ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Peugeot 3008: Hybrid Vs Ηλεκτρικό Vs Plug-in

 Σχολιάστε 
11.777 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2024)
Νέο Peugeot 3008: Κινητήρες, εκδόσεις, εξοπλισμός - Hybrid - Ηλεκτρικό - Plug-in
2 Φωτογραφίες »

Νέο Peugeot 3008: Κινητήρες, εκδόσεις, εξοπλισμός - Hybrid - Ηλεκτρικό - Plug-in

- To Hybrid έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του (1.000 χλμ.)
- Το ηλεκτρικό βγάζει 430 χλμ. με μια φόρτιση σε πόλη και εθνική
- To Plug-in με 100 χλμ. αυτονομία ταιριάζει καλύτερα σε εταιρικό
- Εξοπλισμός: έχει σε όλες τις εκδόσεις οθόνη 21 ιντσών που θυμίζει BMW και Mercedes

To Hybrid έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του (1.000 χλμ.)

Το νέα γενιά του Peugeot 3008 έρχεται σε σχέση με την προηγούμενη με περισσότερη φινέτσα, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και υψηλότερο επίπεδο τεχνολογίας. Παράλληλα συνεχίζει να προσφέρει μεγάλους χώρους (σ.σ. highlight το πίσω κάθισμα, το οποίο είναι το φαρδύτερο ανάμεσα σε όλα τα οικογενειακά SUV), ενώ στα αξιοσημείωτα είναι η γκάμα των κινητήρων η οποία δεν έχει πλέον diesel, όμως έχει περισσότερες επιλογές. Στις επόμενες γραμμές ρίχνουμε φως στην γκάμα των κινητήρων και βρίσκουμε τι συν και πλην έχει η κάθε μία.

Αρχικά, το υβριδικό Peugeot 3008 αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της μάρκας με τιμή εκκίνησης τα 36.900 ευρώ. Αυτή η έκδοση φορά έναν βενζινοκινητήρα 1.200 κυβικών και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο και δουλεύει στα 48 Volt, ο οποίος του δίνει ηλεκτρική κίνηση για πολύ λίγο σε μικρές ταχύτητες ρίχνοντας έτσι την κατανάλωση. Η συνολική ισχύς του ήπια υβριδικού συνόλου φτάνει τα 136 άλογα και 230 Nm ροπής. Επιπλέον, χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ (55 λτ.) και την αεροδυναμική σχεδίαση, το νέο Peugeot3008 Hybrid βγάζει 1.000 χιλιόμετρα χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως μπορεί να κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ.

Το ηλεκτρικό βγάζει 430 χλμ. με μια φόρτιση σε πόλη και εθνική

Το Peugeot 3008 διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (από 43.500 ευρώ) με μπαταρία 73 kWh και 211 άλογα ή με μπαταρία χωρητικότητας 98 kWh, ισχύ 231 άλογα και αυτονομία στα 525 χιλιόμετρα (WLTP). Στην δοκιμή πάντως του ηλεκτρικού 3008 με τη μπαταρία των 73 kWh είδαμε ότι η πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται γύρω στις 17 kWh/100 χλμ., που είναι καλό νούμερο στη βάση δεδομένων του AutoΤρίτη Test Center και μεταφράζεται σε μια μέση αυτονομία γύρω στα 430 χλμ.. Πιο συγκεκριμένα, στην πόλη, η αυτονομία αυξάνεται ξεπερνώντας τα 520 χλμ., ενώ και στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, η αυτονομία των 380 περίπου χλμ. είναι μια από τις καλύτερες που έχουμε μετρήσει.

To Plug-in με 100 χλμ. αυτονομία ταιριάζει καλύτερα σε εταιρικό

Όποιος θέλει να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα του θερμικού κινητήρα αλλά και να κινείται ηλεκτρικά για κάποια χιλιόμετρα, τότε υπάρχει η επιλογή της Plug-in υβριδικής έκδοσης (από 46.900 ευρώ) που αποτελείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 21 kWh (σ.σ. που είναι μεγάλη για Plug-in), έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 125 ίππων και έναν κινητήρα βενζίνης 150 ίππων. Η αυτονομία που δίνει η μπαταρία φτάνει περίπου για 100 χλμ. μέσα στην πόλη και για 85 χιλιόμετρα σε συνδυασμένο κύκλο. Όπως συμπεραίνεται, η συγκεκριμένη έκδοση ταιριάζει αρκετά και στην αγορά του leasing.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
FORD TRANSIT EURONCAP