Στην αποκάλυψη του τρίτης γενιάς Ceed προχώρησε η Κia λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με την κορεάτικη εταιρεία να έχει σκοπό να πάρει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην «μικρομεσαία» κατηγορία.
Παρελθόν φαίνεται πως είναι η απόστροφος στο όνομα του, καθώς το μοντέλο θα συστήνεται πλέον ως Ceed (αντί για cee`d). Η μάρκα έκανε γνωστό ότι η σχεδιαστική του γλώσσα ήταν προϊόν του ευρωπαϊκού κέντρου Σχεδίασης της Κia στην Φρανκφούρτη ενώ το μοντέλο βασίζεται πάνω στην καινούρια Κ2 πλατφόρμα με μήκος 4.270 χλστ., μεταξόνιο 2.650 χλστ., 1.800 χλστ. πλάτος, 1.447 χλστ ύψος και 395 λίτρα αποθηκευτικό χώρο στο πορτ-μπαγκάζ.
Ο πρόβολος του νέο Ceed χαρακτηρίζεται από την tiger nose (μύτη της τίγρης) γρίλια που ταυτοποιεί τα νέα μοντέλα της Κia, όπως το Stonic και το Rio, ενώ ο προφυλακτήρας έχει διαφοροποιήσεις στην σχεδίαση του σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αναλυτικότερα, οι μικροί προβολείς έχουν πλέον καινούριο σχήμα και συνδυάζονται με επιπλέον αεραγωγούς στο κάτω τους μέρος. Το πίσω μέρος λαμβάνει πλήρως ανανεωμένα φωτιστικά σώματα, η πινακίδα κυκλοφορίας έχει αλλάξει θέση και έχει μετακινηθεί στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ , έχουν αφαιρεθεί οι πίσω αεραγωγοί αλλά αντίθετα διατηρείται το μικρό σπόιλερ στην οροφή. Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε 12 χρώματα αλλά και τρεις επιλογές σε ζάντες (15άρες ατσάλινες, 16άρες από ατσάλι ή αλουμίνιο και 17άρες δίτονες αποκλειστικά από αλουμίνιο.)
Μπαίνοντας στην καμπίνα το νέο Ceed θα έχει πλήρως ανασχεδιασμένο διάκοσμο, σε σύγκριση με το προηγούμενο, με την Κia να υπόσχεται ότι είναι κατασκευασμένη από καλύτερης ποιότητα υλικά και προσφέρει καλύτερη εργονομία. Το μάτι πέφτει αμέσως στο νέο τιμόνι και τη νέας σχεδίασης κονσόλα. Ακόμα, η οθόνη infotainment 5,0 και 7,0 ιντσών (8 ιντσών όταν υπάρχει λειτουργία πλοήγησης) έχει μετακινηθεί στο ίδιο ύψος με τους αεραγωγούς ενώ αναφέρεται ότι ανάλογα την έκδοση, θα προσφέρεται και αντίστοιχης ποιότητας φινίρισμα από δέρμα και αλουμίνιο.
Στον τομέα της τεχνολογίας, υπάρχει διαθέσιμος πλήρης εξοπλισμός που περιλαμβάνει τα συστήματα ακολούθησης λωρίδας, smart cruise control με Stop & Go αλλά και συστήμα Υποβοήθησης Προβολέων (High Beam Assist), Σύστημα Ελέγχου Κόπωσης Οδηγού (Driver Attention Warning), Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keeping Assist), Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης με Υποβοήθησης Αποφυγής (Forward Collision Warning with Forward Collision-Avoidance Assist) κ.α. Στάνταρ είναι η πλήρης διασύνδεση smartphones μέσω Bluetooth, καθώς και η αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και η είσοδος χωρίς κλειδί (keyless entry). Ένα σύστημα Επιλογής Προγραμμάτων Οδήγησης (Drive Mode Select system) θα επιτρέπει στους κατόχους του νέου Ceed να προσαρμόζουν την οδηγική τους εμπειρία επιλέγοντας τις Normal ή τις Sport ρυθμίσεις. Οι οδηγοί μέσω του Drive Mode Select θα μπορούν να προσδιορίσουν τη δύναμη που θα πρέπει να ασκούν στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ κάθε πρόγραμμα διαφοροποιεί τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα
Το νέο Kia Ceed θα προσφέρεται με τρία μοτέρ βενζίνης και έναν κινητήρα πετρελαίου σε δύο εκδόσεις. Στην βάση της βενζίνης θα υπάρχει ο 1.400άρης MPi απόδοσης 100 ίππων με το επόμενο βήμα να είναι ο 1.000αρης Τ-GDi με ιπποδύναμη 120 άλογα. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ένα νέο μοτέρ 1.400 κ.εκ Τ-GDi με απόδοση 140 άλογα. Στo diesel, η μοναδική επιλογή θα είναι ο 1,6 λίτων CRDi σε δύο εκδόσεις 115 και 136 ίππων. Όλα τα μηχανικά σύνολα θα συνεργάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον νέο 1.400άρη των 140 ίππων και το diesel μοτέρ να γίνονται διαθέσιμα και με ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η παραγωγή του θα ξεκινήσει την Ανοιξη στο εργοστάσιο της Kia στη Žilina της Σλοβακίας. Διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη από τα τέλη του 2ου τριμήνου το Ceed θα καλύπτεται από την υπόσχεση ποιότητας της Kia, μέσω της πρωτοποριακής για όλη την αυτοκινητοβιομηχανία εγγύηση των 7 ετών, 150.000 χιλιομέτρων.
Το σκεπτικό είναι να μην παίρνει ο οδηγός τα μάτια του από το δρόμο για να κοιτάξει την οθόνη του infotainment. Γι΄αυτό το λόγο δεν ενσωματώνουν την οθόνη στο ταμπλό όπως στα VW, Seat κλπ.
Δεν μπορεις να οδηγείς και να βλέπεις ταυτόχρονα οθονη/χαρτη Nav κτλ.
Ειναι εξίσου επικίνδυνο ακόμη κι αν ειναι στο σωστό ύψος .Γνωμη μου παντα, να Οδηγεις και ακούς φωνητική καθοδήγηση για ασφάλεια .
Πάντως όσο αφορά το εσωτερικό αυτές οι οθόνες χαλάνε όλη την ομορφιά κ αρμονία του ταμπλό.
Μια χαρα αμαξια κι αυτο αλλα και το νεο focus..αλλα ρε παιδια,αυτο το παράταιρο ξαπλωμενο ταμπλετ τους ειναι τοοσο δυσκολο να το ενσωματωσουν στο ταμπλο?!!
Μπορεί να ειναι αντιγραφή του focus εξάλλου όλα μοιάζουν μεταξύ τους πάνω κάτω αλλα δεν παύει να ειναι ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο ΜΕ 7ετη εγγύηση.δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να σκάσεις περισσότερα για τονεο focus όταν με λιγότερα παίρνεις ενα εξίσου ΚΑΛΟ αυτοκίνητο!!
Η μέση οδός είναι η περίπτωση της Giulia, όπου η χαμηλή θέση οδήγησης επιτρέπει στην οθόνη να είναι μέρος του ταμπλό και ταυτόχρονα στο σωστό ύψος. Συμφωνώ ότι οι οθόνες γενικά χαλάνε το εσωτερικό όπου και να βρίσκονται αλλά οι καιροί αλλάζουν και όλο και περισσότερος κόσμος θα δώσει μισό χιλιάρικο έξτρα για 2 ίντσες μεγαλύτερη οθόνη παρά πχ για σπόρ κιβώτιο ταχυτήτων.
Το σκεπτικό είναι να μην παίρνει ο οδηγός τα μάτια του από το δρόμο για να κοιτάξει την οθόνη του infotainment. Γι΄αυτό το λόγο δεν ενσωματώνουν την οθόνη στο ταμπλό όπως στα VW, Seat κλπ.
Δεν μπορεις να οδηγείς και να βλέπεις ταυτόχρονα οθονη/χαρτη Nav κτλ. Ειναι εξίσου επικίνδυνο ακόμη κι αν ειναι στο σωστό ύψος .Γνωμη μου παντα, να Οδηγεις και ακούς φωνητική καθοδήγηση για ασφάλεια . Πάντως όσο αφορά το εσωτερικό αυτές οι οθόνες χαλάνε όλη την ομορφιά κ αρμονία του ταμπλό.
Μια χαρα αμαξια κι αυτο αλλα και το νεο focus..αλλα ρε παιδια,αυτο το παράταιρο ξαπλωμενο ταμπλετ τους ειναι τοοσο δυσκολο να το ενσωματωσουν στο ταμπλο?!!
Μπορεί να ειναι αντιγραφή του focus εξάλλου όλα μοιάζουν μεταξύ τους πάνω κάτω αλλα δεν παύει να ειναι ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο ΜΕ 7ετη εγγύηση.δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να σκάσεις περισσότερα για τονεο focus όταν με λιγότερα παίρνεις ενα εξίσου ΚΑΛΟ αυτοκίνητο!!
Αποτυχημενη αντιγραφη ford
Η μέση οδός είναι η περίπτωση της Giulia, όπου η χαμηλή θέση οδήγησης επιτρέπει στην οθόνη να είναι μέρος του ταμπλό και ταυτόχρονα στο σωστό ύψος. Συμφωνώ ότι οι οθόνες γενικά χαλάνε το εσωτερικό όπου και να βρίσκονται αλλά οι καιροί αλλάζουν και όλο και περισσότερος κόσμος θα δώσει μισό χιλιάρικο έξτρα για 2 ίντσες μεγαλύτερη οθόνη παρά πχ για σπόρ κιβώτιο ταχυτήτων.