Δεδομένο θεωρείται το λανσάρισμα ανοικτής έκδοσης και για τη νέα τέταρτη γενιά του Renault Megane, βάσει και της ύπαρξης Coupe Cabriolet εκδόσεων σε όλες τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Ποιο βασικό στοιχείο θα αλλάξει όμως;
Η πιο πρόσφατη γενιά του Renault Megane, η οποία έκανε ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2015 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στα μέσα του 2016, έχει ήδη εντάξει στη γκάμα της τη σεντάν και τη station wagon εκδοχή του μοντέλου, με την τελευταία να ονομάζεται από τη γαλλική φίρμα Estate.
Πέραν αυτών, το Megane έχει στο δυναμικό της και την κορυφαία RS έκδοση, η οποία χαρακτηρίζεται από το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης και την ισχύ των 280 ίππων που πηγάζει από τον τετρακύλινδρο 1.800άρη υπερτροφοροτούμενο βενζινοκινητήρα. Τι μένει για να ολοκληρωθεί το «καρέ», λοιπόν; Η ανοικτή εκδοχή του μοντέλου για την οποία έχουμε μια νέα ψηφιακή πρόταση, αλλά και κάποιες φρέσκες πληροφορίες.
Όσον αφορά στην ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα αποτελεί έργο των ανεξάρτητων σχεδιαστών της Ascariss Design, όντας ουσιαστικά μια εξαιρετικά αληθοφανής σκέψη, η οποία δεν φαίνεται να απέχει και πολύ από αυτό που μπορεί να δούμε και επίσημα στο μέλλον. Αναλυτικότερα, οι άνθρωποι του σχεδιαστικού οίκου έχουν διατηρήσει στο έπαρκο όλα τα στοιχεία του Megane αφαιρώντας στην ουσία την οροφή, προβαίνοντας παράλληλα στις απαραίτητες αλλαγές για την εναρμόνιση του συνόλου.
Έπειτα, σημειώνουμε πως, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες το επερχόμενο Megane Cabriolet θα έχει soft top οροφή, κάτι που έχουμε να συναντήσουμε από την πρώτη γενιά Megane, μιας και οι δύο επόμενες εφοδιαζόντουσαν με σκληρή μεταλλική -2η γενιά- και γυάλινη -3η γενιά- οροφή. Παίρνοντας, λοιπόν, ως δεδομένη την ενσωμάτωση υφασμάτινης οροφής, συνεπάγεται η μεγαλύτερη χωρητικότητα στο διαμέρισμα των αποσκευών όταν εκείνη θα είναι αναδιπλωμένη.
Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζουμε πως, η γαλλική φίρμα συνηθίζει να παρουσιάζει στο τέλος την ανοικτή εκδοχή του Megane, όπως ακριβώς έγινε και με την προηγούμενη γενιά, δηλαδή μετά τις εκδόσεις χάτσμπακ, σεντάν, station wagon και RS. Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα που θα συνθέτουν τη γκάμα του επερχόμενου Megane Cabriolet δεν περιμένουμε κάτι καινούργιο από τη Renault, συνεπώς θα εφοδιαστεί με την ήδη πλούσια παλέτα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ: τον 1.2 TCe με ισχύ έως 130 άλογα, τον 1.500άρη turbo diesel dCi με έως 110 άλογα και τον 1.600άρη turbo diesel με απόδοσης που φτάνει έως και τους 165 ίππους.
Τέλος, σε περίπτωση που η γαλλική φίρμα δεν κάνει την έκπληξη με την παρουσίαση του Megane Cabriolet στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, που να ανοίξει τις πύλες του στις 4 Οκτωβρίου, το πιθανότερο σενάριο είναι η αποκάλυψη του μοντέλου στις αρχές του 2019. Πως σας φαίνεται το κάμπριο Megane; Πιστεύετε ότι η πρόταση του σχεδιαστή πλησιάζει το ενδεχόμενο μοντέλο παραγωγής;