Νέο SUV ετοιμάζει η CUPRA, το οποίο θα φτάσει το 2024 και θα διατίθεται ως ήπια υβριδικό αλλά και ως Plug-in υβριδικό! Στη δημοσιότητα το πρώτο teaser βίντεο.
Σε επίσημες ανακοινώσεις προχώρησε η CUPRA σχετικά με το άμεσο μέλλον της, το οποίο όπως φαίνεται είναι αρκετά ενδιαφέρον. Η αυτόνομη πλέον μάρκα, γνωστοποίησε επίσημα πως ετοιμάζει ένα ολοκαίνουργιο SUV το οποίο θα είναι διαθέσιμο το 2024 και θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδική και Plug-in υβριδική μορφή.
Το πρώτο teaser βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία δείχνει το μοντέλο καλυμμένο με ένα σεντόνι που δεν μας επιτρέπει να δούμε πολλά, εκτός από την υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων που είναι διαφορετική από αυτή που υπάρχουν στα υπάρχοντα μοντέλα.
Στην κατηγορία των C-SUV
Το νέο SUV το οποίο θα βρίσκεται δίπλα στο επερχόμενο Tavascan στη γκάμα της CUPRA δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την ονομασία. Ωστόσο θα έχει μήκος περίπου 4,5 μέτρα όντας στην κατηγορία των οικογενειακών SUV (C-SUV). Έτσι θα είναι μακρύτερο από το υπάρχον CUPRA Ateca (4.376 χλστ.), αλλά και το CUPRA Formentor (4.450 χλστ.).
Η μάρκα δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες αναφορικά με τα υβριδικά συστήματα με τα οποία θα το εξοπλίσει. Είπε όμως πως η Plug-in υβριδική έκδοση θα έχει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα, κάτι που μέχρι στιγμής δεν έχουμε συναντήσει σε άλλα PHEV μοντέλα. Η παραγωγή του νέου SUV θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Györ στην Ουγγαρία, μαζί με το Audi Q3 Sportback ξεκινώντας από το 2024. Αυτό, σε συνδυασμό με το ίδιο μήκος, μας κάνει να πιστεύουμε ότι το νέο SUV θα μοιράζεται την πλατφόρμα MQB με τα Audi Q3 και Q3 Sportback .
Δύο ηλεκτρικά επιπλέον μέχρι το 2025
Εκτός από το προαναφερόμενο SUV, η CUPRA επιβεβαίωσε το λανσάρισμα δύο αμιγώς ηλεκτρικών, το μοντέλο παραγωγής του Tavascan που θα φτάσει το 2024, ακολουθούμενο από αυτό του UrbanRebel το 2025.
Teaser βίντεο ενημερώνει για το νέο μοντέλο!
-Ήπια και Plug-in υβριδικό C-SUV.
-Με περίπου 100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία η PHEV έκδοση!
-Διαθέσιμο το 2024.
-Ακολουθούν και δύο ηλεκτρικά μοντέλα.
Θα κάνει τη διαφορά η ηλεκτρική αυτονομία του PHEV μοντέλου;