ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Captur είναι τελείως καινούργιο σε σχέση με τον προκάτοχό του και εκτός από μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χώρους, είναι και τεχνολογικά αναβαθμισμένο.

Νέο Renault Captur για πρωτάθλημα

6.121 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2019)

Μπορεί το νέο Renault Captur να τα βάλει με τον φρέσκο ανταγωνισμό; Τι νέο φέρνει για να τα καταφέρει;


Όταν το Renault Captur ξεκίνησε την καριέρα του το 2013, σάρωσε την αγορά, όχι μόνο γιατί άρεσε, αλλά γιατί είχε ελάχιστο ανταγωνισμό. Τώρα με τόσα μοντέλα, έχει κάνει αρκετή δουλειά η Renault για να μπορέσει να τα βάλει με τους άλλους;
 
Η Renault είναι σίγουρη πως το νέο Captur θα κάψει καρδιές. Πιθανώς επειδή το ίδιο έκανε και το απερχόμενο μοντέλο που όταν λανσαρίστηκε το 2013 ήταν η καλύτερη αγορά σε μικρό SUV, και παρέμεινε έτσι ακόμη και αφού ο ανταγωνισμός έγινε σκληρός. Η Renault είναι επίσης σίγουρη ότι το νέο Captur θα πάει καλά και για έναν ακόμη λόγο. Στη χρονιά που το μοντέλο αλλάζει, έχει κάνει περισσότερες πωλήσεις από τη χρονιά που λανσαρίστηκε. Υπάρχει δηλαδή μεγάλη ζήτηση.
 
Και αυτή η ζήτηση θα αυξηθεί, λέει η Renault, όταν η αγορά δει πως το νέο μοντέλο δεν είναι απλά «φρεσκάρισμα» όσο και αν μοιάζει, αλλά ένα ολοκαίνουργιο, από άκρη σε άκρη και από την πρώτη μέχρι την τελευταία βίδα πάνω του.
 
Η βασική διαφορά είναι στο μέγεθος. Η Renault έχει μια τάση να μεγαλώνει τα μικρά της μοντέλα και να βρίσκεται πάντα στο άνω άκρο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων. Το έκανε πρώτα με το Clio, το κάνει τώρα με το Captur. Έτσι το μήκος είναι 10 εκατοστά μεγαλύτερο, σχεδόν 4 από αυτά στο μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ είναι και 2 εκατοστά φαρδύτερο. Αυτό κάνει τους χώρους μέσα πολύ μεγάλους, ενώ τεράστιος γίνεται και ο χώρος αποσκευών.
 
Εκτός από διαστάσεις και φρέσκια σχεδίαση, το Renault Captur έχει και ολοκαίνουργια μοτέρ. Από τον 1.000άρη με τα 100 άλογα στη βάση της γκάμας και τα δύο 1.300άρια με 130 και 155 ίππους, μέχρι τα 1.500άρια ντίζελ με 95 και 115 άλογα, είναι όλα καινούργια. Και για του χρόνου, ένα υβριδικό πρίζας, με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 50 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας και μέχρι 140 χλμ./ώρα.
 
Αν αυτά δεν είναι αρκετά για να τραβήξουν το ενδιαφέρον από τον ανταγωνισμό των Seat Arona, Skoda Karoq, VW T-Cross  και φυσικά του νέου Peugeot 2008 και Citroen C3 Aircross, χώρια τα Kona και Stonic της Hyundai και Kia, και φυσικά τα ιαπωνικά μοντέλα της κατηγορίας, τότε η Renault έκανε συνολική αναβάθμιση στην καμπίνα, και ειδικά στην τεχνολογία. Έτσι το νέο Renault Captur έχει μεγαλύτερες οθόνες από το Kadjar, ενώ για πρώτη φορά προσφέρει το μοντέλο σε 90 εξωτερικά και 18 εσωτερικά χρώματα.
 
Εσείς ψήνεστε; Βρίσκετε τον νέο Renault Captur με όλες του τις αλλαγές το αυτοκίνητο που σας ταιριάζει; Ή προτιμάτε τον ανταγωνισμό ακόμη και με τα νέα δεδομένα; Και τελικά ποιό μικρό SUV έχετε βάλει στο μάτι, και γιατί;

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL