ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Το νέο A3 σεντάν, αν και μεγαλώνει σε διαστάσεις, είναι τώρα πιο αποδοτικό αεροδυναμικά.

Nέο Audi A3 σεντάν

68.210 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2020)

Μετά το hatchback, η Audi παρουσίασε και την σεντάν έκδοση του νέου A3 για όσους θέλουν να συνδυάσουν την σπορ εμφάνιση της νέας γενιάς με την ευρυχωρία και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που προσφέρουν οι μπερλίνες.


Κάτι λιγότερο από δύο μήνες μετά την παρουσίαση του A3 Sportback, η Audi προχώρησε στην διαδικτυακή αποκάλυψη της σεντάν έκδοσης, η οποία είχε ήδη κάνει την πρώτη της εμφάνιση, έστω και στις κινέζικες προδιαγραφές της, πριν λίγο καιρό.

Το Α3 σεντάν, όπως είναι πολύ λογικό, βασίζεται στην ίδια ΜQB Evo πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και το Sportback και είναι ουσιαστικά ίδιο σε ό,τι αφορά στο μπροστινό του μέρος μέχρι και τις μεσαίες κολόνες (B-pillars). Έπειτα, το πίσω μέρος έχει φυσικά αλλαχτεί για να πάρει την μορφή που αρμόζει σε ένα σεντάν, ωστόσο η Audi δεν προχώρησε σε άλλες σημαντικές αλλαγές, χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι προσφέρει στο σεντάν πολύ παρόμοια φωτιστικά σώματα.

Σε σχέση με το προηγούμενο Α3 σεντάν, η νέα γενιά έχει κατά 40 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος στα 4.500 χιλιοστά, ίδιο μεταξόνιο, μεγαλύτερο πλάτος κατά 20 χιλιοστά στα 1.820 χιλιοστά και είναι επίσης υψηλότερο κατά 10 χιλιοστά στα 1.430 χλστ. Χάρη στις παραπάνω αλλαγές αλλά και επειδή τα καθίσματα είναι τοποθετημένα τώρα ελαφρώς πιο χαμηλά, η Audi ανακοινώνει πως ο χώρος που έχουν στην διάθεσή τους οι επιβαίνοντες για τα κεφάλια τους είναι αυξημένος κατά 20 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών τέλος, παραμένει ίδιος στα 425 λίτρα.

Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως το νέο A3 σεντάν, αν και μεγαλώνει σε διαστάσεις, είναι τώρα πιο αεροδυναμικό, αφού η Αudi ανακοινώνει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει βελτιωθεί κατά 0,04 σε 0,25 χάρη στην σχεδίαση του πίσω μέρους, στον μεγάλο του διαχύτη και στα λοιπά βοηθήματα που του έχει προσφέρει.

Το πιλοτήριο του A3 σεντάν είναι ίδιο με αυτό του Sportback και εξοπλίζεται με οθόνη αφής 10,1 ιντσών ως στάνταρ, που είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Αυτή αναγνωρίζει τα γράμματα που εισάγονται με το χέρι, παρέχει ακουστική ανατροφοδότηση και μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας φυσικό φωνητικό έλεγχο. Ο πίνακας οργάνων, τον οποίο ο οδηγός χειρίζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι, είναι επίσης στάνταρ ψηφιακός και έχει μέγεθος 10,25 ίντσες ή 12,3 ίντσες προαιρετικά.

Κατά το λανσάρισμά του, το νέο Audi A3 σεντάν θα προσφέρεται με έναν κινητήρα βενζίνης και έναν diesel. Ο 1.500άρης TFSI των 150 ίππων θα συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Με το αυτόματο κιβώτιο, το κινητήριο σύνολο επωφελείται από το ηλεκτρικό σύστημα των 48 V που του προσφέρει ήπια υβριδική λειτουργία. Η πετρελαιοκίνητη επιλογή αφορά τον 2λιτρο TDI των 150 ίππων μόνο σε συνδυασμό με το παραπάνω αυτόματο κιβώτιο.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε Γερμανία και πολλές ευρωπαϊκές χώρες στα τέλη Απριλίου με τιμές από 29.800 ευρώ για τις παραπάνω εκδόσεις. Αργότερα θα λανσαριστούν και οι πιο προσιτές εκδόσεις από 27.700 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν το καλοκαίρι.

Mercedes
Moto