ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή αποφυγής κινδύνου στο νέο Peugeot 308: Νέο ρεκόρ στα οικογενειακά!

24.434 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2024)
Οι μεταφορές του βάρους είναι ομαλές, με αποτέλεσμα να μην διαταράσσεται η τροχιά του οχήματος, αλλά και η θετική αίσθηση των πίσω επιβατών σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.
2 Φωτογραφίες »

Οι μεταφορές του βάρους είναι ομαλές, με αποτέλεσμα να μην διαταράσσεται η τροχιά του οχήματος, αλλά και η θετική αίσθηση των πίσω επιβατών σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.

- Οι Γάλλοι της Peugeot, έχουν τον τρόπο να συνδυάζουν άνεση με απολαυστική, σπορτίφ συμπεριφορά
- Αυτό φάνηκε και στο τεστ αποφυγής κινδύνου
- Έπιασε με άνεση και ασφάλεια το ρεκόρ της κατηγορίας
- Αμεσο τιμόνι, σφικτή ανάρτηση & ουδέτερη συμπεριφορά

Στρίβειν πολυτελώς με νέο ρεκόρ!

Από την δοκιμή τόσο της πετρελαιοκίνητης, όσο και της βενζινοκίνητης έκδοσης του Peugeot 308 (διαβάστε αναλυτικά εδώ) είχαμε τονίσει πως το οικογενειακό hatchback της Peugeot πέραν του νέου premium προσανατολισμού του, ξεχωρίζει και με την οδική του συμπεριφορά γιατί συνδυάζει υποδειγματικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η Peugeot άλλωστε ανέκαθεν είχε τον τρόπο να φτιάχνει μοντέλα που στρίβουν απολαυστικά, χωρίς να χάνουν σε άνεση. Πάμε, λοιπόν να δούμε πόσο -εκτός από απολαυστικό- και αποτελεσματικό είναι το νέο Peugeot 308 στο test αποφυγής κινδύνου (elk test ή moose test όπως είναι γνωστό διεθνώς), μια δοκιμή που μόνο το AutoΤρίτη υλοποιεί στην ελληνική αγορά. Με πόσα χιλιόμετρα θα αποφύγεις ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου και πως συμπεριφέρεται το Peugeot 308 πάνω από το όριο;

Επιτυχημένη η 1η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα

Ξεκινήσαμε χαλαρά δοκιμάζοντας στα 74 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία είναι λίγο πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας και την οποία είχε ξεπεράσει το Peugeot 308 στην προηγούμενη γενιά του. Όπως ήταν αναμενόμενο, το γαλλικό μοντέλο πέρασε αβίαστα και με επιτυχία, χωρίς να επεμβαίνει το ESP, με το τιμόνι να προσφέρει άριστη πληροφόρηση τόσο στην είσοδο της πρώτης στροφής, όσο και κατά τη διάρκεια του 2ου διαδρόμου και κατά την έξοδό του. Οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν περιορισμένες, ενώ σε όλη τη δοκιμασία το αμάξι είχε ουδέτερη συμπεριφορά, κατευθυνόταν εύκολα και δεν επηρεαζόταν από τις ξαφνικές μεταφορές βάρους. Ανάλογη εικόνα είχαμε και στα 75 χιλιόμετρα, η οποία ήταν το όριο της προηγούμενης γενιάς (δείτε σε βίντεο εδώ πως τα είχε πάει).

Σελίδα 2Elk Test στα 78 χλμ./ώρα: Ελεγχόμενη υποστροφή
Σελίδα 3Τελική επίδοση & βαθμολογία
Mercedes
Audi