Στα χνάρια του πολύχρωμου E-MEHARI Art Car, που αποκαλύφθηκε τον Μάϊο του 2018 και τoυ C3 JCC+, ήρθε τώρα η σειρά του Citroën C1 να προσφέρει τη σιλουέτα του στη φαντασία του Jean-Charles de Castelbajac.
Η γκάμα του ανανεωμένου C1, έχει πλέον μια ακόμα έκδοση στην οποία η πολυχρωμία και οι ξεκάθαρες γραμμές του αμαξώματος, αναμιγνύονται με την καλλιτεχνική έμπνευση προς τέρψιν όλων όσων δουν το μοντέλο της Citroën. Το C1 JCC+ προβάλλει με χαρακτηριστικό τρόπο τα νεανικά και trendy χρώματα που ο Jean-Charles de Castelbajac λατρεύει: Κόκκινο για το πάθος, Μπλε για την ελπίδα και ακτινοβόλο Κίτρινο.
Τόσο στην καμπίνα όσο και στο αμάξωμα, το "άγγιγμα" του σχεδιαστή, γίνεται ορατό μέσα από τις πολύχρωμες επεμβάσεις του, δίνοντας στο μικρό αυτοκίνητο πόλης έναν ξεχωριστό χαρακτήρα.
Όσον αφορά στο αμάξωμα, το Citroën C1 JCC+ λαμβάνει τώρα μαύρη "απόχρωση" οροφής, με το άρτιο ταίριασμα αναλόγως του χρώματος που έχει επιλεγεί για το υπόλοιπο αμάξωμα, σκούρα φιμέ πίσω παράθυρα και παρμπρίζ, μαύρες ματ προεκτάσεις των φτερών, μαύρες (Planet Black) ζάντες αλουμινίου 15" ενώ διατίθεται σε 5 χρώματα αμαξώματος: Lipizan White, Gallium Grey, Carlinite Grey, Caldera Black και Scarlet Red.
Φυσικά, από την "υπογραφή" του Jean-Charles de Castelbajac, το C1 ξεχωρίζει χάρη στα κόκκινα καλύμματα καθρεπτών, τα μπλε κέντρα στους τροχούς (που φαίνεται ως χρώμα και στις επενδύσεις των καθισμάτων) και τα κίτρινα διακοσμητικά στις τρίτες κολόνες. Η αστραφτερή "πινελιά" του Jean-Charles de Castelbajac φαίνεται επίσης και στα "JCC x chevrons" αυτοκόλλητα στις εμπρός πόρτες, στο αυτοκόλλητο με τα αρχικά του σχεδιαστή "JCC" στο πίσω παρμπρίζ, και στο αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος.
Στην καμπίνα, Το C1 JCC+ ξεχωρίζει χάρη στα κεντημένα λογότυπα "JCC x chevrons" στα εμπρός προσκέφαλα, αλλά και τα ειδικής σχεδίασης πατάκια, το κόκκινο ταμπλό σε Scarlet Red απόχρωση, τους λευκούς αεραγωγούς σε Porcelain White και το γυαλιστερό μαύρο στο πλαίσιο της οθόνης αφής και του επιλογέα των ταχυτήτων.
Χάρη στις compact διαστάσεις και το περιορισμένο βάρος του, ο 3-κύλινδρος κινητήρας VTi 72 ίππων είναι υπεραρκετός, με την Citroen μάλιστα να ανακοινώνει πολύ καλές επιδόσεις στον τομέα της κατανάλωσης (3,7lt/100km), όπως και σε αυτόν των εκπομπών CΟ2 (85 g/km).