46.903 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/5/2014
Το νέο Fiesta ST αφήνει στην άκρη το 2λίτρο μοτέρ της προηγούμενης γενιάς του και έρχεται με την ισχυρότερη έκδοση του 1,6 EcoBoost βενζινοκινητήρα. Αυτός αποδίδει 182 ίππους στις 5.700 στροφές και 240 Nm ροπής (290 Νm με overboost) διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και χρειάζεται μόλις 7,3 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα δίνοντας έτσι σε αυτό το Fiesta ST, τον τίτλο του γρηγορότερου Fiesta στην ιστορία.
Στην πράξη, ο κινητήρας εμφανίζεται ιδιαίτερα πρόθυμος στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, έχει ελάχιστο lag χαμηλά και απλώνει όλη του την ισχύ μετά το μέσο φάσμα των στροφών του. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του, έχει σφιχτή κλιμάκωση και ικανοποιεί κατά την αλλαγή των σχέσεων συμβάλλοντας στις γρήγορες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 5,2 και 7,0 δλ. αντίστοιχα). Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Ford υπόσχεται μέση τιμή 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ., μια βελτίωση δηλαδή της τάξεως του 20% σε σχέση με το παρελθόν, ωστόσο στην πράξη υπολογίστε κάπου στα 7,2 λτ./100 χλμ.
ΣΑΝ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ GT 86 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 40.000 ΕΥΡΩ
πράγματι το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο, το αγορασα πριν ενα μηνα!