Μία νέα ήπια υβριδική έκδοση για το C5 Aircross παρουσίασε η Citroen, ανακοινώνοντας την πρεμιέρα του C5 Aircross Hybrid 136, το οποίο έρχεται με 136 ίππους, νέο κιβώτιο ταχυτήτων ë-DCS6 και ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων.
Στα αποκαλυπτήρια του νέου Citroen C5 Aircross Hybrid 136 προχώρησε η γαλλική μάρκα, εισάγοντας μία ακόμα έκδοση στην ηλεκτροκίνητη γκάμα του μικρομεσαίου SUV. Με αυτό το νέο υβριδικό κινητήρα, η Citroen προσφέρει μια νέα ηλεκτρισμένη εναλλακτική που παρέχει την άνεση της αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης, εξοικονομεί καύσιμα και μειώνει τις εκπομπές CO2.
Η νέα έκδοση βασίζεται στην ήπια υβριδική τεχνολογία της Citroen και σύμφωνα με τη μάρκα χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων από 129 γρμ. εκπομπών CO2/χλμ., ποσοστό κατά 15% μειωμένο σε σχέση με τη μη ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου (PureTech 130 S&S EAT8). Παράλληλα, χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα που διαθέτει το C5 Aircross Hybrid 136 μπορεί να κινείται 100% ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, όταν κάνει ελιγμούς ή επιβραδύνει και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Στην πόλη, αυτή η υβριδική έκδοση σύμφωνα με τη μάρκα, μπορεί να πραγματοποιήσει έως και το 50% των διαδρομών σε 100% ηλεκτρική λειτουργία. Το Hybrid 136 ολοκληρώνει την ηλεκτροκίνητη γκάμα του C5 Aircross, η οποία περιλαμβάνει τις εκδόσεις plug-in Hybrid 180 και plug-in Hybrid 225.
Αναλυτικά η νέα τεχνολογία 48V Hybrid
Κοιτώντας πιο διεξοδικά το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Citroen C5 Aircross Hybrid 136, αποτελείται από έναν τούρμπο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 1.2 PureTech, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδισμό. Η μάρκα αναφέρει πως το 40% των εξαρτημάτων του είναι καινούργια και η απόδοσή του είναι 136 ίπποι και 230 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 28 ίππων και 55 Nm ροπής, που κατά την επιβράδυνση, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, η οποία μειώνει τη φθορά των φρένων ταυτόχρονα. Το κινητήριο σύνολο ολοκληρώνεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6), επίσης ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα, όπου ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα, τον μετατροπέα και τον εγκέφαλο ECU. Τέλος, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με διαθέσιμη χωρητικότητα 432 Wh είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος αποσκευών ή το εσωτερικό.
Σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις
Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει στους οδηγούς όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για αυτή την υβριδική έκδοση. Επίσης, το νέο C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 έρχεται με όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης του C5 Aircross (ανάρτηση Citroën Advanced Comfort και καθίσματα πολυθρόνες), όπως και τα ίδια επίπεδα εξοπλισμού (Feel, Feel Pack, Shine και Shine Pack).
Το δεύτερο 6μηνο του 2023 στις αγορές
Το C5 Aircross Hybrid 136 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία σύντομα και θα φτάσει στο δίκτυο λιανικών πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του 2023.