Η Infiniti αποκάλυψε το νέο της 3D λογότυπο, με την premium μάρκα της Nissan να προχωρά στη συνολική αναβάθμισης της ταυτότητας της, λανσάροντας ακόμα και νέας αρχιτεκτονικής αντιπροσωπείες!
Νέο λογότυπο για την premium μάρκα της Nissan
Στην ενημέρωση της ταυτότητας της προχώρησε η Infiniti. Η premium μάρκα της Nissan παρουσίασε ένα ανανεωμένο λογότυπο, ενώ αποκάλυψε την εικόνα που θα έχουν πλέον οι αντιπροσωπείες της, οι οποίες θα προσφέρουν «νέα εμπειρία στις λιανικές πωλήσεις σε έναν κόσμο που ζητάει περισσότερες διαδικτυακές πωλήσεις».
Το νέο λογότυπο της Infiniti δεν διαφοροποιείται ριζικά από το υπάρχον. Αποτελεί την τέταρτη επανάληψη από την ίδρυση της εταιρείας το 1989 και αντιπροσωπεύει έναν ατελείωτο δρόμο που... χάνεται στον ορίζοντα. Το ενημερωμένο έμβλημα τονίζει περαιτέρω τη σημασία του, έχοντας μεγαλύτερο άνοιγμα στο κάτω μέρος, δίνοντας έτσι μεγαλύτερη εστίαση στον ορίζοντα. Παράλληλα η Infiniti του έδωσε 3D και φωτιζόμενη εμφάνιση, την οποία θα δούμε και στα επόμενα μοντέλα της μάρκας.
Νέα αρχιτεκτονική στις αντιπροσωπείες
Το νέο λογότυπο της Infiniti θα κοσμεί και τις νέες αντιπροσωπείες της μάρκας, που με τη σειρά τους θα κάνουν την εμφάνισή τους. Η νέα αρχιτεκτονική που θα έχουν τα νέα σημεία λιανικής πώλησης της ιαπωνικής premium μάρκας εμπνέεται από τις ιαπωνικές σχεδιαστικές φιλοσοφίες. Στα νέα υποκαταστήματα της Infiniti οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μία νέα ατμόσφαιρα σα να βρίσκονται σε δάσος, με μυρωδιές από ξύλα ιαπωνικού κυπαρισσιού (hinoki), κέδρου (sugi) και εσπεριδοειδούς (yuzu), ενώ θα υπάρχει και ένα ηχητικό σήμα που συνδυάζει τον ήχο ενός τυμπάνου taiko, ενός ιαπωνικού πνευστού (furin) και της ανθρώπινης φωνής.
Σταδιακά οι μάρκες αλλάζουν τα σήματά τους
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως η Infiniti δεν είναι η μοναδική μάρκα που ανανέωσε το λογότυπό της καθώς στην ίδια κίνηση προχώρησαν νωρίτερα φέτος οι Jaguar Land Rover και Porsche, καθώς οι μάρκες θέλουν να είναι έτοιμες για την εποχή της ηλεκτροκίνησης που έρχεται με γοργούς ρυθμούς.