Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που ενεπλάκησαν στο τραγικό δυστύχημα στο Nurburgring.
Νεκροί στο Nurburgring vid
15.446 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2016)
Όπως σας ενημερώσαμε, δύο άτομα σκοτώθηκαν, ακόμη δύο είναι τραυματισμένα και ένα σε κατάσταση σοκ, έπειτα από τραγικό δυστύχημα στο Nurburgring. Σιγά σιγά λεπτομέρειες έρχονται στην επιφάνεια.
Από εχθές το πρωί σας ενημερώσαμε για το τραγικό συμβάν στο Nurburgring όπου δύο άτομα τα οποία επέβαιναν σε ένα Honda Civic έχασαν τη ζωή τους και ακόμη τρία είναι τραυματισμένα, με το ένα σοβαρά και το άλλο σε κατάσταση σοκ.
Πλέον έχουμε το πρώτο βίντεο από τον τόπο του δυστυχήματος αλλά και επιπλέον πληροφορίες.
Φαίνεται λοιπόν πως, όπως λένε γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ο οδηγός του Honda Civic είχε αναπτύξει αρκετά μεγάλη ταχύτητα, παρά το γεγονός πως υπήρχε καθεστώς κίτρινης σημαίας στο σημείο όπου έγινε το συμβάν, ενώ η πίστα ήταν βρεγμένη λόγω βροχής. Πρόκειται για ένα μέρος το οποίο απέχει 2 χλμ. από την πιο κοντινή σηματοδότηση και προφανώς πολλοί είναι οι οδηγοί που ανυπομονούν να βυθίσουν το γκάζι ή ίσως θεωρούν πως πλέον έχει λήξει το καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Το Honda Civic έπεσε με το πλάι στο πίσω μέρος του σταματημένου Opel Zafira των κριτών, το οποίο βλέπετε και στο video και είχε φτάσει εκεί για να βοηθήσει έναν άλλο οδηγό από προηγούμενη έξοδο.
Προφανώς λοιπόν έχουμε να κάνουμε με οδηγικό λάθος και ίσως και με κακή ή ελλειπή σήμανση της πίστας, η οποία αν υπήρχε ίσως να μην είχαμε αυτή την κατάληξη.
Αυτό είναι το Honda Civic στο οποίο επέβαιναν οι δύο επιβάτες που σκοτώθηκαν.
Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα της Λουκίας, απλά θέλω να προσθέσω ότι το γεγονός ότι μπορεί ο καθένας να μπει σε μια πίστα τέτοιας επικινδυνότητας (20km συνεχών στροφών, χωρίς αμμοπαγίδες και με τις μπάρες τρομακτικά κοντά) θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά ανεύθυνο από μέρους των ιδιοκτητών της πίστας. Το εν λόγω Civic VTi μοντέλο του 1992 είναι δύο + δεκαετίες πίσω σε παθητική ασφάλεια και είναι απόλυτα φυσιολογικό το γεγονός ότι διαλύθηκε πέφτοντας με το πλάι (ότι χειρότερο) στο πίσω μέρος άλλου αυτοκινήτου.
Εχθές στο ατύχημα με το honda civic τοποθετήθηκα ότι πρέπει τα οχήματα που μπαίνουν σε πίστες υποχρεωτικά να έχουν roll bar μέσα στην καμπίνα του οχήματος και σύστημα πυρόσβεσης για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια για όλους μας...τώρα σύμφωνα με τα νέα στοιχεία του ρεπορτάζ σας, πρέπει υποχρεωτικά και ΔΩΡΕΑΝ να γίνονται κάποια σεμινάρια σε όλους τους οδηγούς ώστε να τους εξηγούν πως πρέπει να συμπεριφέρονται με τις σημαίες, τι πρέπει να κάνουν σε κάποιες καταστάσεις, κ.τ.λ. κάποιοι είναι γνώστες λόγω πολλών χρόνων που το κάνουν αυτό ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, κάποιοι δεν είναι γνώστες πρέπει να ΑΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ...
Επίσης πρέπει με κάποιο τρόπο να καθορίζεται και το σε τι κατάσταση είναι το όχημα, πρέπει να ελέγχονται αν είναι σε καλή κατάσταση τα φρένα, τα ελαστικά και οι όλο το σύστημα της ανάρτησης/από μέσα μέχρι έξω τα πάντα όλα, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια...Μπορεί να ξέχασα και άλλα να είμαι υπερβολική όμως κάποια λιγοστά στάνταρτ ασφαλείας σώφρον είναι να υπάρχουν...
Η πίστα: http://www.fastcar.co.uk/_archive/2012/01/nurburgring-cornering-map-guide-download.jpg
Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα της Λουκίας, απλά θέλω να προσθέσω ότι το γεγονός ότι μπορεί ο καθένας να μπει σε μια πίστα τέτοιας επικινδυνότητας (20km συνεχών στροφών, χωρίς αμμοπαγίδες και με τις μπάρες τρομακτικά κοντά) θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά ανεύθυνο από μέρους των ιδιοκτητών της πίστας. Το εν λόγω Civic VTi μοντέλο του 1992 είναι δύο + δεκαετίες πίσω σε παθητική ασφάλεια και είναι απόλυτα φυσιολογικό το γεγονός ότι διαλύθηκε πέφτοντας με το πλάι (ότι χειρότερο) στο πίσω μέρος άλλου αυτοκινήτου.
Εχθές στο ατύχημα με το honda civic τοποθετήθηκα ότι πρέπει τα οχήματα που μπαίνουν σε πίστες υποχρεωτικά να έχουν roll bar μέσα στην καμπίνα του οχήματος και σύστημα πυρόσβεσης για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια για όλους μας...τώρα σύμφωνα με τα νέα στοιχεία του ρεπορτάζ σας, πρέπει υποχρεωτικά και ΔΩΡΕΑΝ να γίνονται κάποια σεμινάρια σε όλους τους οδηγούς ώστε να τους εξηγούν πως πρέπει να συμπεριφέρονται με τις σημαίες, τι πρέπει να κάνουν σε κάποιες καταστάσεις, κ.τ.λ. κάποιοι είναι γνώστες λόγω πολλών χρόνων που το κάνουν αυτό ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, κάποιοι δεν είναι γνώστες πρέπει να ΑΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ... Επίσης πρέπει με κάποιο τρόπο να καθορίζεται και το σε τι κατάσταση είναι το όχημα, πρέπει να ελέγχονται αν είναι σε καλή κατάσταση τα φρένα, τα ελαστικά και οι όλο το σύστημα της ανάρτησης/από μέσα μέχρι έξω τα πάντα όλα, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια...Μπορεί να ξέχασα και άλλα να είμαι υπερβολική όμως κάποια λιγοστά στάνταρτ ασφαλείας σώφρον είναι να υπάρχουν...