Ανεξάρτητος σχεδιαστής παρουσίασε την πρότασή του για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέας γενιάς Lexus CT, παίρνοντας έμπνευση κυρίως από το νέο LBX.
Επιστρέφει ένας παλιός παίχτης στα premium μικρομεσαία;
Ήταν αρχές της προηγούμενης δεκαετίας και συγκεκριμένα το 2011 όταν η Lexus αποφάσισε να φέρει στην αγορά το CT, ένα μικρομεσαίο compact αυτοκίνητο με hatchback αμάξωμα που είχε σκοπό να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο σε μια σκληρή κατηγορία που περιελάμβανε άλλα premium μοντέλα όπως η Mercedes A-Class, το Audi A3 Sportback και η BMW Σειρά 1. Το CT βασιζόταν στο Auris αλλά ήταν σαφώς πιο πολυτελές από αυτό, έγινε διαθέσιμο με υβριδικό σύστημα κίνησης και έλαβε συνολικά δύο ανανεώσεις πριν βγει από την γραμμή παραγωγής για να κάνει χώρο στα νέα crossover/SUV της Lexus.
Στην θεωρία, το CT είχε όλες τις προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη πορεία: είχε πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, καλό «όνομα» ως το premium παρακλάδι της Toyota και -το σημαντικότερο- υβριδικό κινητήριο σύνολο που υποσχόταν και έδινε χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην πράξη ωστόσο, οι πωλήσεις του ήταν απλά «συμπαθητικές», πληρώνοντας ίσως το γεγονός ότι ήταν αρκετά συντηρητικό σε σχεδιασμό σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
Το CT δεν βρίσκεται πλέον στη γκάμα της Lexus αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να επιστρέψει, έστω και ως crossover, χρησιμοποιώντας την TNGA πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζονται μοντέλα όπως η Corolla Cross, το νέο C-HR και η Lexus UX. Αυτό τουλάχιστον πιστεύει ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Theottle και για αυτό παρουσίασε την δική του πρόταση για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το ένα νέας γενιάς Lexus CT.
Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, το νέας γενιάς CT θα μπορούσε να υιοθετήσει σε μεγάλο βαθμό τον εξωτερικό σχεδιασμό του νέου μικρού SUV της Lexus που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Όπως και το LBX, το CT έχει δυναμικό μπροστινό μέρος και υιοθετεί την ίδια σχεδιαστική γλώσσα, αν και τα φωτιστικά σώματα είναι λίγο διαφορετικά. Παρόμοιο είναι και το πίσω μέρος, ωστόσο παρατηρούμε πως υπάρχουν κάποιες επιρροές από την ανανεωμένη Corolla, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει στο τέλος της οροφή και τον προφυλακτήρα.
Υβριδικό με 136 άλογα όπως το νέο LBX
Το νέο CT θα μπορούσε ακόμη και να δανειστεί το υβριδικό σύνολο του νέου LBX που αποτελείται από έναν 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 136 άλογα. Σύμφωνα με την Lexus, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. στο LBX και οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 120 γρ. CO2/χλμ. σε όλες τις εκδόσεις.