3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε τις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του επερχόμενου Audi Q4 και του ηλεκτρικού σπορ σεντάν ESS, που καταφέραμε να εξασφαλίσουμε από τους κατασκόπους μας.
Νέο Audi Q4 & ESS
15.357 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2017)
To επερχόμενο κουπέ crossover Q4, αλλά και το μελλοντικό ηλεκτρικό σπορ σεντάν ESS της Audi δείχνουν ξεκάθαρα τους σπορ προσανατολισμούς της πολυτελούς γερμανικής φίρμας.
What is new
Audi Q4
- Κουπέ εκδοχή του Q5
- Βασίζεται στην πλατφόρμα MLB
Χάρη στις τελευταίας γενιάς μπαταρίες, που θα χρησιμοποιεί, το Audi e-tron Sport Sedan αναμένεται να έχει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 400 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Έρχεται το 2017
Audi ESS
- Ηλεκτρικό σπορ σεντάν
- Με αυτονομία 400+ χλμ.
- Στην παραγωγή το 2019
Ας ξεκινήσουμε από το άμεσο μέλλον, που θέλει την Αudi να παρουσιάζει μέσα στο 2017 ένα νέο μοντέλο, που θα ανταγωνιστεί απευθείας την BMW Χ4, αλλά και την νέο-παρουσιασθείσα Mercedes GLC Coupe. O λόγος για το κουπέ crossover Q4, το οποίο όπως αποκαλύπτεται από τις αποκλειστικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες μας, διαθέτει δυναμικό design. Στο μπροστά μέρος ξεχωρίζει η επιβλητική τραπεζοειδής μάσκα με τα οριζόντια φιλέτα χρωμίου και τα λεπτά φανάρια τεχνολογίας led τα οποία στο εσωτερικό σχηματίζουν ένα «φωτεινό σπαθί» (ανάλογο τρικ έχουν τα Q2 και Q7), ενώ το πίσω ξεχωρίζει με την κουπέ σχεδίασή του. Οι πίσω κολόνες μπαίνουν προς τα μέσα τονίζοντας έτσι του θόλους των τροχών, ενώ η γραμμή της οροφής πέφτει έντονα προς τα πίσω ενισχύοντας το αεροδυναμικό προφίλ του μοντέλου. Το νέο Audi Q4 θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα MLB evo του ομίλου, όπως και το νέο Q5 άλλωστε, έχοντας και ανάλογο μήκος στα 4,6 μ. Το ύψος θα είναι χαμηλότερο τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όπως και στο Q5, η γκάμα των κινητήρων στην αρχή θα περιλαμβάνει έναν 2λιτρο TFSI με 252 ίππους, έναν diesel TDI στα 2.000 κ.εκ (150, 163 ή 190 άλογα) και έναν 3λιτρο V6 TDI με 286 ίππους. Θα υπάρξει και plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και οι γρήγορες SQ4 TDI και SQ4. Ενδεχομένως να δούμε και το «καυτό» RS Q4 με απόδοση κοντά στους 450 ίππους. Η τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό θα είναι πιθανότατα στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στα έξτρα του νέου Q4 θα είναι και ενεργή αερανάρτηση με 5 λειτουργίες και δυνατότητες αύξησης της απόστασης από το έδαφος.
Ποιοτικό και high-tech
Ποιοτικό και high-tech
Το νέο Audi Q4 αναμένεται να έχει κορυφαία ποιότητα κατασκευής, αντίστοιχη του Q5 και φυσικά θα είναι εξοπλισμένο με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες της φίρμας. Έτσι, θα υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, το Audi Pre Sense City το οποίο εντοπίζει σε ακτίνα 100 μ. την παρουσία άλλων αυτοκινήτων ή πεζών, όπως και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Traffic Jam Assist, που σε συνδυασμό με το ενεργό cruise control μπορεί να ακολουθεί εντελώς αυτόματα την ροή της κίνησης μέχρι και 65 χλμ./ώρα.
Καλα πεθανα στα γελια πρωι πρωι! Ενα σπορ αυτοκινητο που αντι να ανεβαζει την αδρεναλινη στον οδηγο του θα τον νανουριζει με μουσικουλα και μετα θα οδηγει μονο του στη συνηθισμενη διαδρομη μεχρι το κοντινοτερο συνεργειο χαχαχα Οκ υποκλινομαι σε τετοια τεχνολογια!
Εσύ φίλε που αντιγράφεις τον flag για να γράφεις το σύμπλεγμα κατωτερότητας με τη γερμανική λέξη komplex μάλλον αντικατοπτρίζει εσένα περισσότερο παρά εκείνον.
Και το κόμπλεξ συνεχίζεται από μένα που γράφω μόνο σε άρθρα για ιαπωνεζικα. Μετάφραση: Πολύ θα ήθελα να το πάρω αλλά επειδή δε το σηκώνει η τσέπη μου ας το κοροϊδέψω γιατί είναι πιο εύκολο