Λίγο μετά το λανσάρισμα του νέου Toyota Prius 4ης γενιάς, η ιαπωνική εταιρεία επιλέγει την έκθεση της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει τη νέα plug-in hybrid έκδοσή του, το νέο Prius Prime.
Νέο Prius plug-in hybrid
4.828 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2016)
Φορτίζει στην πρίζα του σπιτιού σας σε 5,5 ώρες, έχει κατανάλωση ενέργειας αντίστοιχη με 2,0 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. και προσφέρει αυτονομία 965 χλμ. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του νέου Toyota Prius Prime, της PHEV έκδοσης του νέου Prius που κάνει ντεμπούτο στη Νέα Υόρκη.
Λίγο μετά το λανσάρισμα του νέου Toyota Prius 4ης γενιάς, η ιαπωνική εταιρεία επιλέγει την έκθεση της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει τη νέα plug-in hybrid έκδοσή του. Την εκδοχή, δηλαδή, που φορτίζει στην πρίζα και η οποία περνάει αισίως στη 2η της γενιά.Το νέο μοντέλο ονομάζεται Toyota Prius Prime και διαθέτει τροποποιημένη σχεδίαση (κυρίως μπροστά) σε σχέση με το «κανονικό» υβριδικό Prius, ενώ προσφέρει αυξημένη αυτονομία, περισσότερη δύναμη και υψηλότερη ταχύτητα στην ηλεκτρική λειτουργία. Το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει το προσεχές φθινόπωρο.Σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το 1ης γενιάς μοντέλο είναι πως το νέο χρησιμοποιεί μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου 8.8 kWh. Αυτό επιτρέπει στον Hybrid Synergy Drive κινητήρα να παραμένει περισσότερο στην ηλεκτρική (EV) λειτουργία, βελτιώνοντας την κατανάλωση και την αυτονομία του οχήματος, η οποία φτάνει μέχρι και τα 965 χλμ..Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΗ Toyota μιλάει για κατανάλωση καλύτερη από 120 MPGe (miles per gallon equivalent, δηλαδή ενέργεια αντίστοιχη με 2 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ.). Πρόκειται για την καλύτερη ανάμεσα στα υβριδικά που φορτίζουν στην πρίζα (PHEV) οχήματα. Οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 32 γρ./χλμ., ενώ το Prius Prime μπορεί να κινηθεί για μέχρι και 35 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, έχοντας μέγιστη ταχύτητα αυτό το διάστημα, τα 135 χλμ./ώρα.Μηχανικά, εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα 1,8 λίτρων που έχει και το «απλό» Prius, ένα μοτέρ απόδοσης 105 ίππων και 147 Nm. Η Toyota δεν αναφέρει την συνολική ισχύ του συστήματος, αλλά η ιαπωνική εταιρία τοποθετεί για πρώτη φορά σε μοντέλο της μια διπλή γεννήτρια μετάδοσης κίνησης, η οποία χρησιμοποιεί τόσο το ηλεκτρικό μοτέρ όσο και τη γεννήτρια ως κινητήρια δύναμη, βοηθώντας την καλύτερη επιτάχυνση, ενώ διαθέτει και σύστημα ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα.Σε σχέση με το νέο Prius Hybrid, το Prime διαθέτει ενεργή γρίλια μάσκας και για πρώτη φορά σε όχημα μαζικής παραγωγής, πίσω πόρτα από πλαστικό CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic). Στο εσωτερικό, υπάρχει 4θέσια διαμόρφωση, ενώ ξεχωρίζουν η multimedia οθόνη 11,6 ιντσών με GPS, το έγχρωμο head-up display και το προηγμένο ηχοσύστημα της JBL. «Έξυπνο» είναι το σύστημα κλιματισμού, ενώ τους επιβάτες προστατεύει η δέσμη ασφάλειας Toyota Safety Sense.
Η Toyota υπόσχεται κατανάλωση ενέργειας λιγότερη από (σε αντιστοιχία) 2,0 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ., την καλύτερη ανάμεσα στα υβριδικά που φορτίζουν στην πρίζα οχήματα (PHEV).
Πολύ πιο όμορφο σε σχεδίαση από το κανονικό Prius...