Δύο χρόνια σχεδόν από την πρώτη φορά που το δεύτερης γενιάς Land Rover Range Rover Evoque «συνελήφθη» να δοκιμάζεται, η βρετανική μάρκα το παρουσίασε πριν από λίγη ώρα με κάθε επισημότητα.
Το Εvoque στην δεύτερη γενιά του ακολουθεί αναμφισβήτητα την πετυχημένη συνταγή που το έκανε ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της μάρκας τα τελευταία χρόνια. Η σχεδιαστική γλώσσα έχει παραμείνει ίδια κατά βάση, ωστόσο σαφείς είναι οι επιρροές που έχει λάβει το νέο Evoque από το oλοκαίνουριο μεγαλύτερο Range Rover Velar.
Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το νέο Evoque υιοθετεί ακόμα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και νέας σχεδίασης αεραγωγούς, δάνειο από το Velar, μικρότερη και πιο τραπεζοειδή γρίλια, νέο εμπρός διαχύτη αλλά και ένα πιο νευρώδες καπό που προσθέτει ακόμη περισσότερο δυναμισμό στην εξωτερική του εμφάνιση. Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν στον πρόβολο, αφού και στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι παρόμοια με αυτά του Velar και εμφανώς πολύ διαφορετικά από την προηγούμενη γενιά. Η αεροτομή στο τέλος της οροφής έχει παραμείνει ενώ ο πίσω προφυλακτήρας δεν φέρει σημαντικές διαφοροποιήσεις.
Περνώντας στην καμπίνα, αυτή είναι πιο μοντέρνα, ενώ και αυτή έχει μεγάλη επιρροή από τον εσωτερικό διάκοσμο του Velar. To μάτι πέφτει αμέσως στην τεράστια κεντρική οθόνη infotainment ενώ από κάτω υπάρχει μια πιο μικρή οθόνη, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να επιλέξει δευτερευούσης σημασίας λειτουργίες. Το νέο Evoque είναι πλούσιο σε εξοπλισμό και προσφέρει συστήματα όπως το Terrain Response που προσφέρει 6 διαφορετικά modes οδήγησης για όλα τα τερέν, το ClearSight Ground View και πολλά άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας.
Το νέο premium SUV δεν είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του αλλά την ίδια στιγμή, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο που διαθέτει, οι πίσω επιβάτες έχουν 20 χλστ. περισσότερο χώρο στα γόνατά τους και ο αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί κατά 6% στα 591 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην θέση τους και στα 1.383 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα.
H πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το νέο Evoque δεν είναι καινούρια αλλά πρόκειται για μια αναβαθμισμένη έκδοση του D8 δαπέδου που χρησιμοποιούσε και το απερχόμενο μοντέλο, όντας ωστόσο 13% πιο άκαμπτη. Αυτό σημαίνει αφενός ότι η οικογένεια των κινητήριων συνόλων αποτελείται από τα ίδια μοτέρ και αφετέρου ότι η εξελιγμένη αυτή πλατφόρμα έδωσε την δυνατότητα στην μάρκα να προσφέρει το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V και σύστημα τετρακίνησης, στον βασικό εξοπλισμό, σε όλες τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης εκτός από αυτή του diesel στα 150 άλογα.
Κατά το λανσάρισμα, θα προσφέρονται τρεις 2λιτρες επιλογές στην βενζίνη στα 200, στα 250 και τα 300 άλογα και άλλες τρεις ίσης χωρητικότητας στο diesel με ισχύ 150, 180 και 240 ίππους. Ήδη έχει γίνει γνωστό πως μετά από 12 μήνες θα γίνει διαθέσιμη και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα αναλύεται σε έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ συνολικής ιπποδύναμης 200 ίππων.. Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την πετρελαιοκίνητη των 150 ίππων, θα προσφέρονται με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της μάρκας ως στάνταρ.
Παράλληλα, ανακοινώθηκαν και οι πρώτες τιμές για το νέο Evoque για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η πρώτη επιλογή γίνεται με τον 2λιτρο diesel των 150 ίππων με μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς με τιμή από 31.600 λίρες (35.470 ευρώ), ενώ η κορυφαία επιλογή του diesel στα 240 άλογα μπορεί να ξεπεράσει τις 38.600 λίρες (43.430 ευρώ). Στην βενζίνη οι τιμές ξεκινούν από 35.950 λίρες (40.360 ευρώ).