H DS μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των premium σεντάν με το ολοκαίνουριο «9άρι» της, εφοδιασμένο με πλούσια τεχνολογία αλλά και με plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Στην παρουσίαση του νέου DS 9, της premium μπερλίνας που θα τοποθετηθεί δίπλα στα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback προχώρησε η γαλλική φίρμα λίγες μέρες πριν κάνει το ντεμπούτο μπροστά στα μάτια του κοινού στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
To γαλλικό σεντάν έχει μήκος 4.933 χιλιοστά, πλάτος 1.855 χιλιοστά, ύψος 1.468 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.895 χιλιοστών και υιοθετεί πλήρως την σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας που γνωρίσαμε στα δύο μοντέλα που προαναφέραμε, αφού η γρίλια και τα φωτιστικά σώματα έχουν σαφείς ομοιότητες. Έντονη είναι η παρουσία χρωμίου σε όλο το αμάξωμα, όπως στα πλαίσια των παραθύρων και γύρω από τα φωτιστικά σώματα, ενώ το μάτι τραβά το μοτίβο από διαμάντια που δίνει το παρών στα πίσω φώτα.
Εκ πρώτης όψης η καμπίνα στο νέο DS 9 παίρνει πολλά στοιχεία δάνειο από τα άλλα μοντέλα της γκάμας όπως για παράδειγμα τις δύο μεγάλες οθόνες (μια για το σύστημα infotainment και μια για τον πίνακα οργάνων), το τιμόνι με την επίπεδη βάση και τον επιλογέα ταχυτήτων. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός δεν θα μπορούσε παρά να είναι πλούσιος με την DS να ανακοινώνει πως το «9άρι» διαθέτει τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας Active Scan Suspension, Park Pilot, DS Safety (Night Vision, Driver Attention Monitoring, Active LED Vision, Blind Spot Monitoring, Automatic Emergency Braking, Extended Traffic Sign Recognition) και DS Smart Access ενώ γίνεται λόγος πως υπάρχουν έξτρα υποδοχές USB στα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα.
Το DS 9 θα διατίθεται με μια νέα E-Tense plug-in υβριδική επιλογή που αποτελείται από έναν PureTech κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ (μαζί αποδίδουν 225 ίππους) και μια μπαταρία 11,9 kWh που προσφέρει αυτονομία 40-50 χιλιομέτρων. Αργότερα θα προστεθούν δύο επιπλέον υβριδικές επιλογές, μια δικίνητη με 250 άλογα με περισσότερη αυτονομία και μια ακόμη με 360 ίππους και σύστημα τετρακίνησης αλλά και μία τρίτη μόνο με κινητήρα βενζίνης στα 225 άλογα.
Το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει στο δεύτερο εξάμηνο του 2020.
....Ο υπερομiλος με τις δεκα μαρκες (Chrysler, Dodge, Jeep, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, Citroen, Opel) -και δεν ξερω αν ξεχασα καποια- αποφασισε να επενδυσει σε αναπτυξη μιας premium μαρκας την DS. Βεβαια αυτο ειχε ξεκινησει πριν την συγχωνευση των ομιλων. Πιστευω οτι ξεκινησε αυτη η προσπαθεια με την DS, περισσοτερο για ''πατριωτικους'' λογους απο την τοτε PSA, γιατι ειναι βεβαιο οτι οι Γαλλοι ποτε δε χωνεψαν το γεγονος οτι οι Γερμανοι εχουν την πρωτοκαθεδρια στην ευρωπαικη αγορα, και ιδιως στην αγορα των premium μοντελων, οπου εχουν κυριαρχησει σχεδον ολοκληρωτικα. Ηταν δηλαδη μια προσπαθεια για να αναβασουν το prestige της PSA αλλα και της γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας γενικωτερα. Σημερα, δεν ξερουμε αν με τοσες φιρμες στην φαρετρα του, ο νεος υπερομιλος ειναι σκοπιμο να προσθεσει ακομη μια. Μπορει να αξιοποιησει την Maserati και την Alfa Romeo σαν premium μαρκες. Ποιος ξερει ομως? Αν η DS καταφερει να πεισει με την ποιοτητα κατασκευης και τις οποιες καινοτομιες, μπορει και να πετυχει. Θελει πολυ δουλεια ομως, και να προσπαθει οχι απλως να ακολουθησει τους Γερμανους, αλλα να βρισκεται παντα ενα σκαλι πιο πανω αν θελει να τα καταφερει. Το κατεστημενο δεν σπαει ευκολα
Δεν είναι καλό να προδικάζουμε, ούτε να είμαστε αρνητικοί, σε μια προσπάθεια που γίνεται.
Βέβαια, το «έργο» είναι ιδιαίτερα παλιό, και αναφέρομαι στις παρα πολλές προσπάθειες του παρελθόντος να εκτοπιστούν, ή έστω να μοιραστεί η πίτα αυτής της κατηγορίας.
Βλέπετε οι 3 γερμανικές «αδελφές», είναι γερά ριζωμένες κ δεν αφήνουν τίποτα μα τίποτα στην τύχη.
Για να δούμε πάντως.....
Αν και σιεράς DS η οποία θεωρείται πρωτοπορισκή αισθητικά, η εξωτερική εμφάνιση είναι συντηρητική για τα σημερινά δεδομένα - ίσως ήταν στο ντουλάπι 3-4 χρόνια... . Το εσωτερικό είναι πιο ενδιαφέρον αλλά δεν φαίρνει κάτι ιδιαίτερο (ίσως εσκεμμένα καθότι σε αυτή την κατηγορία οι νεωτερισμοί δεν είναι καλοδεχούμενοι). Η αίσθησή μου είναι οτι για να έχει κάποια τύχη θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 20%(!) φθηνότερο από τα αντίστοιχα premium - και δεν το βλέπω. Ισως η Peugeot να είχε περισσότερη τύχη αλλά φαινεται οτι το marketing της PSA σταματάει την Peugeot στη σειρά 500... Θα τους πρότεινα πάντως να μην πετάνε χρήματα στα DS και να κοιτάξουν προς Lancia (!!!) μεριά ...
....Ο υπερομiλος με τις δεκα μαρκες (Chrysler, Dodge, Jeep, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, Citroen, Opel) -και δεν ξερω αν ξεχασα καποια- αποφασισε να επενδυσει σε αναπτυξη μιας premium μαρκας την DS. Βεβαια αυτο ειχε ξεκινησει πριν την συγχωνευση των ομιλων. Πιστευω οτι ξεκινησε αυτη η προσπαθεια με την DS, περισσοτερο για ''πατριωτικους'' λογους απο την τοτε PSA, γιατι ειναι βεβαιο οτι οι Γαλλοι ποτε δε χωνεψαν το γεγονος οτι οι Γερμανοι εχουν την πρωτοκαθεδρια στην ευρωπαικη αγορα, και ιδιως στην αγορα των premium μοντελων, οπου εχουν κυριαρχησει σχεδον ολοκληρωτικα. Ηταν δηλαδη μια προσπαθεια για να αναβασουν το prestige της PSA αλλα και της γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας γενικωτερα. Σημερα, δεν ξερουμε αν με τοσες φιρμες στην φαρετρα του, ο νεος υπερομιλος ειναι σκοπιμο να προσθεσει ακομη μια. Μπορει να αξιοποιησει την Maserati και την Alfa Romeo σαν premium μαρκες. Ποιος ξερει ομως? Αν η DS καταφερει να πεισει με την ποιοτητα κατασκευης και τις οποιες καινοτομιες, μπορει και να πετυχει. Θελει πολυ δουλεια ομως, και να προσπαθει οχι απλως να ακολουθησει τους Γερμανους, αλλα να βρισκεται παντα ενα σκαλι πιο πανω αν θελει να τα καταφερει. Το κατεστημενο δεν σπαει ευκολα
Δεν είναι καλό να προδικάζουμε, ούτε να είμαστε αρνητικοί, σε μια προσπάθεια που γίνεται. Βέβαια, το «έργο» είναι ιδιαίτερα παλιό, και αναφέρομαι στις παρα πολλές προσπάθειες του παρελθόντος να εκτοπιστούν, ή έστω να μοιραστεί η πίτα αυτής της κατηγορίας. Βλέπετε οι 3 γερμανικές «αδελφές», είναι γερά ριζωμένες κ δεν αφήνουν τίποτα μα τίποτα στην τύχη. Για να δούμε πάντως.....
Αν και σιεράς DS η οποία θεωρείται πρωτοπορισκή αισθητικά, η εξωτερική εμφάνιση είναι συντηρητική για τα σημερινά δεδομένα - ίσως ήταν στο ντουλάπι 3-4 χρόνια... . Το εσωτερικό είναι πιο ενδιαφέρον αλλά δεν φαίρνει κάτι ιδιαίτερο (ίσως εσκεμμένα καθότι σε αυτή την κατηγορία οι νεωτερισμοί δεν είναι καλοδεχούμενοι). Η αίσθησή μου είναι οτι για να έχει κάποια τύχη θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 20%(!) φθηνότερο από τα αντίστοιχα premium - και δεν το βλέπω. Ισως η Peugeot να είχε περισσότερη τύχη αλλά φαινεται οτι το marketing της PSA σταματάει την Peugeot στη σειρά 500... Θα τους πρότεινα πάντως να μην πετάνε χρήματα στα DS και να κοιτάξουν προς Lancia (!!!) μεριά ...