6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid «υπόσχεται» κατανάλωση μόλις 1,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 22 γρ./χλμ.
Νέο Prius Plug-In Hybrid
7.108 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2017)
Αν το «απλό» Toyota Prius δεν σας φαίνεται αρκετά high-tech, δείτε το νέο Prius Plug-In Hybrid που φορτίζει στην πρίζα και το οποίο υπόσχεται «εξωπραγματικά» επίπεδα κατανάλωσης.
Η ουρά του οχήματος είναι φτιαγμένη από Carbon Fiber Reinforced Plastic (CFRP), κάτι που γίνεται 1η φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μάλιστα, η Toyota πείραξε και τη σχεδίαση σε σχέση με το «κανονικό» Prius, ώστε να είναι ακόμα πιο ξεκάθαρος ο διαχωρισμός των δύο μοντέλων. Το αμάξωμα έγινε πιο αεροδυναμικό, με τον σχετικό συντελεστή που ανακοινώνει η φίρμα να είναι στο 0.25.
Σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, η κατανάλωση που «υπόσχεται» η Toyota είναι μόλις 1,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 22 γρ./χλμ. Το plug-in hybrid σύστημα τροφοδοτείται από μπαταρίες 8,8 kWh, οι οποίες φορτίζουν πλήρως σε κανονική πρίζα μέσα σε 3 ώρες, ενώ με ταχυφορτιστή ο χρόνος πέφτει στις 2 ώρες.
Ο 1.800άρης κινητήρας σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ, συνεχίζουν να αποδίδουν συνδυαστικά 122 ίππους, δίνοντας επίδοση 11,1 δλ. στο 0-100 για το Prius Plug-In Hybrid. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 162 χλμ./ώρα, η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνάει τα 50 χλμ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα με την οποία μπορείτε να κινηθείτε αμιγώς ηλεκτρικά είναι τα 135 χλμ./ώρα.
Υπάρχουν τέσσερις τρόποι λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, οι HV Mode, EV Mode, EV City και ο νέος Battery Charge. Επιπλέον, το νέο Toyota Prius PHEV έχει και τρία οδηγικά set-up, τα Normal, Power και Eco. Προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, έχει επαναρυθμιστεί η ανάρτηση, ενώ η μπροστά αντιστρεπτική είναι μεγαλύτερη κατά 13%.
Στην οροφή υπάρχουν ηλιακά πάνελ που παράγουν ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας και τα οποία αυξάνουν την αυτονομία κατά 5 χλμ. Η ουρά του οχήματος είναι φτιαγμένη από Carbon Fiber Reinforced Plastic (CFRP), κάτι που γίνεται 1η φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής. Βελτιωμένη είναι και η ηχομόνωση του Prius που φορτίζει στην πρίζα.
Στο εσωτερικό της ευρωπαϊκής εκδοχής του οχήματος, συναντάμε σύστημα infotainment με 8ίντση οθόνη τύπου tablet, ενώ μπροστά από τον οδηγό υπάρχουν διπλές οθόνες 4,2 ιντσών. Προσφέρεται η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης, ενώ στον εξοπλισμό συναντάμε έγχρωμο head-up display, νέο σύστημα παρκαρίσματος Simple Intelligent Parking Assist (S-IPA), αλλά και την αναβαθμισμένη ασπίδα ασφάλειας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει το σύστημα Pre-Collision Safety με αναγνώριση πεζού και το Full-Speed Adaptive Cruise Control.
Back to the future! Ο ορισμος της εννοιας premium! Σχεδιαση, ποιοτητα υλικων και κατασκευης και πρωτοποριακα συστηματα οπως τα ηλιακα πανελ φορτισης των μπαταριων στην οροφη! Ηδη εδω και πολλα χρονια ο ιαπωνικος κολοσσος ωρολογοποιϊας Citizen εφηυρε πρωτος και εφαρμοζει στο 99% των ρολογιων της την ηλιακη τεχνολογια με την ονομασια Eco-Drive!
Αισιοδοξο το 1 λιτρο ανα 100 χιλ. και αν το καταφερει πραγματικα θα ειναι κατι το μοναδικο...περιμενουμε τεστ. Εξωτερικα ειναι αρκετα φουτουριστικο κατι που και μεσα στο ομορφα σχεδιασμενο σαλονι ειναι αντιληπτο...γενικα ακουγονται αρκετα λογικες οι επιδοσεις του και ειναι φορτωμενο τεχνολογια αιχμης. Και που πιστευω θα εχει και αντικρισμα στην τελικη τιμη αγορας που στην ελλαδα θα ειναι αρκετα υψηλη.Περνεις ομως το μελλον στα χερια σου σημερα σε ενα πληρες πακετο και αυτο ειναι σημαντικο γιατι εχει μαλιστα σφραγιδα toyota!
πριν λιγες μερες πηρα εναν ταξιτζη με το νεο prius να μου κανει μια βολτα. δεν ακους τιποτα, απιστευτη ηχομονωση! στο δρομο παταει υπεροχα. στις φωτογραφιες μπορει να μη μας αρεσε αλλα απο κοντα τελικα ειναι συμπαθητικο. σιγουρα ειναι διαφορετικο απ οτι κυκλοφορει στο δρομο και γυρνας να το κοιταξεις! στα service δεν εχει αλλαξει τιποτα απο την προηγουμενη γενια αρα μεχρι 150€/15000χλμ! Σιγουρα η plugin εκδοση στη τσεπη θα εξοικονομει πολλα περισσοτερα, αλλα το ελληνικο κρατος πρεπει να βρει τροπους να βγαλει παλι κατι!!!