Η Audi παρουσίασε την πιο προσιτή έκδοση του R8 που προσφέρει στον οδηγό 570 άλογα και 550 Nm ροπής και έχει την δυνατότητα να κάνει το 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα.
Παρά το γεγονός πως το δεύτερης γενιάς Audi R8 είναι έτοιμο να βγει από τις γραμμές παραγωγής της φίρμας, η γερμανική εταιρεία δεν δίστασε να λανσάρει μια νέα έκδοση για το supercar.
To νέο Audi R8 V10 Performance RWD έχει στο μηχανοστάσιο τον γνωστό ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα με χωρητικότητα 5,2 λίτρα απόδοσης 570 ίππων και 550 Nm ροπής, είναι δηλαδή πιο ισχυρό κατά 30 άλογα και κατά 10 Nm ροπής από το R8 RWD το οποίο αντικαθιστά στην γκάμα. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου S tronic αυτόματου κιβωτίου με την βοήθεια ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
3,7 δλ. για το 0-100
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100χλμ./ώρα πετυχαίνεται σε 3,7 δευτερόλεπτα για την coupe έκδοση και 3,8 δευτερόλεπτα για την Spyder, με την μέγιστη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 329χλμ./ώρα και 327χλμ./ώρα αντίστοιχα. Το βάρος του αυτοκινήτου στην coupe έκδοση είναι 1.590 κιλά, στην Spyder 1.695 κιλά και έχει κατανομή βάρους 40:60.
Μαύρο φινίρισμα και πλούσιος εξοπλισμός
Το νέο R8 Performance RWD μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με 20άρες ζάντες με ελαστικά 245/30 μπροστά και 305/30 πίσω και με κεραμικά φρένα. Το αυτοκίνητο λαμβάνει επίσης ματ μαύρο φινίρισμα στην γρίλια, στον διαχύτη, στον πίσω προφυλακτήρα και στις δύο oval απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Η παλέτα χρωμάτων αποτελείται από 10 επιλογές χρωμάτων, συμπεριλαμβανομένου του Ascari Blue Metallic χρώματος που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο στην τετρακίνητη έκδοση. Στο εσωτερικό, βρίσκουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, bucket καθίσματα ή σπορ καθίσματα με δέρμα και Alcantara.
Από 149.000 ευρώ στην Γερμανία
To R8 παράγεται στο Neckarsulm της Γερμανίας μαζί με το αγωνιστικό R8 LMS GT4, με το οποίο μοιράζεται το 60% των μερών του. Η τιμή για το Audi R8 V10 Performance RWD Coupe ξεκινά από 149.000 ευρώ στην Γερμανία ενώ το Spyder είναι λίγο πιο ακριβό, από 162.000 ευρώ.
Αν δεν έχει 50-60 χιλιάρικα να πάρεις το quattro... - Με 570 PS και 550 Nm ροπής - Κάνει το 0-100 σε 3,7 δεύτερα - Φουλ σε προαιρετικό εξοπλισμό - Από 149.000 στη Γερμανία Εσύ θα έπαιρνες το πιο παιχνιδιάρικο πισωκίνητο R8 ή το πιο ολοκληρωμένο quattro;