Πολλά έχουμε ακούσει για το μελλοντικό Nissan GT-R. Από το ότι θα είναι ένα υβριδικό supercar έως ότι θα έχει και τετράθυρο αμάξωμα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως, όπως δήλωσε επισήμως ο Richard Emery, CEO της μάρκας στην Αυστραλία "δεν πρέπει να περιμένουμε νωρίτερα από το 2020 την επόμενη γενιά του GT-R".
Αυτή τη φορά όμως, είναι σειρά του επικεφαλής του προγράμματος του Nissan GT-R, Hiroshi Tamura, να πάρει τη σκυτάλη των δηλώσεων. Ο Ιάπωνας ανακοίνωσε πως θα ήθελε η επόμενη γενιά του μοντέλου να είναι πιο... upmarket. Συγκεκριμένα είπε «θέλουμε να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο πραγματικά ποιοτικό, τόσο όσον αφορά το εσωτερικό του όσο και την κύλισή του».
Τι σημαίνει όμως αυτό στην πράξη; Ότι η Nissan, έχοντας αποδείξει πλέον με τον καλύτερο τρόπο τι μπορεί να κάνει στο θέμα των επιδόσεων και των δυναμικών χαρακτηριστικών, θεωρεί πως ήρθε η ώρα να δείξει πως τα καταφέρνει και σε άλλους τομείς εξίσου καλά.
Εσείς τι λέτε; Συμφωνείτε προς αυτή την κατεύθυνση; Θα θέλατε ένα πιο... κυριλέ GT-R ή είναι ακόμη πιο σκληροπυρηνικό supercar;
Η καλή εκδοχή, είναι ότι προσθέτει αυτό που έλειπε, ίσως για να σπρώξει προς τα πάνω και την τιμή.
Η κακή εκδοχή, είναι ότι προετοιμάζει το έδαφος για να δικαιολογήσει την αδυναμία περαιτέρω βελτίωσης των επιδόσεων ή / και την αδυναμία να συνεχίσει να συναγωνίζεται την Porsche (σε χρόνους).
Η άσχημη εκδοχή, είναι ότι τα μετράμε για να αγοράσουμε Micra και δεν φτάνουν...
Σωστη κινηση.Στο τομεα των επιδοσεων εχει φθασει στο οριο του οποτε εκει οπου πασχει και ειναι η πολυτελεια βαζει μια πινελιά για να ενισχυσει την εικονα του.
Τέλεια!! Στα 1700+ που είναι το τωρινό προσθέστε καμιά 100αριά ακόμη για να γίνει και πολυτελές... Πολύ σπόρ ένα αυτοκίνητο 1800+kg. Ποιά Porsche να συναγωνιστεί;;;; Η turbo είναι υπερπολυτελής, εξίσου γρήγορη (αν όχι γρηγορότερη) και 200 κιλά ελαφρύτερη. Ο μόνος λόγος να πάρει κανείς GTR αυτή την στιγμή είναι η τιμή του. Αν φτάσει να έχει τα ίδια με Carrera τότε συγγνώμη αλλά θα προτιμήσω porsche από Nissan!
Η καλή εκδοχή, είναι ότι προσθέτει αυτό που έλειπε, ίσως για να σπρώξει προς τα πάνω και την τιμή. Η κακή εκδοχή, είναι ότι προετοιμάζει το έδαφος για να δικαιολογήσει την αδυναμία περαιτέρω βελτίωσης των επιδόσεων ή / και την αδυναμία να συνεχίσει να συναγωνίζεται την Porsche (σε χρόνους). Η άσχημη εκδοχή, είναι ότι τα μετράμε για να αγοράσουμε Micra και δεν φτάνουν...
Σωστη κινηση.Στο τομεα των επιδοσεων εχει φθασει στο οριο του οποτε εκει οπου πασχει και ειναι η πολυτελεια βαζει μια πινελιά για να ενισχυσει την εικονα του.
Τέλεια!! Στα 1700+ που είναι το τωρινό προσθέστε καμιά 100αριά ακόμη για να γίνει και πολυτελές... Πολύ σπόρ ένα αυτοκίνητο 1800+kg. Ποιά Porsche να συναγωνιστεί;;;; Η turbo είναι υπερπολυτελής, εξίσου γρήγορη (αν όχι γρηγορότερη) και 200 κιλά ελαφρύτερη. Ο μόνος λόγος να πάρει κανείς GTR αυτή την στιγμή είναι η τιμή του. Αν φτάσει να έχει τα ίδια με Carrera τότε συγγνώμη αλλά θα προτιμήσω porsche από Nissan!
Ενα κολασμένο αυτοκίνητο έγινε και πολυτελές... Ωραία... Τώρα θα σκεφτώ να το παραγγείλω...