H ηλεκτρική αυτονομία του Tucson, είναι σύμφωνα με την φίρμα, πάνω από 50 χιλιόμετρα.
Νέο Hyundai Tucson PHEV
8.747 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2020)
H Hyundai αποκάλυψε όλα τα στοιχεία της Plug-in υβριδικής έκδοσης που έχει ετοιμάσει για το ολοκαίνουριο Tucson. Πλήρης πλέον η γκάμα του κορεάτικου SUV.
Στα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουριο Tucson και προλόγισε την άφιξη της Plug-in υβριδικής έκδοση του κορεάτικού SUV. Τώρα, ήρθε ο καιρός να κάνει γνωστά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτροκίνητης αυτής έκδοσης.
Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, μια μπαταρία 13,8 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με την συνολική απόδοση να φτάνει τα 265 άλογα και τα 350 Nm ροπής. Αξίζει να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 91 ίππων κάτι που το κάνει ισχυρότερο από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα Plug-in υβριδικά Hyundai Tucson και Kia Niro. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς χάρη σε ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ χάρη στην τεχνολογία HTRAC της Hyundai, η ισχύς είναι δυνατό να μεταβάλλεται στον εμπρός ή στον πίσω άξονα ανάλογα με τις ανάγκες.
H ηλεκτρική αυτονομία του Tucson, είναι σύμφωνα με την φίρμα, πάνω από 50 χιλιόμετρα (WLTP). Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με φορτιστή 7,2 kW σε αντίθεση με τα Ιoniq και Νiro που έχουν μικρότερης ισχύος φορτιστή των 3,3 kW.
Το νέο Tucson εκσυγχρονίζεται σημαντικά μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών που «κολλάει» κάθετα στο ταμπλό και δεν «φωλιάζει» μέσα. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνης αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ενσωμάτωση των Apple CarPlay και Android Auto και συνδεσιμότητα Bluetooth για δύο συσκευές.
«Το Plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης αντιπροσωπεύει ένα νέο ορόσημο στην γκάμα του Tucson. Με ήπια υβριδικά σύνολα σε βενζίνη και diesel, υβριδικές και Plug-in υβριδικές εκδόσεις, το νέο Hyundai Tucson προσφέρει την ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων εκδόσεων στην κατηγορία του»», δήλωσε ο Jürgen Keller, Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Γερμανίας.
Το Hyundai Tucson PHEV θα λανσαριστεί εμπορικά την άνοιξη του 2021.
Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός PHEV Tucson. Δυστυχώς η Hyundai Hellas δεν μπορεί να ξεφύγει από μια μίζερη νοοτροπία και να συνειδητοποιήσει ότι η εταιρεία ανεβαίνει κατηγορία. Το αυτοκίνητο είναι καλό. Στο κόστος όμως θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα καλώδιο Type B το οποίο κοστίζει 450€, γιατί ΔΕΝ παρέχεται. Στο επίσημο site της Hyundai αναφέρεται ότι η συνήθης πρακτική είναι να παρέχεται το καλώδιο ειδικά στα ακριβά μοντέλα. Σε ερώτηση που έκανα στη Huyndai Hellas, ακόμα περιμένω απάντηση. Το αυτοκίνητο δεn διαθέτει Blind spot detection. Επιπλέον το αυτοκίνητο κοστίζει 8.000€ περισσότερα από το αντίστοιχο στην Ιταλία, το οποίο έχει πλουσιότερο εξοπλισμό.
Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός PHEV Tucson. Δυστυχώς η Hyundai Hellas δεν μπορεί να ξεφύγει από μια μίζερη νοοτροπία και να συνειδητοποιήσει ότι η εταιρεία ανεβαίνει κατηγορία. Το αυτοκίνητο είναι καλό. Στο κόστος όμως θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα καλώδιο Type B το οποίο κοστίζει 450€, γιατί ΔΕΝ παρέχεται. Στο επίσημο site της Hyundai αναφέρεται ότι η συνήθης πρακτική είναι να παρέχεται το καλώδιο ειδικά στα ακριβά μοντέλα. Σε ερώτηση που έκανα στη Huyndai Hellas, ακόμα περιμένω απάντηση. Το αυτοκίνητο δεn διαθέτει Blind spot detection. Επιπλέον το αυτοκίνητο κοστίζει 8.000€ περισσότερα από το αντίστοιχο στην Ιταλία, το οποίο έχει πλουσιότερο εξοπλισμό.