Το νέο A3 σεντάν, αν και μεγαλώνει σε διαστάσεις, είναι τώρα πιο αποδοτικό αεροδυναμικά.
Nέο Audi A3 σεντάν
68.210 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2020)
Μετά το hatchback, η Audi παρουσίασε και την σεντάν έκδοση του νέου A3 για όσους θέλουν να συνδυάσουν την σπορ εμφάνιση της νέας γενιάς με την ευρυχωρία και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που προσφέρουν οι μπερλίνες.
Κάτι λιγότερο από δύο μήνες μετά την παρουσίαση του A3 Sportback, η Audi προχώρησε στην διαδικτυακή αποκάλυψη της σεντάν έκδοσης, η οποία είχε ήδη κάνει την πρώτη της εμφάνιση, έστω και στις κινέζικες προδιαγραφές της, πριν λίγο καιρό.
Το Α3 σεντάν, όπως είναι πολύ λογικό, βασίζεται στην ίδια ΜQB Evo πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και το Sportback και είναι ουσιαστικά ίδιο σε ό,τι αφορά στο μπροστινό του μέρος μέχρι και τις μεσαίες κολόνες (B-pillars). Έπειτα, το πίσω μέρος έχει φυσικά αλλαχτεί για να πάρει την μορφή που αρμόζει σε ένα σεντάν, ωστόσο η Audi δεν προχώρησε σε άλλες σημαντικές αλλαγές, χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι προσφέρει στο σεντάν πολύ παρόμοια φωτιστικά σώματα.
Σε σχέση με το προηγούμενο Α3 σεντάν, η νέα γενιά έχει κατά 40 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος στα 4.500 χιλιοστά, ίδιο μεταξόνιο, μεγαλύτερο πλάτος κατά 20 χιλιοστά στα 1.820 χιλιοστά και είναι επίσης υψηλότερο κατά 10 χιλιοστά στα 1.430 χλστ. Χάρη στις παραπάνω αλλαγές αλλά και επειδή τα καθίσματα είναι τοποθετημένα τώρα ελαφρώς πιο χαμηλά, η Audi ανακοινώνει πως ο χώρος που έχουν στην διάθεσή τους οι επιβαίνοντες για τα κεφάλια τους είναι αυξημένος κατά 20 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών τέλος, παραμένει ίδιος στα 425 λίτρα.
Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως το νέο A3 σεντάν, αν και μεγαλώνει σε διαστάσεις, είναι τώρα πιο αεροδυναμικό, αφού η Αudi ανακοινώνει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει βελτιωθεί κατά 0,04 σε 0,25 χάρη στην σχεδίαση του πίσω μέρους, στον μεγάλο του διαχύτη και στα λοιπά βοηθήματα που του έχει προσφέρει.
Το πιλοτήριο του A3 σεντάν είναι ίδιο με αυτό του Sportback και εξοπλίζεται με οθόνη αφής 10,1 ιντσών ως στάνταρ, που είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Αυτή αναγνωρίζει τα γράμματα που εισάγονται με το χέρι, παρέχει ακουστική ανατροφοδότηση και μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας φυσικό φωνητικό έλεγχο. Ο πίνακας οργάνων, τον οποίο ο οδηγός χειρίζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι, είναι επίσης στάνταρ ψηφιακός και έχει μέγεθος 10,25 ίντσες ή 12,3 ίντσες προαιρετικά.
Κατά το λανσάρισμά του, το νέο Audi A3 σεντάν θα προσφέρεται με έναν κινητήρα βενζίνης και έναν diesel. Ο 1.500άρης TFSI των 150 ίππων θα συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Με το αυτόματο κιβώτιο, το κινητήριο σύνολο επωφελείται από το ηλεκτρικό σύστημα των 48 V που του προσφέρει ήπια υβριδική λειτουργία. Η πετρελαιοκίνητη επιλογή αφορά τον 2λιτρο TDI των 150 ίππων μόνο σε συνδυασμό με το παραπάνω αυτόματο κιβώτιο.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε Γερμανία και πολλές ευρωπαϊκές χώρες στα τέλη Απριλίου με τιμές από 29.800 ευρώ για τις παραπάνω εκδόσεις. Αργότερα θα λανσαριστούν και οι πιο προσιτές εκδόσεις από 27.700 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν το καλοκαίρι.
δε συνηθιζω να απαντω σε συναναγνωστες αλλα....πιστευετε πραγματικα οτι το Α3 αξιζει να δαπανησεις τοσα χρηματα?οσο για το ποια η ποσα αυτοκινητα εχουν περασει απο την κατοχη μου..ενα εχω να πω...στα 44 μου περασαν πολλα αυτοκινητα απο τα χερια μου ωστε να με εντυπωσιαζει το σημα...ολες οι εταιριες-με βαση το target group-εχουν αναβαθμισει την ποιοτητα...η την αξιοπιστια...η audi θεωρει ακομα τους πελατες θυματα ωστε να τους πλασαρει ενα μικρομεσαιο σε τιμη μεγαλου οικογενειακου premium....συγγνωμη δε θα παρω....οποιος θελει και μπορει στη σημερινη εποχη να αγοραζει τοσο ακριβα για ενα αμαξι τετοιας κατηγοριας απλα εχει τη δυνατοτητα...παλια την ειχα και εγω...τωρα βλεπω το value for money....με σεβασμο παντα στις αντιθετες αποψεις
Ναι, ειναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Συνολικα πληρες. Αλλά , παρατηρώ ότι στο ίδιο μήκος (4,50) υπάρχει το C5 aircross με 10 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,73) και αρκετά χιλιαρικα χαμηλότερη τιμη. Υπάρχουν και τεράστιες διαφορές βέβαια σε άλλα στοιχεία και επίσης ενα αυτοκίνητο δεν τελειώνει στους χώρους. Θα ήμουν όμως πλήρως καλυμένος και ευχαριστημένος με όσα δίνει απλόχερα το γαλλικό σε όλους τους τομείς. Αυτά στην θεωρία, γιατί οι πιο πολλοί θα μεινουμε για πολύ ακόμη στο παλιό μας αυτοκινητάκι..
Akis, το μόνο μοντέλο που κοιτά στα μάτια το Α3, έχει χώρους, καλύτερη αξιοπιστία, είναι value for mοney, είναι το αντίστοιχο octavia που προέρχεται από το ίδιο γκρουπ. Μια που έχεις και εμπειρία, γνωρίζεις από πρώτο χέρι ότι κάποια αυτοκίνητα είναι περισσότερο "αυτοκίνητα" από κάποια άλλα, τα alfa romeo-ένα παράδειγμα-έπασχαν σε πολλούς τομείς, αλλά πάντα κάποιοι τα προτιμούσαν (και τα αγαπούσαν). Το passat που αναφέρθηκε σε άλλο σχόλιο ανήκει στην κατηγορία του Α4. Σχεδιαστικά πάντως, με τα φουσκωμένα φτερά και την μεγάλη μάσκα εντυπωσιάζει. Ένα άλλο χρώμα θα το κολάκευε περισσότερο. Είναι ακριβό. Και γίνεται ακριβότερο με την επιλογή εξοπλισμού (συνηθίζονται τα πακέτα στυλ: αισθητήρες πίσω πάνε πακέτο μόνο με καλύτερο ηχοσύστημα +800,00€). Γούστα. Μακάρι να υπήρχανε τα χρήματα, να αλλάζαμε συχνότερα αυτοκίνητα, να μη μας απασχολούσαν θέματα συνεργείου, συντήρησης, μεταπώλησης, αυτά και καλό καλοκαίρι.
...για να το πάρεις όπως αξιοπρεπές σε εξοπλισμό (παντα με το μικρό 150αρι μοτέρ βενζίνης) άνεσης κ ασφαλείας, χαλαρά 34 - 35 χιλιάρικα. Μεγαλύτερο μοτέρ, + s-line πακέτο, +45 χιλιάρικα χαλαρά. Είναι πρεμιουμ, και όπως σωστά αναφέρει συν-αναγνώστης, όσα δε φτάνει η αλεπού....
Φίλε μου Άκη χωρίς να σε προσβαλω,λέει μια παροιμία ότι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια, οπότε μην συγκρίνεις πράγματα που δεν έχεις δει από κοντά και δεν τα έχεις οδηγήσει
Μπράβο στην AUDI τους ξεπέρασε όλους στο design μ αυτό το Α3 σεντάν η bmw με το BMW Σειράς 2 Gran Coupé, επίσης από πολύ κοντά στο Audi εξίσου πανέμορφο, και η Mercedes με το B Class πάει για φούντο
δε συνηθιζω να απαντω σε συναναγνωστες αλλα....πιστευετε πραγματικα οτι το Α3 αξιζει να δαπανησεις τοσα χρηματα?οσο για το ποια η ποσα αυτοκινητα εχουν περασει απο την κατοχη μου..ενα εχω να πω...στα 44 μου περασαν πολλα αυτοκινητα απο τα χερια μου ωστε να με εντυπωσιαζει το σημα...ολες οι εταιριες-με βαση το target group-εχουν αναβαθμισει την ποιοτητα...η την αξιοπιστια...η audi θεωρει ακομα τους πελατες θυματα ωστε να τους πλασαρει ενα μικρομεσαιο σε τιμη μεγαλου οικογενειακου premium....συγγνωμη δε θα παρω....οποιος θελει και μπορει στη σημερινη εποχη να αγοραζει τοσο ακριβα για ενα αμαξι τετοιας κατηγοριας απλα εχει τη δυνατοτητα...παλια την ειχα και εγω...τωρα βλεπω το value for money....με σεβασμο παντα στις αντιθετες αποψεις
καλο χρυσο αγιο δε λεω αλλα 29800 ευρω?θα παρω απο αλλου σε καλυτερη τιμη,με καλυτερο εξοπλισμο,μεγαλυτερη αξιοπιστια,πιο φθηνα σερβις,καλυτερη οδικη συμπεριφορα και μεγαλυτερους χωρους!ουφ!τα ειπα και ξεθυμανα!
Δε θέλω να γίνω κακός αλλά με 30 χιλιάρικα παίρνεις καλύτερο, μεγαλύτερο, γρηγορότερο, οικονομικότερο, πρακτικότερο αυτοκίνητο
αν έχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα με το passat τότε χαλαλι
Ναι, ειναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Συνολικα πληρες. Αλλά , παρατηρώ ότι στο ίδιο μήκος (4,50) υπάρχει το C5 aircross με 10 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,73) και αρκετά χιλιαρικα χαμηλότερη τιμη. Υπάρχουν και τεράστιες διαφορές βέβαια σε άλλα στοιχεία και επίσης ενα αυτοκίνητο δεν τελειώνει στους χώρους. Θα ήμουν όμως πλήρως καλυμένος και ευχαριστημένος με όσα δίνει απλόχερα το γαλλικό σε όλους τους τομείς. Αυτά στην θεωρία, γιατί οι πιο πολλοί θα μεινουμε για πολύ ακόμη στο παλιό μας αυτοκινητάκι..
Akis, το μόνο μοντέλο που κοιτά στα μάτια το Α3, έχει χώρους, καλύτερη αξιοπιστία, είναι value for mοney, είναι το αντίστοιχο octavia που προέρχεται από το ίδιο γκρουπ. Μια που έχεις και εμπειρία, γνωρίζεις από πρώτο χέρι ότι κάποια αυτοκίνητα είναι περισσότερο "αυτοκίνητα" από κάποια άλλα, τα alfa romeo-ένα παράδειγμα-έπασχαν σε πολλούς τομείς, αλλά πάντα κάποιοι τα προτιμούσαν (και τα αγαπούσαν). Το passat που αναφέρθηκε σε άλλο σχόλιο ανήκει στην κατηγορία του Α4. Σχεδιαστικά πάντως, με τα φουσκωμένα φτερά και την μεγάλη μάσκα εντυπωσιάζει. Ένα άλλο χρώμα θα το κολάκευε περισσότερο. Είναι ακριβό. Και γίνεται ακριβότερο με την επιλογή εξοπλισμού (συνηθίζονται τα πακέτα στυλ: αισθητήρες πίσω πάνε πακέτο μόνο με καλύτερο ηχοσύστημα +800,00€). Γούστα. Μακάρι να υπήρχανε τα χρήματα, να αλλάζαμε συχνότερα αυτοκίνητα, να μη μας απασχολούσαν θέματα συνεργείου, συντήρησης, μεταπώλησης, αυτά και καλό καλοκαίρι.
...για να το πάρεις όπως αξιοπρεπές σε εξοπλισμό (παντα με το μικρό 150αρι μοτέρ βενζίνης) άνεσης κ ασφαλείας, χαλαρά 34 - 35 χιλιάρικα. Μεγαλύτερο μοτέρ, + s-line πακέτο, +45 χιλιάρικα χαλαρά. Είναι πρεμιουμ, και όπως σωστά αναφέρει συν-αναγνώστης, όσα δε φτάνει η αλεπού....
Φίλε μου Άκη χωρίς να σε προσβαλω,λέει μια παροιμία ότι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια, οπότε μην συγκρίνεις πράγματα που δεν έχεις δει από κοντά και δεν τα έχεις οδηγήσει
A3 sedan 30000€ στη βασική έκδοση,Honda civic 1.5 4d 182ps 21990€.Η επιλογή δική σας.!!!
Μπράβο στην AUDI τους ξεπέρασε όλους στο design μ αυτό το Α3 σεντάν η bmw με το BMW Σειράς 2 Gran Coupé, επίσης από πολύ κοντά στο Audi εξίσου πανέμορφο, και η Mercedes με το B Class πάει για φούντο
Απλα αμαξαρα, για οποιον εχει το χρημα φυσικα. Για τους υπολοιπους ακριβο, value for money, auris, tida, Hyundai κτλ...