365 GTB/4 Daytona shooting brake, θα δημοπρατηθεί αυτή την εβδομάδα στο Gooding & Co`s Monterey. Φυσικά δεν πρόκειται για μία κανονική νεκροφόρα, αλλά το ιδιαίτερο στιλ του αυτοκινήτου μας οδήγησε αντανακλαστικά σε αυτή τη σκέψη.Στην αρχή των 1970s, ο Bob Gittleman από τη Φλόριντα, προσέγγισε την εμπορεία Chinetti Motors από τη Φιλαδέλφεια, ψάχνοντας κάτι ιδιαίτερο. Είχε βλέπετε μεγάλη αδυναμία στα οχήματα shooting brake και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της εταιρείας, Luigi Chinetti Jr., να του σχεδιάσει το αμάξι που ήθελε.Η εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Panther Westwinds, ανέλαβε να φτιάξει το αμάξι. Οι άνθρωποί της, τα μόνα που άφησαν απείραχτα στην Ferrari 365 GTB/4 Daytona, ήταν το πλαίσιο του παρμπρίζ και τις μπροστά κολόνες. Ακόμα και μπροστά, που το αυτοκίνητο είναι αναγνωρίσιμο, υπάρχουν πολλές αλλαγές.Τι να πει κανείς, όμως, για το πίσω τμήμα της Daytona; Ο χώρος αποσκευών καλύπτεται από τεράστια, καμπυλωτά, γυάλινα πάνελ, τα οποία ανοίγουν προς τα πάνω πλευρικά, σε στιλ φτερών γλάρου (gullwing). Το εσωτερικό δεν μοιάζει, επίσης, με αυτό από καμία άλλη Daytona, καθώς έχουν τοποθετηθεί ξύλινες επενδύσεις, αλλά και διάφορα όργανα.Για τη μετατροπή χρησιμοποιήθηκε μια μεταχειρισμένη Daytona του 1972. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε στις αρχές του 1976, σχεδόν τρία χρόνια αφού ο κος Gittleman το είχε παραγγείλει στον κο Chinetti. Το κράτησε στην κατοχή του μέχρι τη δεκαετία του 1980 και στη συνέχεια το αυτοκίνητο άλλαξε κάμποσα χέρια. Είναι η 2η φορά που θα επιχειρηθεί να πουληθεί, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τιμή ανάμεσα στις 750 χιλιάδες και στο 1 εκατομμύριο δολάρια.

Για την μετατροπή χρησιμοποιήθηκε μια μεταχειρισμένη Daytona του 1972. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε στις αρχές του 1976, σχεδόν τρία χρόνια αφού ο κος Gittleman το είχε παραγγείλει στον κο Chinetti.

Για την μετατροπή χρησιμοποιήθηκε μια μεταχειρισμένη Daytona του 1972. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε στις αρχές του 1976, σχεδόν τρία χρόνια αφού ο κος Gittleman το είχε παραγγείλει στον κο Chinetti.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
LINGLONG VS GOODYEAR