Το νέο Hyundai Elantra Sport φέρει τον turbo κινητήρα 1.6 T-GDi, ο οποίος έχει ισχύ 204 ίππων και ροπή 265 Nm, τιμές που του επιτρέπουν να κάνει το 0-100 σε 8 δλ.
Νέο Hyundai Elantra Sport
19.925 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2016)
Το Hyundai Elantra μόλις απέκτησε και μια «καυτή» έκδοση, την Sport, η οποία εξοπλίζεται με 1.600άρι turbo σύνολο 204 ίππων. Δείτε τι χάνουμε στην Ελλάδα…
Η Hyundai παρουσίασε στη Ν. Κορέα, υπό το όνομα Avante, το νέο Elantra Sport, ένα μοντέλο που θα κάνει και διεθνή «καριέρα», καθώς αναμένεται να εξαχθεί στις Η.Π.Α. μέχρι τα τέλη του έτους.Η έκδοση Sport διαφοροποιείται από τα απλά Elantra, με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα φώτα LED, τα ευρύτερα πλευρικά μαρσπιέ, τον πίσω προφυλακτήρα που φέρει διαχύτη και χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης και φυσικά του σήματος «turbo».
Την αισθητική εικόνα ολοκληρώνουν οι νέοι τροχοί των 18 ιντσών που φέρουν ελαστικά διάστασης 225/40, αλλά και το προαιρετικό πακέτο Extreme Package. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα, flat-bottomed τιμόνι, κόκκινες πινελιές και διάκοσμος που μιμείται τα ανθρακονήματα.Το Hyundai Elantra Sport δε δείχνει μόνο «καυτό», αλλά είναι κιόλας, καθώς κάτω από το καπό του έχει τον turbo κινητήρα 1.6 T-GDi, ο οποίος έχει ισχύ 204 ίππων και ροπή 265 Nm. Στάνταρ είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η Hyundai ανακοινώνει επίδοση 8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.
Το Elantra Sport ξεχωρίζει με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα φώτα LED, τα ευρύτερα πλευρικά μαρσπιέ και τον πίσω διαχύτη με τις χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης.
Ιορδάνη, σεβαστή η άποψή σου αλλά είσαι γερμανολάγνος πριν το δηλώσεις...Δες τα άλματα των κορεατών και μετά κάνε κριτική...Και η γερμανοί έχουν ρετσινιά μην ξεχνάς...Και πιο σύγχρονη..
Ο Κορεατης και ο Ιαπωνας κλεινουν τα συνεργεια και ολοι οι αλλοι τα ανοιγουν.Ειδικα τα Γερμανικα και τα Ιταλικα αυτοκινητα.Οδηγω 30 χρονια και δεν ξερω τι θα πει συνεργειο με Κορεατη και Ιαπωνα και βεβαια ποτε δεν εκανα οδικη βοηθεια γιατι δεν την χρειαστηκα ποτε γιατι δεν σπανε δεν χαλανε οπως λενε.Γι αυτο τον λογο σεβασμος οταν μιλαμε για Κορεατικα και Ιαπωνικα αυτοκινητα.
Ιορδάνη, σεβαστή η άποψή σου αλλά είσαι γερμανολάγνος πριν το δηλώσεις...Δες τα άλματα των κορεατών και μετά κάνε κριτική...Και η γερμανοί έχουν ρετσινιά μην ξεχνάς...Και πιο σύγχρονη..
Ο Κορεατης και ο Ιαπωνας κλεινουν τα συνεργεια και ολοι οι αλλοι τα ανοιγουν.Ειδικα τα Γερμανικα και τα Ιταλικα αυτοκινητα.Οδηγω 30 χρονια και δεν ξερω τι θα πει συνεργειο με Κορεατη και Ιαπωνα και βεβαια ποτε δεν εκανα οδικη βοηθεια γιατι δεν την χρειαστηκα ποτε γιατι δεν σπανε δεν χαλανε οπως λενε.Γι αυτο τον λογο σεβασμος οταν μιλαμε για Κορεατικα και Ιαπωνικα αυτοκινητα.
και 1000cc με 500 αλογα να βγαλουν θα παραμεινει Hyundai.η ρετσινια δε φευγει ευκολα.