5 Φωτογραφίες »
Το ID.7 έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,23 και είναι το πιο αεροδυναμικό ID μοντέλο, μέχρι στιγμής.
Τα 5 highlights του νέου Volkswagen ID.7
15.222 Επισκέψεις στο άρθρο
Είναι το ηλεκτρικό Volkswagen με τα περισσότερα άλογα και την υψηλότερη ροπή
5 Φωτογραφίες »
Με την ειδική έκδοση Launch Edition προσφέρεται εσωτερικός φωτισμός Ambient 30 χρωμάτων.
«Βγάζει» 70 χλμ. περισσότερη αυτονομία από το Model 3, θα έχει και έκδοση με 700 χλμ.
Η εισαγωγική έκδοση του Volkswagen ID.7 έχει μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 82 kWh (77 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα). Σύμφωνα με την VW, φορτίζει στο 100% σε 11άρη WallBox σε 8 ώρες, ενώ υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC 175 kW (0-80% σε 28 λεπτά). Το σημαντικότερο όλων, όμως, είναι η θεωρητική αυτονομία του νέου ID.7 Pro που θα κινείται ηλεκτρικά έως και 621 χλμ. (κατά WTLP). Ενδεικτικά να πούμε ότι το «βασικό» πισωκίνητο Tesla Model 3 έχει 70 χλμ. λιγότερη αυτονομία (554 χλμ.)Για να προκύψει το παραπάνω νούμερο, πέραν της μεγάλης μπαταρίας του ID.7, σημαντικό ρόλο «παίζει» και η σχεδίαση του «αεροδυναμικού μοντέλου ID. μέχρι στιγμής». Πιο συγκεκριμένα, φέρει εξελιγμένη αεροδυναμική και χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd 0,23) λόγω και του limo αμαξώματός του. Σε τέτοιας σχεδίασης μοντέλα, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής Cd.
Super είναι ο στάνταρ εξοπλισμός, έχει λειτουργία μασάζ στα καθίσματα
Στον βασικό εξοπλισμό του VW ID.7 προσφέρονται τα ergoActive καθίσματα. Αυτά περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ για χαλάρωση και ενεργοποίηση των μυών της πλάτης, έχουν λειτουργία μνήμης (14 επιλογές αναλόγως της έκδοσης) και ρυθμιζόμενη υποστήριξη των μηρών. Επιπλέον, τα καθίσματα αερίζονται αλλά με σύστημα διαφορετικό από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Ειδικότερα, η ταχύτητα του ανεμιστήρα μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά για το μαξιλάρι του καθίσματος και αυτό της πλάτης. Υπάρχει ακόμη και μια αυτόματη λειτουργία με αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα που ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης, με το σύστημα να υπολογίζει μεμονωμένες ρυθμίσεις.Με σύστημα κλιματισμό που του μιλάς και που προσαρμόζεται με βάση τον... ήλιο
Από εκεί και πέρα, στάνταρ είναι το «έξυπνο» σύστημα κλιματισμού, το πρώτο που ψύχει ή θερμαίνει ταχύτερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, πριν από την έναρξη μίας διαδρομή. Μάλιστα, μόλις ο οδηγός πλησιάσει με το κλειδί στα χέρια, οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αεραγωγοί διανέμουν τον αέρα σε ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος. Last but not least, η χρήση του συστήματος μέσω φωνητικών εντολών και η προσαρμογή του με βάση τη θέση του ήλιου.Είναι σχεδόν 5 μέτρα αλλά παρκάρεις πιο εύκολα από ό,τι στο μικρό SUV T-Roc
Με μήκος σχεδόν στα 5 μέτρα (4.961 χλστ.), το ID.7 τοποθετείται στο άνω άκρος της μεσαίας (D) κατηγορίας. Κι όμως, είναι εξαιρετικά ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μέτρα. Που σημαίνει ότι το παρκάρεις πιο εύκολα από ό,τι το μικρό SUV VW T-Roc (11,1 μ. με μήκος 4.234 χλστ.). Στο άνετο παρκάρισμα βολεύει το στάνταρ σύστημα Park Assist Plus, το οποίο περιλαμβάνεται στο «Assistance Comfort Package». Μεταξύ άλλων βλέπουμε:- Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης σε απόσταση έως και 50 μέτρα
- Park Assist με Park Pilot
Σελίδα 1 | Νέο ID.7: Το καλύτερο ηλεκτρικό Volkswagen κοντράρει το Tesla Model 3 |
Σελίδα 2 | Τα 5 highlights του νέου Volkswagen ID.7 |
Σελίδα 3 | Το νέο Volkswagen ID.7 απέναντι στο Tesla Model 3 |