Νέο Hyundai Kona: Πόσο άλλαξε σε σχέση με το προηγούμενο;
-Μεγάλωσε το νέο Kona, πλέον είναι οικογενειακό SUV με διπλάσιους χώρους στην καμπίνα και 105 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
- Έχει καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό από ό,τι πριν με δύο τεράστιες οθόνες που θυμίζουν... Mercedes
- 60-70 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία και 14 περισσότερα άλογα «βγάζει» το νέο Kona Electric
- Βγαίνει με τους ίδιους κινητήρες βενζίνης, παραμένει ήπια υβριδικό και full hybrid
Μεγάλωσε το νέο Kona, πλέον είναι οικογενειακό SUV με διπλάσιους χώρους στην καμπίνα και 105 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σίγουρα θα έχετε δει το τελευταίο 6μηνο, σε κάποιο δρόμο της Ελλάδας, ένα διαφορετικό σχεδιαστικά Hyundai. Το μέγεθός του ίσως σας μπερδέψει, γιατί δεν το λες και μικρό SUV, όπως το πρώτης γενιάς Kona. Κι όμως, Hyundai Kona είναι και αυτό, το δεύτερης γενιάς κορεατικό SUV, πλέον ως οικογενειακό. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του το κατατάσσουν στο C segment, των μικρομεσαίων SUV, με χώρους ξεκάθαρα οικογενειακούς. Αυτό ισχύει τόσο στην εσωτερική ευρυχωρία του νέου Kona (διπλάσιος «αέρας» για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών), όσο και για το πορτ-μπαγκάζ (+105 λτ. χώρο αποσκευών).
Σε δεύτερη έκδοση εξοπλισμού, παίρνεις δύο τεράστιες οθόνες που θυμίζουν... Mercedes
Μαζί με τους καλύτερους χώρους και την αναμενόμενη αύξηση τιμής, το νέο Hyundai Kona έρχεται αναβαθμισμένο και εξοπλιστικά. Σε σημείο που μπορείς να το αντιπαραβάλεις απέναντι και σε μία... Mercedes. Το δεύτερης γενιάς κορεατικό SUV έρχεται με εντυπωσιακό ψηφιακό «οπλοστάσιο», στο δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδό του (Distinctive). Μιλάμε για δύο οθόνες των 12,3 ιντσών, ενιαίες στη σειρά, που θυμίζουν το MBUX της Mercedes, εξασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο ψηφιακής συνδεσιμότητας. Θυμίζουμε ότι το προηγούμενο Kona είχε μία 8άρα «αιωρούμενη» οθόνη και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ίντσες σε κορυφαίο εξοπλισμό.
60-70 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία και 14 περισσότερα άλογα «βγάζει» το νέο Kona Electric
Το Hyundai Kona εξακολουθεί να προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις (2 τον αριθμό), γνωστές ως «Kona Electric». Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού Kona έχει και πάλι μπαταρία 64 kWh, όμως το σύνολό της είναι πιο αποδοτικό. Στις μετρήσεις του AutoΤρίτη το νέο Kona Electric έχει πραγματική αυτονομία 460-470 χλμ., δηλαδή 60-70 χλμ. περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο. Κι όλα αυτά ενώ έχει 14 περισσότερα άλογα (218 PS).
Βγαίνει με τους ίδιους κινητήρες βενζίνης, παραμένει ήπια υβριδικό και full hybrid
Εκτός των δύο ηλεκτρικών εκδόσεων, το Hyundai Kona συνεχίζει να διατίθεται αποκλειστικά σε κινητήρες βενζίνης, με ήπια (48V) και full hybrid (141 PS) τεχνολογία. Ο turbo βενζινοκινητήρας T-GDi υπάρχει στην γκάμα του μοντέλου, με χωρητικότητας είτε στα 1.000 κυβικά, είτε στα 1.600 στο Kona των 198 ίππων (και 4κίνητο) και στο full υβριδικό.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Εσωτερικό (εξοπλισμός) - Χώροι: Τι διαφορετικό βλέπουμε στο νέο Hyundai Kona |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Το Kona Electric πάει περισσότερα χλμ. χωρίς φόρτιση, το βενζινοκίνητο έρχεται στα ίδια μοτέρ |