ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Παγκόσμια Δοκιμή του νέου Dacia Duster στην έκδοση με τον 1,2 TCe κινητήρα απόδοσης 125 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 26/12.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Παγκόσμια Δοκιμή του νέου Dacia Duster στην έκδοση με τον 1,2 TCe κινητήρα απόδοσης 125 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 26/12.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Παγκόσμια Δοκιμή του νέου Dacia Duster στην έκδοση με τον 1,2 TCe κινητήρα απόδοσης 125 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 26/12.

Πρώτη Παγκόσμια Δοκιμή: Νέο Dacia Duster με 125 PS

10.102 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2017)

Η πρώτη παγκόσμια δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης TCe 125 δείχνει ξεκάθαρα πως το νέο Duster έγινε μοντέρνο και ποιοτικό, απογειώνοντας τη μετοχή της Dacia στη δημοφιλή πλέον κατηγορία των compact SUV.

H Dacia πάει… «σφαίρα» σε Ευρώπη και Ελλάδα: Η εταιρία που από το 1999 ανήκει στην Renault σημειώνει συνεχή αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της στην αγορά. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως από τις 100.000 πωλήσεις ετησίως το 2004 ξεπέρασε τις 700.000 το 2017, με το Sandero στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας. Στη χώρα μας από το 0,3% το 2013, όταν και άρχισε να αντιπροσωπεύεται από την TEORΕΝ ΜΟTORS AE έφτασε φέτος στο 1,4% χάρη και στις ακόμη καλύτερες τιμές που εξασφαλίστηκαν από το εργοστάσιο. Ένα από τα βασικά όπλα της φαρέτρας των πωλήσεων της Dacia είναι το Duster: Από τα σχεδόν 5.000.000 αυτοκίνητα, που έχουν πωληθεί στη νέα εποχή της φίρμας, 1.100.000 είναι Duster. Αυτό όμως είναι ιστορία. 

Κινητήρας-Επιδόσεις: Με 125 πολιτισμένα και ικανά άλογα
Ο μοντέρνος 1,2 ΤCe άμεσου ψεκασμού με turbo κινητήρας, προέρχεται από τη Renault και ήταν διαθέσιμος και στο προηγούμενο μοντέλο. Στην πράξη λειτουργεί με μια ευχάριστη απουσία θορύβου και ιδιαίτερα πολιτισμένα, κάνοντας 100% την δουλειά του και επιταχύνοντας επαρκώς το νέο Duster. 

Εσωτερικό: Νέο look, βελτιωμένη ποιότητα και εργονομία
Koσμογονία στην καμπίνα του νέου Duster με νέας σχεδίασης και απόλυτα εργονονικό ταμπλό φτιαγμένο από σκληρά μεν, αλλά προσεκτικά φινιρισμένα και αποδεκτής ποιότητας πλαστικά. 

Χώροι: Πρακτική και ευρύχωρη καμπίνα
Η καμπίνα του Duster παραμένει γενναιόδωρη σε χώρους, αλλά και σε πρακτικότητα μιας και οι αποθηκευτικοί χώροι της καμπίνας έχουν συνολική χωρητικότητα 27,2 λτ. Από αυτά τα 2,8 αφορούν το νέο συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. 

Στο δρόμο: Πάντα άνετο, πιο αθόρυβο και πολιτισμένο
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Duster ήταν ο αυξημένος θόρυβος. Πλέον; Καμία σχέση, αφού οι μετακινήσεις είναι αισθητά πιο αθόρυβες χάρη στην προσθήκη περισσότερου ηχομονωτικού υλικού. Η Dacia κάνει λόγο για μείωση 50%, αλλά όπως και να έχει πρόκειται για μια διαφορά που γίνεται άμεσα αισθητή (67,5 db με 5η στα 100 και και 69,5 db με 6η στα 120 θεωρούνται «ανθρώπινες» τιμές και κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας). 

Μια ξεχωριστή 4Χ4 εμπειρία
Η διαδρομή οδήγησης-δοκιμής του νέου Duster μας έφερε μέχρι τα λατομεία μαρμάρου στο Διόνυσο. Εκεί οι άνθρωποι της Renault-Dacia είχαν ετοιμάσει μια extreme off road διαδρομή με πολλά εμπόδια και ιδιαίτερες δοκιμασίες. 

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Παγκόσμια Δοκιμή του νέου Dacia Duster στην έκδοση με τον 1,2 TCe κινητήρα απόδοσης 125 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 26/12.

fiat
3 ALL SEASON