Η Honda παρουσίασε με κάθε επισημότητα το νέο NSX Τype S, μια νέα έκδοση για το ιαπωνικό supercar που το κάνει πιο ισχυρό και πιο γρήγορο ενώ σύμφωνα με την φίρμα , έχει πολύ καλύτερα κρατήματα σε σχέση με πριν. Η έκδοση αυτή φημολογείται πως είναι ο τρόπος της Honda να πει αντίο στην παραγωγή του δεύτερης γενιάς NSX, το οποίο σύντομα, μόλις κατασκευαστούν τα 350 αυτοκίνητα NSX Type S, θα αποτελέσει παρελθόν από την γκάμα της φίρμας.
Ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και συνδυάζεται με πιο σπορ διαχύτη από ανθρακόνημα.
Ξεκινώντας από το κομμάτι της σχεδίασης, η Type S έκδοση φέρνει μαζί της πιο επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς και πιο σπορ διαχύτη, με τους Ιάπωνες να ισχυρίζονται πως οι αλλαγές αυτές βοηθούν στην ψύξη του μοτέρ και στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Οι ζάντες είναι καινούριες και έχουν χρώμα Shark Grey ματ ή Gloss Berlina Black, η οροφή είναι από ανθρακόνημα, μειώνοντας έτσι το κέντρο βάρους ενώ βλέπουμε ακόμη ανθρακονημάτινες πλαϊνές ποδιές και καπάκια καθρεπτών σε χρώμα Gloss Berlina Black. Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και συνδυάζεται με πιο σπορ διαχύτη από ανθρακόνημα που προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Διαθέσιμο είναι ένα νέο χρώμα, το Gotham Grey ματ, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Η ισχύς πλέον αυξήθηκε στα 608 άλογα και τα 667 Nm ροπής.
Το υβριδικό κινητήριο σύνολο συνεχίζει να αποτελείται τον V6 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,5 λίτρων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, αλλά χάρη σε μια σειρά από αναβαθμίσεις που έκανε η Honda, η ισχύς πλέον αυξήθηκε στα 608 άλογα και τα 667 Nm ροπής, 27 άλογα και 22 Nm ροπής περισσότερα σε σχέση με το απλό NSX. Η αύξηση της ιπποδύναμης επιτεύχθηκε χάρη σε δύο νέους υπερτροφοδότες που προέρχονται από το αγωνιστικό NSX GT3 Evo με πίεση στα 16,1 psi, νέα μπεκ και νέα intercooler. Η νέα μπαταρία έχει 20% περισσότερη χωρητικότητα και κατά 10% καλύτερη απόδοση, κάτι που δίνει την δυνατότητα στα ηλεκτρικά μοτέρ να προσφέρουν περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία (δεν αναφέρονται ακριβή νούμερα).
Για την κίνηση του αυτοκινήτου απαραίτητη είναι η παρουσία ενός 9τάχυτου DCT αυτόματου κιβωτίου που πλέον είναι 50% πιο γρήγορο στα «ανεβάσματα» των σχέσεων, ενώ έχει ένα νέο mode με όνομα Rapid Downshift για τα ταχύτερα «κατεβάσματα». To ΝSX συνεχίζει να έχει επίσης τέσσερα οδηγικά modes (Quiet, Sport, Sport+, Track) και τέλος, η Honda ενημερώνει πως τα νέα Pirelli P-Zero ελαστικά (245/35ZR19 μπροστά και 305/30ZR20 πίσω) που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την έκδοση Type S, προσφέρουν περισσότερη πρόσφυση. Η Honda δεν ανακοίνωσε στοιχεία για τις επιδόσεις, ωστόσο ισχυρίζεται πως το NSX Type S είναι 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από το απλό NSX στην πίστα της Suzuka.
Aπό τα συνολικά 350 αυτοκίνητα που θα παραχθούν, τα 300 θα αφορούν την αγορά των ΗΠΑ και τα υπόλοιπα 50 θα πωληθούν στις υπόλοιπες αγορές. Οι τιμές στις ΗΠΑ ξεκινούν από 169.500 δολάρια δηλαδή 144.390 ευρώ.