Μετά από πολλά χρόνια ανάπτυξης και διαφορετικά πρωτότυπα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, με τελευταίο το C_Two, η Rimac όπως είχε προαναγγείλει παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, δίνοντάς του την ονομασία Nevera.
Μπαίνοντας κατευθείαν στο κυρίως θέμα, το Rimac Nevera διαθέτει μπαταρία 120 kWh που τροφοδοτεί τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες (έναν σε για κάθε τροχό) με την συνολική ισχύ να φτάνει τους 1.914 ίππους και τα 2.360 Nm ροπής. Αυτό επιτρέπει στο ηλεκτρικό hypercar να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 412 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του αυτοκινήτου παρέχει μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων και έχει τη δυνατότητα φόρτισης 500kW, όπου το γέμισμα της μπαταρίας από το 0-80% θα διαρκέσει μόλις 19 λεπτά.
Από κει και πέρα, οι μηχανικοί της μάρκας έχουν εξοπλίσει το Nevera με κεραμικά δισκόφρενα 390 χιλιοστών της Brembo μαζί με εξαπίστονες δαγκάνες, αλλά και ελαφριούς τροχούς. Όλα αυτά λειτουργούν σε συνδυασμό με ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, που τροφοδοτεί τη μπαταρία. Μιλώντας για την μπαταρία η κροατική μάρκα υπογραμμίζει πως έχει σχεδιαστεί από το μηδέν και αποτελεί δομικό μέλος του ανθρακονημάτινου σασί προσθέτοντας 37% περισσότερη ακαμψία. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη χαμηλά στο αυτοκίνητο και μεταξύ των δύο αξόνων, δίνοντας 48:52 (μπροστά-πίσω) κατανομή βάρους.
Το Nevera έχει εξοπλιστεί επίσης με το σύστημα All-Wheel Torque Vectoring 2 της Rimac που βοηθά στην ενίσχυση της πρόσφυσης, ενώ υπάρχουν επτά διαφορετικά modes οδήγησης. Αυτά περιλαμβάνουν τα προφίλ Sport, Drift, Comfort, Range, Track και δύο προσαρμοζόμενες λειτουργίες. Το προφίλ Track συνδυάζεται με το παγκόσμιας πρωτοτυπίας σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, Driver Coach (προπονητής οδηγού) που βοηθάει τους οδηγούς να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους σε μία πίστα!
Το Nevera είναι εξοπλισμένο με 12 αισθητήρες υπερήχων, 13 κάμερες, έξι ραντάρ και ένα λειτουργικό σύστημα NVIDIA Pegasus που συνδέει όλα αυτά τα στοιχεία μαζί. Το αυτοκίνητο θα αναλύσει την οδηγική σας απόδοση και θα προτείνει βελτιώσεις στις γραμμές αγώνων, στα σημεία πέδησης και επιτάχυνσης, προσφέροντας τόσο ηχητική όσο και οπτική καθοδήγηση. Υποστηρίζεται από ένα ενσωματωμένο σύστημα τηλεμετρίας. Η λειτουργία AI Driver Coach θα ενεργοποιηθεί από μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού που θα γίνει ασύρματα (over-the-air) το 2022.
Το εσωτερικό διαθέτει τρεις οθόνες TFT, περιστροφικούς διακόπτες από αλουμίνιο, δέρμα και ίνες άνθρακα, αλλά και πάμπολλες επιλογές εξατομίκευσης, πέραν των τριών εκδόσεων GT, Signature και Timeless.
Η παραγωγή του Nevera θα περιοριστεί σε 150 μονάδες, όλες κατασκευασμένες στην Κροατία, με το κόστος απόκτησης να ξεκινά από τα 2 εκατομμύρια ευρώ! Κάθε αυτοκίνητο θα υπογράφεται προσωπικά από τον ιδρυτή και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac.
https://www.youtube.com/watch?v=A4orCB71BgY
πάρα πολύ ωραία η σχεδίαση=υποκειμενικό πάντοτε... Πάρα πολύ καλή η προσπάθεια σαφώς και εννοείται και ΜΠΡΑΒΟ!!! 'Ομως από κάποια ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά που διαβάζω είναι "πίσω"... και θέλουν 2εκ. ευρώ + plus!!!