Το νέο Explorer εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 170 ή 286 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ η πιο ισχυρή τετρακίνηση έκδοση αποδίδει 340 ίππους.
Κινητήρες - Τεχνολογία: Πισωκίνητο και τετρακίνητο με έως και 340 ίππους
Περνώντας τώρα στα μηχανικά σύνολα που θα εφοδιάζουν το νέο ηλεκτρικό Ford Explorer, θα συναντήσουμε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Οι πρώτες δύο επιλογές έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς με την απόδοση να ορίζεται στους 170 ή 286 ίππους, ενώ η πιο ισχυρή τετρακίνηση έκδοση αποδίδει 340 ίππους. Πληροφορίες για την χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, παρά μόνο ότι θα φορτίζει από 10-80% σε 25 λεπτά. Πάντως και εδώ αναμένεται να έχουμε τουλάχιστον δύο διαφορετικές επιλογές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το νέο Explorer επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν την απόδοση ισχύος και ροπής, χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες Normal, Sport, Eco, προσαρμόσιμου Individual και Traction για τετρακίνητα μοντέλα. Οι λειτουργίες οδήγησης προσαρμόζουν επίσης την αίσθηση του πεντάλ, το βάρος του τιμονιού και τις αποκρίσεις ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC).
Με προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης
Στο νέο Explorer θα συναντήσουμε και μια μεγάλη γκάμα τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού, που έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν πιο ήρεμες, λιγότερο απαιτητικές εμπειρίες οδήγησης, είτε σε ανοιχτό δρόμο είτε σε δρόμους της πόλης.Ντεμπούτο θα κάνει το Lane Centering 3, το οποίο επιτρέπει προσπεράσεις πατώντας απλά το μοχλό ένδειξης προς την κατεύθυνση που θέλετε, πλάι στα γνωστά συστήματα αλλαγής λωρίδας, τυφλού σημείου και προσαρμοσμένου cruise control. Παράλληλα στο Explorer θα συναντήσουμε και τη νέα τεχνολογία Clear Exit Assist 3 που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων όταν ανοίγετε την πόρτα για να κατεβείτε, εντοπίζοντας άλλα οχήματα ή ακόμα και ποδήλατα που έχουν τροχιά προς την πόρτα σας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »