Η Audi θα μας παρουσιάσει του χρόνου την 5η γενιά του Α6 (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα), δημιουργώντας ένα από τα πιο high-tech μοντέλα της των τελευταίων ετών.
Νέο Audi A6 το 2018
Το Audi A6 έχει πλέον να αντιμετωπίσει τα κατά πολύ νεότερα Mercedes E-Class και BMW Σειρά 5 και για αυτό ετοιμάζεται του χρόνου να κάνει «ρελάνς» με την -άκρως εντυπωσιακή και high tech- πέμπτη του γενιά.
Το νέο Audi A6 (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα) εξελίσσεται για πρώτη φορά μαζί με τα νέα A7 και A8, με τα οποία θα μοιράζεται την πλατφόρμα και τα μηχανικά του μέρη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όπως μας αποκαλύπτουν ψηφιακά και οι «κατάσκοποί» μας, θα δούμε ένα αρκετά εντυπωσιακό μεγάλο μοντέλο, όπου στο εμπρόσθιο τμήμα του θα δεσπόζει η χρωμιωμένη πολυγωνική μάσκα των μοντέλων της εταιρείας. Ακρως εντυπωσιακές θα είναι και οι εισαγωγές του προφυλακτήρα στα άκρα του, με αιχμηρές θέσεις για τους προβολείς ομίχλης. Στον όλο δυναμισμό του εμπρόσθιου τμήματος θα συμβάλλουν και οι επιθετικοί προβολείς με high-tech φώτα ημέρας. Εκτός τώρα του εμπρόσθιου μέρους, το αμάξωμα του νέου A6 χαρακτηρίζεται από τις άκρως αεροδυναμικές του γραμμές και την α λα 4θυρου κουπέ σχεδίαση του πίσω τμήματος, με την κεκλιμένη κολώνα της οροφής. Τα φωτιστικά σώματα είναι χαρακτηριστικά της Audi, με τα απαραίτητα πλέον LED στοιχεία της κατηγορίας.
Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα στηριχτεί το νέο Audi A6 θα είναι η νεότερη γενιά του MLB δαπέδου της εταιρείας. Η πλατφόρμα αυτή θα προσδώσει ένα μακρύτερο μεταξόνιο, με πιο πλατιά μετατρόχια και μικρότερους προβόλους, ενώ στα χαρακτηριστικά της θα είναι και η συμβολή της στο συνολικό ελάφρωμα του αυτοκινήτου, που υπολογίζεται στα -100 κιλά. Επίσης, το νέο δάπεδο θα συμβάλει και στη βελτίωση της ακαμψίας, η οποία με τη σειρά της θα επιφέρει και γενικότερη βελτίωση των επιπέδων ασφάλειας, όπως και των οδικών και οδηγικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Όπως συμβαίνει πλέον κατά κόρον στην αυτοκίνηση, το νέο Audi A6 θα δώσει έμφαση στη βελτίωση των επιπέδων οικονομίας του και στην «οικολογική» του ενίσχυση. Έτσι, θα δούμε μια νέα υβριδική έκδοση που θα είναι αντίστοιχη του Audi Q7 e-tron και η οποία θα συνδυάσει έναν diesel κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, αν και δεν αποκλείεται η έκδοση αυτή να έχει έναν 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα στη θέση του diesel. Από εκεί και πέρα, πάλι στο πεδίο της οικονομίας, το νέο Audi A6 θα λάβει τετρακύλινδρα μοτέρ που θα συνδυάσουν την πολύ καλή απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Επίσης, θα δούμε και τη νεότερη τεχνολογία του ηλεκτρικού turbo, που προσφέρει αντίστοιχες αποδόσεις με την παραδοσιακή τουρμπίνα, αλλά με χαμηλότερες απαιτήσεις καυσίμου.