Καθώς η επόμενη γενιά Astra ως plug-in hybrid μοντέλο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη συνέχιση του εξηλεκτρισμού της προϊοντικής γκάμας της Opel, οι μηχανικοί παρακολούθησαν με προσοχή τους χρόνους προθέρμανσης της μπαταρίας ιόντων λιθίου.
Nέο Opel Astra: Σε σκληρές δοκιμές πριν το ντεμπούτο του
Πρεμιέρα θα κάνει το νέο Opel Astra μέσα στις επόμενες εβδομάδες, το οποίο αυτήν τη στιγμή έχει επιστρέψει στο κέντρο δοκιμών στο Dudenhofen της Γερμανίας, ύστερα από δοκιμές που έγιναν τόσο σε θερμοκρασίες καύσωνα, όσο και σε πολικές θερμοκρασίες τον χειμώνα που μας πέρασε. Ως εκ τούτου, η εξέλιξη του νέου Opel Astra προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα λίγο πριν την πρεμιέρα της 11ης γενιάς του δημοφιλέστερου συμπαγούς μοντέλου της μάρκας.
Σύμφωνα με το στρατόπεδο της Opel, αυτές οι δοκιμές είχαν να κάνουν με τη βελτίωση του τομέα HCAC (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματισμός), ενώ καθότι η νέα γενιά θα έχει και Plug-in έκδοση, δοκιμάστηκε και η απόδοση της μπαταρίας σε αυτές τις συνθήκες. Αυτή τη στιγμή, το μοντέλο όπως είπαμε βρίσκεται για τις τελευταίες λεπτομέρειες στο Dudenhofen και δοκιμάζονται τα συστήματα ADAS (Automated Driver Assistance Systems), με έμφαση στο adaptive cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα κα το σύστημα Rear Cross Traffic Alert.
Σε χαμηλές θερμοκρασίες που έφταναν τους -30o C, οι ειδικοί πλαισίου έκαναν επαναλαμβανόμενους γύρους στις ολισθηρές επιφάνειες ειδικά διαμορφωμένων διαδρομών, βελτιστοποιώντας συνεχώς τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας, ελκτικής πρόσφυσης και αντιμπλοκαρίσματος τροχών. Στόχος των Γερμανών, το νέο Astra να συμπεριφέρεται με ασφάλεια και συνέπεια, ανεξάρτητα από την επιφάνεια στην οποία κινείται: στον πάγο, τη λάσπη, τη βρεγμένη ή στεγνή άσφαλτο. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής δοκιμάστηκαν στην Autobahn σε ταχύτητες πολύ πάνω από 140 χλμ./ώρα και απότομα φρεναρίσματα.
Τέλος, να σημειώσουμε πως αυτή η γενιά του Opel Astra έχει και… ηλεκτρομαγνητική θωράκιση. Συγκεκριμένα, ενώ το αυτοκίνητο δοκιμών εκτίθεται σε παρεμβολές που εκπέμπονται σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων, ειδικά υλικά στους τοίχους απορροφούν την ακτινοβολία ώστε να μην αντανακλάται στον θάλαμο. Επομένως, οι μηχανικοί αποκτούν καθαρά, αξιόπιστα δεδομένα. Το νέο μοντέλο παίρνει το «πράσινο φως» και τελικά λαμβάνει την έγκριση τύπου όταν όλα του τα συστήματα έχουν αποδείξει ότι είναι απρόσβλητα σε ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές.
Οι πιο πρόσφατες δοκιμές αξιολόγησης του ακόμα καμουφλαρισμένου νέου Astra πραγματοποιήθηκαν τον Ιούνιο σε δημόσιους δρόμους στην περιοχή Rhine-Main.