ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI iV Plug-in Hybrid 204 PS DSG

(21/1/2025)
Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI iV Plug-in Hybrid 204 PS DSG
2 Φωτογραφίες »

Με 110 χλμ. αυτονομία, μπορείς να κινείσαι μόνο με ρεύμα για 2-3 μέρες τουλάχιστον
Ακόμα και χωρίς ρεύμα στην πόλη έχει κατανάλωση βενζίνης μικρού υβριδικού (4,7 λτ./100 χλμ.)
Έχει προγραμματιζόμενο κουμπί στην κονσόλα για άμεση πρόσβαση σε μενού λειτουργιών που χρησιμοποιείς πιο συχνά
Με 48.400 ευρώ είναι 1.600 ευρώ φθηνότερο από το τετρακίνητο diesel των 193 ίππων με ίδιο εξοπλισμό

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με 110 χλμ. αυτονομία, μπορείς να κινείσαι μόνο με ρεύμα για 2-3 μέρες τουλάχιστον

Η μεγάλη –για τα δεδομένα των υβριδικών που φορτίζουν και από την πρίζα- μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα των 19,7 kWh υποστηρίζοντας μάλιστα ταχυφόρτιση 50 kW (όχι σύνηθες για plug-in μοντέλα). Σε συνδυασμό με την συγκρατημένη κατανάλωση ενέργειας, η ηλεκτρική αυτονομία του Skoda Kodiaq iV πλησιάζει εκείνη των πρώτων ηλεκτρικών smart: Έως 123 χλμ. υπόσχεται η Skoda, γύρω στα 110 χλμ. έδειξαν οι μετρήσεις μας σε μικτή χρήση (ταχύτητα ηλεκτροκίνησης έως και 140 χλμ./ώρα). Σε αστική χρήση προσθέστε 10-15 χλμ. ακόμα.

Ακόμα και χωρίς ρεύμα στην πόλη έχει κατανάλωση βενζίνης μικρού υβριδικού (4,7 λτ./100 χλμ.)

Το Skoda Kodiaq της δοκιμής χρησιμοποιεί το νέου υβριδικό σύστημα πρίζας του ομίλου VW. Βασίζεται στο νέο 1,5 TSI βενζινοκινητήρα της VW, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων για συνδυαστική απόδοση 204 ίππων. Παρά τις δυναμικές επιδόσεις, ακόμα και χωρίς απόθεμα μπαταρίας (δουλεύει σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό) το Kodiaq της δοκιμής έχει χαμηλή κατανάλωση βενζίνης: H μέση τιμή είναι γύρω στα 6 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη πέφτει και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ.

Έχει προγραμματιζόμενο κουμπί στην κονσόλα για άμεση πρόσβαση σε μενού λειτουργιών που χρησιμοποιείς πιο συχνά

Κάτω από τη στάνταρ κεντρική οθόνη των 13 ιντσών υπάρχουν 3 φυσικοί περιστροφικοί επιλογείς Smart Dials με δικιά τους οθονίτσα και άμεση πρόσβαση σε ρυθμίσεις: Ο αριστερός και δεξιός επιλογέας αφορούν τη θερμοκρασία του αέρα και τη θέρμανση του αντίστοιχου καθίσματος, ενώ ο μεσαίος είναι προγραμματιζόμενος: Επιλέγεις από μία έως τέσσερις λειτουργίες μεταξύ έντασης ηχοσυστήματος, ταχύτητας ανεμιστήρα κλιματισμού, έντασης φωτισμού, θερμοκρασίας, ζουμ πλοήγησης και τέλος προγράμματος λειτουργίας (Eco, Comfort, Normal, Sport και εξατομικευμένο).

Κοστίζει 48.400 ευρώ όντας 1.600 ευρώ φθηνότερο από το τετρακίνητο diesel των 193 ίππων με ίδιο εξοπλισμό

Για την έκδοση Selection η τιμή είναι 48.400 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο να προσφέρει τα πάντα όλα, όχι όμως τους έξτρα προβολείς LED Matrix και το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων Dynamic Chassis Control (DCC Plus) του μοντέλου δοκιμής. Για την έκδοση Sportline το κόστος ανεβαίνει στα 52.500 ευρώ… Δες εδώ τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Skoda Kodiaq.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του νέου Skoda Kodiaq στη υβριδική έκδοση πρίζας με 204 άλογα

Σελίδα 2Εσωτερικό, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία:Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά
Σελίδα 4Στο δρόμο: «Στέκεται» στο ύψος του
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
LEASING DEALS VANS