ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Volkswagen ID.7 απέναντι στο Tesla Model 3

Το νέο Volkswagen ID.7 απέναντι στο Tesla Model 3

15.221 Επισκέψεις στο άρθρο

Το νέο Volkswagen ID.7 έρχεται στην κατηγορία των ηλεκτρικών sedan στην οποία το Tesla Model 3 «έπαιζε» μπάλα μόνο του. Για αυτό, εξάλλου, του πήρε 7 χρόνια μέχρι να ανανεωθεί (2017 Vs 2024), μέχρι να καταφτάσουν ανταγωνιστές (βλέπε Hyundai Ioniq 6).

 
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Volkswagen ID.7 είναι μία πρόταση που θέλει να προβληματίσει το best-seller της αμερικάνικης φίρμα, βάζοντας στο τραπέζι συγκεκριμένα «όπλα». Όπως είναι ο εξαιρετικός στάνταρ εξοπλισμός. Ναι, το Volkswagen ID.7 είναι ακριβότερο (51.500 ευρώ έναντι 41.990 του πισωκίνητου Model 3 των 283 ίππων), πόσα αυτοκίνητα έχουν λειτουργία μασάζ σε αυτά τα χρήματα; Ακόμη και το «ψαρωτικό» στο μάτι cockpit ενός Tesla με μία τεράστια οθόνη «απομυθοποιείται» μπροστά στο hi-tech εσωτερικό του ID.7. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία 15άρα οθόνη αφής (διαγώνιος 38 ιντσών), όταν στο Model 3 η σχετικά δύσχρηστη οθόνη είναι στις 15,4 ίντσες.
 
Επίσης, στο ID.7 βλέπουμε στάνταρ head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας με χειριστήρια στο τιμόνι επιτρέπουν την προσαρμογή των πληροφοριών στο HUD σύμφωνα με τα θέλω του οδηγού. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας απλός αλλά σημαντικός (αν δεν υπάρχει όπως το Model 3) πίνακας οργάνων που εμφανίζει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως την ταχύτητα του οχήματος και διάφορες προειδοποιήσεις.
 
Στο κομμάτι των χώρων, και μέχρι το AutoΤρίτη Test Center να υποβάλλει το ID.7 σε εξειδικευμένες μετρήσεις (φρένα, επιδόσεις κ.λπ.) υπάρχουν κάποια δεδομένα που αξίζει να αναφέρουμε. Στο πλάτος τα δύο μοντέλα είναι ίδια (12 χλστ. διαφορά), στις λοιπές όμως διαστάσεις τους έχουν διαφορές:
  • Το ID.7 είναι σχεδόν 25 εκ. μακρύτερο (4.961 χλστ. Vs 4.720 χλστ.)
  • Το ID.7 είναι 9,5 εκ. ψηλότερο (1.536 χλστ. Vs 1.441 χλστ.)
  • Το ID.7 έχει 9,6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο
  • Το Tesla Model 3 έχει πιο μεγάλο χώρο αποσκευών (594 έναντι 532 λτ.)
Τι προκύπτει από τα παραπάνω; Ότι το Volkswagen ID.7 έχει πιο ευρύχωρο εσωτερικό (σε «αέρα» για τα πόδια) και μένει να φανεί τι μετρήσεις θα πάρουμε στον χώρο για το κεφάλι. Το Tesla Model 3 έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο (εμπρός μικρό πορτ-μπαγκάζ 88 λτ. που δεν βλέπουμε στο ID.7) αλλά και πάλι, ένας χώρος αποσκευών άνω των 500 λίτρων είναι ούτως ή άλλως μεγάλος.
 
Και, φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε την αυτονομία που είναι το βασικό που κοιτά κανείς σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η θεωρητική αυτονομία του νέου ID.7 Pro αγγίζει τα 621 χλμ., όταν το «βασικό» πισωκίνητο Tesla Model 3 έχει 70 χλμ. λιγότερη αυτονομία (554 χλμ.). Να πούμε ότι στο προσεχές μέλλον θα δούμε ID.7 με ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία (86 kW). Θα υποστηρίζει σύστημα φόρτισης 200 kW αλλά κυρίως θα δίνει αυτονομία κοντά στα 700 χλμ., μεγαλύτερη κι από το Tesla Model S!

Σελίδα 1Νέο ID.7: Το καλύτερο ηλεκτρικό Volkswagen κοντράρει το Tesla Model 3
Σελίδα 2Τα 5 highlights του νέου Volkswagen ID.7
Σελίδα 3Το νέο Volkswagen ID.7 απέναντι στο Tesla Model 3
ford
LEAO TEST